Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 74.725 | 1,525 | 47,60 | 49,50 | 0,00% |
kakav dar mar, halo, ovo je dar, velik dar samo da dođe još niže bit će o investicija za unuke…
a glede dar mara prije bih rekao da dioničari PBZ-a se moraju zabrinuti i oni koji imaju štednju u PBZ-u…ova rasprodaja sve govori…
Da kolega, ovo će biti "odlična" investicija za unuke. Jednog dan ćeš im reći kad ti vid više oslabi: DragI unučići ostavljam vam dionice Atlanske plovidbe. Ja sam eto buljio u nju na poslovnom.hr tridesetak godina dok je padala od 3700-200 kuna, sad je ostavljam vama da vi nastavite buljiti dalje do nula kuna. I ne zaboravite da i dalje podebljavate portfelj sa ovom dionicom jer dionice se kupuju samo kad vam se tresu gaće i kad je debelo u crvenom. Ovo će vam biti najbolja ostavština za vaše unuke jer kako znate ima brojeva i ispod nule samo sa minus predznakom tako da vaša unučad mogu nastavit buljit u nju od nule do minus beskonačno. Lijep pozdrav.
[/quote]
Hehe ovo je dionica za dugoročne investitore.
Kao da ćemo svi živjeti 500 godina… unuci….
Zašto meni moji djedovi nisu ostavili dionice?
Nisu budale kao mi… dugoročni investitori.
pozdrav
Hehe, ovo je dionica za dugoročne investitore.
Kao da ćemo svi živjeti 500 godina… unuci….
Zašto meni moji djedovi nisu ostavili dionice?
Nisu budale kao mi… dugoročni investitori.
pozdrav
[lol] Jutarnja smjena u 4.47 h!
Pohvalno je vidjeti kako dugoročni investitori temu prate ovako intenzivno. [rolleyes]
(…) Many shippers expanded their fleets prior to the crisis. Shipping volumes have since declined and then stabilized, so far at least. The industry is left with the present overcapacity and concern over future demand increases and potential decreases. Moreover, much of this overcapacity development was leveraged, leaving several competitors with problematic levels of debt and an aging, relatively unused fleet.
This downturn pushed the index down, and now several competitors within the sector are trading below book value, and also liquidated valuations, with fear of bankruptcy and/or selling off ships. Selling of ships may only occur after certain bankruptcies, should would-be buyers be current bondholders. The shipping business is fragmented and the overcapacity could keep margins low. Many issues could affect shipping, including potential European failures, Asian recessions and further Middle East instability, among domestic and other risks. Shipping demand can also eventually grow to where present capacity cannot satisfy it. (…)
http://seekingalpha.com/article/297602-high-risk-shippers-face-continued-headwinds?source=yahoo
Koliko gluposti na ovom forumu, to je jednostavno nevjerovatno!
Pa nije svijet HRVATSKA da se neće nikada oporaviti.
Nadalje BV od DSX-a na 0,51 a ATPL na 0,32.
Brodari su vezani za svjetsko gospodarenje, ako DSX skoči 100% budite sigurni da nitko na HR burzi je neće držati i blokirati na ovim razinama.
A glede domaćih dionica tu rade kako im dođe.
Ako bi ATPL ugasila poslovanje i prodala sve što posjeduje, servisirala obaveze po meni dobili bi 1700-1800kn po dionici. Inače po istoj kalkulaciji za IGH bi dobili 0kn.
Koliko gluposti na ovom forumu, to je jednostavno nevjerovatno!
Pa nije svijet HRVATSKA da se neće nikada oporaviti.
Nadalje BV od DSX-a na 0,51 a ATPL na 0,32.
Brodari su vezani za svjetsko gospodarenje, ako DSX skoči 100% budite sigurni da nitko na HR burzi je neće držati i blokirati na ovim razinama.
A glede domaćih dionica tu rade kako im dođe.
Ako bi ATPL ugasila poslovanje i prodala sve što posjeduje, servisirala obaveze po meni dobili bi 1700-1800kn po dionici. Inače po istoj kalkulaciji za IGH bi dobili 0kn.
Samo kom je u interesu ugasit atpl kad tamo hvataju debela primanja. Većina dioničara bi rasprodala cijelu zse da može
Cijena dionice ULPL trenutno je viša od cijene ATPL!!!?? [shocked]
Zato što oni imaju Market mejkera, a ovdje se iskrcava kako tko poželi. Inače trebate biti svjesni ni da ovo iskrcavanje PBZ-a sa svih likvidnijih dionica koje imaju u svome portfelju neće trajati vječno.
Par kvalitetnih dionica potopila je upravo talijanska grupacija u kojoj je i PBZ hrvatska. Matične talijanske banke vuku sav kapital natrag i tamo spašavaju što se spasiti da, a za zemlje u kojima su im "kćerke" boli ih ona stvar.
RH je talac stranih bankarskih grupacija koje upravo u RH ostvaruju najveće profite i onda sav taj profit ulažu ne u Hrvatsku nego u matične zemlje. To je i jedno od glavnih zala za TK u Hrvatskoj.
Cijeli talijanski bankarski sektor će spasiti ovih 12.420.769,46 kn prometa na Atlantskoj u zadnjih mjesec dana… [rolleyes]
Bananarama- drugi put to napišite RANIJE – čim tržište počne padati- a ne sad- kad je pokupljena
hrpa jeftinih dionica od paničara !
ATPL- ima brokere – ONI – vjerojatno misle- da su pametniji od M.M. i tako su uvjerili UPRAVU – da je
to jedno te isto.
Cijeli talijanski bankarski sektor će spasiti ovih 12.420.769,46 kn prometa na Atlantskoj u zadnjih mjesec dana… [rolleyes]
Kolega, ne radi se samo o 12420769,46 kuna prometa na Atlantskoj! Pratite promete na Ledu, Adrisu, Ingri,
ADPL i još par likviduša pa će te vidjeti tko se iskrcava. Ako imate uvid u stanja u Istočnim zemljama gdje je INTESA SANPAOLO također prisutna vidjet će te da kada se od svakud po "malo" povuče keša dobije pozavidna svota Eurića.
Kolega Loris Vam je lijepo postao link, a vi se potrudite pa i sami malo istražite stanje bankarskog sektora u Italiji, pa će te i dobiti odgovore tko u najvećoj mjeri u zadnje vrijeme pritiska TK u tim zemljama.
http://mojedionice.com/trg/IzvDionicariPromjeneSve.aspx?idNac=2&idDCar=2879
A evo Vam i ovdje skrinšotane zadnje promjene. Obratite pozornost na ono što se crveni!
Da imam kakav oročen depozit u PBZ-u, mislim da ne bih mirno spavao!