Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 21.266 | 434 | 49,00 | 49,50 | 0,00% |
Iz dryships izvještaja za prvih 6 mjeseci 2011.
– Vessel operating expenses daily……..6.107 $
A samo za zadnja 3 mjeseca ………..6.435$
Ajde nek je to kod ATPL i 25 % veći trošak, mene zanima kada baratate od tih 20 keka $ zašto smatrate da su brodovi ATPL-a svi pod kreditima ?
Pretp. da bi tih 20 bio ukupan trošak zbog kredita ?
Genco Shipping Second Quarter 2011
Daily vessel operating expenses, or DVOE, was $4,700 per vessel per day during the second quarter of 2011 as compared to $4,671 per vessel per day for the same quarter last year due to higher crew costs on certain of our vessels. We believe daily vessel operating expenses are best measured for comparative purposes over a 12month period in order to take into account all of the expenses that each vessel in our fleet will incur over a full year of operation. Based on estimates provided by our technical managers and management’s expectations, we expect DVOE for the second half of 2011 to be $5,000 per vessel per day on a weighted average basis.
To je prosječni trošak od 53 drybulkera,9 Capesize, 8 Panamax, 17 Supramax, 6 Handymax i 13 Handysize
za one koji ne znaju altruist je još jedan profil od techmana,pa toliko o tome koliko je netko nizak,i želi druge dovesti u zabludu
A kad toliko puno znaš, onda valjda znaš da sa 100 dionica ne možeš baš kontrolirati vrijednost 50.000 dionica, osim na papiru.
Što se tiče vozarina, iz izvještaja za 2010.:
Kolega ne znam u što vi gledate ali ovdje se sa aprox. 500 komada i manje kontrolira cijena dionice prema dolje već 3 (godine). 500 komada je 0,03% vrijednosti Atlanske. Svaka čast burek brokerima.
A kad toliko puno znaš, onda valjda znaš da sa 100 dionica ne možeš baš kontrolirati vrijednost 50.000 dionica, osim na papiru.
Što se tiče vozarina, iz izvještaja za 2010.:
Kolega ne znam u što vi gledate ali ovdje se sa aprox. 500 komada i manje kontrolira cijena dionice prema dolje već 3 (godine). 500 komada je 0,03% vrijednosti Atlanske. Svaka čast burek brokerima.
Ono na što sam ciljao jest sljedeće: ako netko ima 50.000 dionica i želi ih prodati, onda cijena na burzi nije baš skroz relevantna, pogotovo ako je burza toliko plitka da ju se može kontrolirati sa 100 ili 500 dionica. U tom smislu onaj tko ima 50.000 dionica nema baš nekog interesa igrati se sa 100 dionica samo da bi si umjetno povećavao vrijednost ostalih 50.000.
To da se cijena na burzi kontrolira sa par stotina dionica je istina (i ne samo za ATPL, već za cijelu burzu), i vidim da to jest problem za male dioničare koji bi nešto zaradili na brzinu, ali moj komentar se odnosio na primjedbu da si uprava ne bi smjela to dopustiti zbog vlastitih gubitaka.
U tom smislu onaj tko ima 50.000 dionica nema baš nekog interesa igrati se sa 100 dionica samo da bi si umjetno povećavao vrijednost ostalih 50.000.
Kolega pa to se dela sa Malte ili Cipra, ima načina, sve legalno i čisto.
A kad toliko puno znaš, onda valjda znaš da sa 100 dionica ne možeš baš kontrolirati vrijednost 50.000 dionica, osim na papiru.
Što se tiče vozarina, iz izvještaja za 2010.:
Kolega ne znam u što vi gledate ali ovdje se sa aprox. 500 komada i manje kontrolira cijena dionice prema dolje već 3 (godine). 500 komada je 0,03% vrijednosti Atlanske. Svaka čast burek brokerima.
kolega ajde udari kontru sa istom kolicinom od 500 komada pa zaustavi rasprodaju ako se radi samo sa 500 kom… [proud]
@inverter, Brana je na 31 kunu, kao u dobra stara vremena.
Iz dryships izvještaja za prvih 6 mjeseci 2011.
– Vessel operating expenses daily……..6.107 $
A samo za zadnja 3 mjeseca ………..6.435$
Ajde nek je to kod ATPL i 25 % veći trošak, mene zanima kada baratate od tih 20 keka $ zašto smatrate da su brodovi ATPL-a svi pod kreditima ?
Pretp. da bi tih 20 bio ukupan trošak zbog kredita ?
Genco Shipping Second Quarter 2011
Daily vessel operating expenses, or DVOE, was $4,700 per vessel per day during the second quarter of 2011 as compared to $4,671 per vessel per day for the same quarter last year due to higher crew costs on certain of our vessels. We believe daily vessel operating expenses are best measured for comparative purposes over a 12month period in order to take into account all of the expenses that each vessel in our fleet will incur over a full year of operation. Based on estimates provided by our technical managers and management’s expectations, we expect DVOE for the second half of 2011 to be $5,000 per vessel per day on a weighted average basis.
To je prosječni trošak od 53 drybulkera,9 Capesize, 8 Panamax, 17 Supramax, 6 Handymax i 13 Handysize
[/quote]
Joj kolege, pa ne možete komparirat operativne troškove među kompanijama iz raznoraznih razloga. Istina je da navedene kompanije imaju niže troškove, al situaciju morate sagledat iz domaće perspektive i razmjera duga, uostalom pogledajte detaljnije ovogodišnja financijska izviješća atlantske šta se tiče prihoda i rashoda od pomorske djelatnosti.
Evo kolega deeven je pronašao gdje je dobit iz pomorskog segmenta u 2010 godini od oko 615 milijuna kuna ( kvartalna oko 153 mil kn ) generirana na vozarinama od prosječno 19 700 dolara dnevno. Istodobno je ostvaren kvartalni gubitak od oko 127 milijuna kuna u ovom segmentu. Možemo onda komparativno uzet da su ukupni troškovi iznosili oko 16 400 dolara dnevno.
Kad se izanalizira ovogodišnja situacija, dođe se do podataka da su kvartalni prihodi u segmentu brodarstva oko 120 milijuna kuna ( prihodi od vozarina ), a kvartalni rashodi oko 115 milijuna kuna ( znači operativni troškovi koji uključuju materijalne troškove goriva, održavanja, plaće, takse i sl; te zasebno troškovi kroz amortizaciju ). Obzirom da ove godine posluju s 2 broda manje, to je i manji trošak tako da vjerujem da ovih 115 milijuna kuna kvartalnog rashoda u ovom kvartalu odgovara kvartalnim rashodima iz 2010 u iznosu 127 milijuna kuna ( deset posto veća tonaža ).
Evo ispada da su okvirno ukupno troškovi po brodu oko spomenutih 16 400 dolara dnevno. Ako se isključi amortizacija ostaju operativni troškovi ( materijal, plaće i sl. ) od oko 12 000 dolara dnevno. Dakle vrlo visoki su operativni troškovi u usporedbi sa tim stranim firmama. A breakeven je zbog duga ( amortizacije ) ipak puno viši i iznosi dakle po ovom oko 16 400 dolara dnevno.
Evo, ipak smo na nekom točnijem tragu s tom računicom.
@kormilar: znam da se može s Cipra ili Malte, samo ne vidim svrsishodnost toga…
@peromadjar: ako dobro čitam izvještaj, ovih 19.700 je bila vrijednost samo na dan 31.12.2010. Gledajući da je na 31.12.2009. to bilo 13.400, ovako zdravo-seljački bi prosjek za 2010. trebao biti negdje između.
Bulkindeksen Baltic Dry faller nye 0,7 prosent til 1.886 poeng mandag. Capesize-indeksen er ned 2,8 prosent.
Capesize 25.856 dollar (- 2,8 prosent)
Panamax 13.946 dollar (+ 1,0 prosent)
Handysize 10.991 dollar (+ 1,3 prosent)
Supramax:15.691 dollar (+ 0,1 prosent)
Tko ovo prodaje? Da nisu možda oni koji su se prije neki dan hvalili kupnjama? Ili možda oni koji su osuđivali Techmana, Peru i sve ostale koji su nas odavno upozoravali na moguć pad?