Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,78 | 1.626 | 38 | 42,50 | 43,00 | -1,16% |
Pa u čemu je problem, ja vas ne razumijem?!
Šta vi radite s viškom para zarađenim od investiranja? Držite ih na računima i cijeloj obitelji prikazujete ogromnu dobit za tekuću godinu? Zar bi vas to zadovoljilo?
No way, mislim da sve reinvestirate i pokušavate zaraditi još više!
Ili drugim riječima, ako će vam biti lakše, pokušajte i prije kvartalnog i godišnjeg FI napravit sami projekciju i na temelju dosadašnjih kvartala ukalkulirati sve prihode, pa ćete doći do zaključka da je prihod i dalje ogroman. Naravno da je time dosta toga plaćeno, ili otplata kredita ili nova investicija, pa nisu sigurno popili toliko para?! Ja vjerujem u njihove odluke i mislim da bismo pozitivno trebali gledati na to ako su napravili i/ili jedno i drugo, pa nećemo se vječno zaduživati pogotovo uz dobro poznatu cikličnost!
http://business.hr/Default2.aspx?ArticleID=352d06c8-bce3-41b7-add7-e5c67a700963
zanimljivo ali predpostavlam neprimjenjivo na naše teške grdosije, možda kad su prazni
Novi brodovi idu pod stranu zastavu (Marshal Islands) i niza posada ce biti filipinci. Kod nas vese nema kvalitetnog kadra za pomorska zanimanja, a uz to filipinci su duplo jeftinji a 100x bolje obuceni i skolovani. Sam sam se uvjerio u to.
Konacno jedna odluka zaista vrijedna pohvale. Pustimo mi Jerkoviceva trabunjanja o manjku Hrvatskih posade i slicno. Hrvatske posade ima ali je skupa i nema razloga drzati je na brodovima a pogotovo ne na jednostavnim brodovima kao sta su bulkeri. Jesam partiota ali patriotizam nema veze sa mojim novcima koji su u ATPL. ATPL je privatna firma orjentirana stvaranju profita i nema se kome pravdati zbog zaposljavanja Filipa. Filipince vidim kao odlican potez prema povecanju profita a sve poteze koji vode tome pozdravljam.
znaci da je uprava platila novogradnje ili umanjila dugorocna potrazivanja i time namjerno prikazala manju dobit u 4Q, ali onda ocekujem da bi dobit u 1Q 2008 morala po ovakvim vozarinama biti barem oko 100M kn,a ako bi se proda SV.VLAHO onda bi dobit u 1Q mogla biti i veca od ukupne dobiti u ovoj godini.nemojmo zaboraviti da clanovi uprave imaju oko 20% udjela u firmi te je i njima u interesu da cijena bude sto veca.nadam se da sam bar donekle u pravu.
Samo jedna mala ograda – ja pretpostavljam da je tako, dok ne vidimo FI za 4Q ne mozemo znati. Iako sam poprilicno siguran da se radi o prebijanju kredita ili koristenju dobiti za uplate novih rata, ne volim pricati napamet i unaprijed.
Sto se dobiti u 1Q iduce godine tice, tko kaze da nece biti novih rata kredita koje se trebaju otplacivati (ne znam, pretpostavljam). Osim toga u prvom mjesecu iduce godine dolaze komercijalni zapisi na naplatu, ako me sjecanje ne vara radi se o 60 milijuna kuna. Evo, vidis kako je je teško zadrzati dobit[wink]
Glede Uprave i cijene dionica, nisam siguran koliko je to njima bitno – ako im je to bitno, onda to nije dobro (jer ih misle prodati). Jedini razlog koji bi mogao smisliti da Upravi bude u interesu veca cijena dionice jest “obrana” od preuzimanja (kupnje) neke vece ribe u svjetskome moru…
Misko je to sve lijepo objasnio, no nece biti naodmet napomenuti da poslovanje firme treba gledati na godisnjoj razini a ne fragmentirano po kvartalima. A ova godina kaze:
– 215 milijuna kn dobiti.
– dva nova Panamaxa
– ugovorene dobre vozarine (za dosta brodova dakle to se produzuje na iducu godinu)
Ono sto treba gledati u iducoj godini jest (uz naravno FI):
– isporuka “Kineza”
– isporuka barem jednog “Vijetnamca”
– pratiti market i BDI (iako i BDI na 8000 bodova je izvrstan)
i da, stvarno ne razumijem ovu masovnu histeriju posljednjih dana.
Ukoliko bude zeleno na burzi slijedećih dana siguran sam da će se atpl zeleniti puno bolje od prosjeka..i zato sam kupio atpl i zato ću ga držati u svom portfelju.Imam(imao sam) jako podcijenjene dionice slabije likvidne godinama i ništa od rasta ni od likvidnosti. Hoču Vam reći da nekome atpl nije precijenjena ni na 10 000 kn, i da će je radije kupiti po toj cijenji nego jednu Đakovštinu koja se prodaje ispod knjigovodstvene vrijednosti[thumbsup]
– NEW ORDERS –
Bulk Carrier Sector
Units Dwt Shipyard
Reported
Price Owner/ Manager
Delivery
Date
3 37.500 JIANGSU EASTERN SHIPYARD $ M 25,0 ATLANTSKA PLOVIDBA 2008
5 37.500 JIANGSU EASTERN SHIPYARD $ M 25,0 ATLANTSKA PLOVIDBA 2009
8 komada?
.Možda su krivi podaci ili…
Krivi su podatci. To skuzis kad vidis ova dva panamaxa koji su naruceni u JTS, po izvjescu. Ta dva panamaxa se uistinu grade ali u JES-u. (Zagreb i Miho Pracat).
Moguce je da je kod ovih 8 Handya koji su navedeni u Allied reportu bilo skoro pa rijeseno (a netko je htio imati exclusive vijest) pa propalo u zadnji tren. Ne bi bilo prvi put (da propadne vec dogovoren posao i da netko istrci sa objavom vijesti).
Ne znam zasto jos uvijek jasimo po tome? Sto je stvarno tesko procitati nekoliko strana unatrag gdje vam Derby to sve lijepo objasnio.
AAAGRH….. i evo nakon sto napisem post quo vadis je odcenzuriran i vidim opet istu spiku…. zbogom pameti.
[bye]
Samo jedna napomena, dobit kompanije se ne smanjuje prijevremenim vracanjem kredita (moguce je malo smanjivanje zbog eventualnih penala), niti se smanjuje dospijecem komercijalnih zapisa
Samo jedna napomena, dobit kompanije se ne smanjuje prijevremenim vracanjem kredita (moguce je malo smanjivanje zbog eventualnih penala), niti se smanjuje dospijecem komercijalnih zapisa
anuiteti kredita se sastoje iz otplatne kvote kao djela glavnice i kamate i dok se otplatna kvota računovodstveno tretira kao obveza (kratkoročna do godine dana, dugoročna preko 1 god.) kamata u aniutetu se tretira i priznaje kao rashod razdoblja što znači da prijevremena otplata kredita zatvara kredit u cijelosti te nema nakon zatvaranja više niti obveza po toj partiji kredita niti troškova kamata jedino što zatvaranje kredita direktno utječe negativno na CF. kamate koje dospjevaju unutar jedne godine u toj godini utječu na poslovni rezutat poput ostalih rashoda.
tranša emitiranih komercijalnih zapisa kad se otplati rezultirat će također smanjenjem obaveza društva u datom trenutku. kamata na komercijalne zapise također je rashod razdoblja poput svakog drugog načina kreditiranja kompanije.
moje je mišljenje da će ATPL ponovo trebati veliki kapital te će se ponovo zadužiti.
Isprike ako stavljam staru vijest….
http://www.atlant.hr/clanak_hrv.php?id=99
NEBESKI POSLOVI ATLANTSKE PLOVIDBE
DUBROVNIK AIRLINE: Hodočasnici u Meku popunili zimsko zatišje
——————————————————————————–
Prenosimo članak objavljen u časopisu LIDER 13. prosinca 2007.
——————————————————————————–
Dubrovački je čarteraš ove godine dobio posao prijevoza u Meku svih hodočasnika iz Afganistana i četiri tisuće iz Tadžikistana. Na tome su angažirana četiri zrakoplova sa 65 članova posade