ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 18.10.2024. u 05:55
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
48,20
13.159
273
48,20
49,40
1,05%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Samo vi lijepo prodavajte ATPL. Ja sam totalni laik za brodare, a svejedno kupio 200 kom. na 400.
Već par dana "pilim" o preokretu trenda, a ovi pametni kormilari mi kečeve lupaju. Uživajte!

PBZ opet ulazi ( stranac ili trejder ) ;
http://mojedionice.com/trg/IzvDionicariPromjene.aspx?sifSim=ATPL-R-A

MODERATORI SU ME ISKLJUČILI ! Sve što sam pisao i pišem je osobno mišljenje bez odgovornosti.

A sto se vi svi redom cudite padu atpl? pa s obzirom kakvo je stanje na brodarskom trzistu, jos se i dobro drzi. Ima tu vas koji trpite velike gubitke, ali to ni ne cudi, jer kad pogledam jednog Lorisa, koji kao orjenir kod ulaganja uzima nominalu, nije ni cudo sto ga je burza osisala na nulu [lol]

Počelo je....

Pa, nebi ja baš tako okarakterizirao brodarski sektor hordak!? Mislim da ATPL radi solidno i da nema nikakvih problema sa likvidnošću, a to je najbitnije. Imovina je sigurno vrijednija nego je trenutno dionica, a nije ovo, npr. niti građevinski sektor kojima imovina stvara gubitke. Ovdje je ipak malo bolja situacija, a problem jedino vidim u perspektivi na kraći rok. Ja sam odavno pisao da me brodarski sektor ne zanima uopće za ulaganje, ali nebi bilo u redu da se sada ovdje naslađujem, tipa, jesam vam rekao i te fore. Problem trenutne cijene je velikim dijelom i u općenito lošem stanju na našem jadnom tržištu kapitala!

Puno lakše je pričati o novcu nego ga stvarati - Voltaire

u pravu si smart,i ja sam u minusu u atpl ali se ne tresem ni mrvicu ,dapače ova situacija mi odgovara i što se mene tiče neka još godinu dana bude 400 kn


PBZ opet ulazi ( stranac ili trejder ) ;
http://mojedionice.com/trg/IzvDionicariPromjene.aspx?sifSim=ATPL-R-A

Evo ovdje dole se u prilogu lijepo vidi da je PBZ pod brojem 8 sklon trejdanju. Sruši, pa kupi! 10% razlika prosječne, a ako je kupovao ispod prosječne, onda oko 12% – 15%, s tim da je prodao po najvišoj.


u pravu si smart,i ja sam u minusu u atpl ali se ne tresem ni mrvicu ,dapače ova situacija mi odgovara i što se mene tiče neka još godinu dana bude 400 kn

Ja sam na burzi da se kockam i po mogućnosti dobijem. Poriv ovakvih kao što je tihigost mi nije dokučiv. Tržište brodskog prostora je u komi. Masu brodova plovi na OPEX-u (ako je novokomponiranima na ovom topicu poznato što je to). ATPL ne može biti otok na osami već dijeli dobro i loše sa ostalim igračima. Pametan management može ublažiti krizu ali kad kriza traje dugo i oni ostaju bez oružja. Brod koji trenutno hendlam je trebao 15.10 u time charter za iznos koji pokriva samo OPEX. Povrat kapitala banka odgodila na 24 mjeseca. Jucer otkazan i brod ide u lay up. Usput brod je star 8 mjeseci.
Danas sam dobio mail od Simpson Spence & Young Shanghai Co., Ltd. Nude gomilu novih brodova koji su izgrađeni ili će biti u bližoj budućnosti. Stavit cu ga kao privitak. (TBN=To Be Named). Ja sam u jednom malom remontnom skveru na otoku i gdje pogledam oko sebe nicu novogradnje. Zaboravio sam ubacit memorijsku karticu u fotoaparat i koristim memoriju aparata ali kad se vratim postat cu par slika. Novogradnjama se ne vidi kraj. Ovo je period kad se roba za Bozić transportira iz Kine u Ameriku i Evropu a containerasi idu u raspremu. Pa o čemu pričamo.
Naravno da ovaj pad brodara nije samo njihova zasluga. Kombinacija lošeg tržišta i generalni pad burzi dotuki su brodare i doveli JDPL ispod 100 KN a ATPL ispod 400 KN. Svakom laiku je jasno da višak brodskog prostora obara vozarine. Dok se ne uspostavi balans ponude i potražnje na tržištu brodskog prostora kojeg loš svjetska ekonomija i priliv novogradnji remete, nema sreće a ni stvarnog rasta.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

Čemu onda tolike novogradnje, ako posla nema ni za postojeće brodare? To je kao kada bi netko otvarao u malom mjestu novi kafić, a već postojeći uhodani kafići u tom istom mjestu ostvaruju gubitke na očigled novog vlasnika.
Tko koga ovdje?

Techman, ja pak tebe ne razumijem.

Ovo što govoriš sa ATPL-om u poziciji komatozne situacije- mi je isto- ko da govoriš SPARU ili
KAUFLANDU – nek više ne otvaraju i ne grade nove dućane / supermarkete/ jer nema tko
kupovati i jer se smanjuje kupovna moć korisnika.

Ako ljudi hoće biti konkurentni onda nek grade brodove- i nek grade supermarkete.
Svaki od njih imaju svoju politiku na tržištu, svoju ciljanu klijentelu, svoje specijalizirane
proizvode i dio svoje poslovne politike, koji ih odvaja od drugih..
Isto ti je i sa ATPL.om…Rade svoj posao, imaju svoje ugovore i svoje partnere itd.itd
Jest da nisu zlatna vremena kao što su bila, ali je u granicama čak i veće dobiti od prošle godine..
Pusti sad prihode od prodaje brodova ili aviona.

To će potrošiti na izgradnju poslovne zgrade, da ne moraju uzimati kredite, nešto će i u brodove, sigurno.

A ovo, što kolega tihigost, veli- da nek ATPL stoji na toj cijeni- moram reći da ga razumijem zbog čega.

Ako ima velike količine dionice u portfelju- i mora čekati s dokupom – onda će biti bolje da
ga dionica čeka na ovoj cijeni- kad bude imao novaca – da ih kupi što više. komada… kužiš?

[color=blue][/color][b][/b]...prodajte dionice...-kupite nekretnine!

zato sto novi kafic moze mozda opstati a stari propasti. novi kafic moze imati nove stolice, nove salice, nove ljude, kladionicu odmah do kafica, duplu oplatu (brodski :-)). novi kafic moze biti jeftiniji od stalnog popravka starog kafica. to je odmjeravanje snaga. mediteranska plovidba u stecaj vjerojatno, slobodna plovidba odavno…itd…to je samo hrvatska…atpl ima imovinu kojoj ne pada tek tako cijena te ima dovoljno opcija za borbu. hoteli, zemljista…brodovi.

Neki dan sam to objasnio. Kad je ruknula kriza banke su napravile bežaniju gdje su mogle. Ostavljali su se i depoziti. Gdje se više platilo napravio se deal sa skverovima o odgođenoj isporuci. Odgoda je bila planirana 2011 i 2112 jer se računalo da će se do tada tržište oporaviti. Svjetski analitičari pomorskog businessa su predviđali oporavak u drugoj polovini 2010 godine. O tome sam i ja često pisao odnosno citirao ih. Na žalost to se nije i dogodilo

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

Bananarama, kako si i sam rekao- malo mjesto ima tri u h o d a n a kafića sa gubitkom i otvara se novi.

Tri uhodana kafića, ne bi bili uhodani s gubicima, pitanje je koliko stvarno zarađuju, koliko prikazuju
a d u g o vremena posluju, jer zašto poslovati s gubicima dugo vremena.
Ako dođe četvrti i preuzme svakome po dio prometa – onda će opstati, naročito ako ima niže cijene
za istu ili sličnu uslugu- ljepši interijer , komociju, i sl….
Tko zna kakve STVARNE UGOVORENE cijene ima ATPL. na tržištu. Pa, stvarno mislite da rade svi
ovako otvoreno- kak piše srednja cijena vozarina?
Uvijek ima dio strateške politike koji otvara vrata sklapanju poslova…..a ATPL.to sigurno ima.

[color=blue][/color][b][/b]...prodajte dionice...-kupite nekretnine!

New Report

Close