Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 21.266 | 434 | 49,00 | 49,50 | 0,00% |
@rita
Postotni pad cijena dionica u ovoj godini ( od kraja 31.12 2010 do danas ):
Budimo realni, al vozarine su i dalje preniske za breakeven i ti novi brodovi će samo generirat još veći gubitak, zato šta kasnije stignu to bolje za atpl.
Po sadašnjem stanju na tržištu i perspektivama u bližoj budućnosti svaki brod bi generirao gubitak u prosjeku od barem 15 milijuna kuna godišnje. Rast cijena energenata i jačanje dolara u odnosu na kunu će u ovakvim okolnostima samo doprinosit negativnom saldu.
Pretpostavljam da će se uprava atpl odlučit na daljnju rasprodaju flote, radi kompenziranja tih gubitaka.
[/quote]
To bi bilo oko 7.600 dolara dnevno gubitka. Pero, Pero….
Dođu li nam ovi iz Ingre u ATPL, nema nam pomoći.
tnx Deveen..
Znači ipak se prvo očekuje panamax/e, a supramaxi su tek sredinom 2012-e..
Budimo realni, al vozarine su i dalje preniske za breakeven i ti novi brodovi će samo generirat još veći gubitak, zato šta kasnije stignu to bolje za atpl.
Po sadašnjem stanju na tržištu i perspektivama u bližoj budućnosti svaki brod bi generirao gubitak u prosjeku od barem 15 milijuna kuna godišnje. Rast cijena energenata i jačanje dolara u odnosu na kunu će u ovakvim okolnostima samo doprinosit negativnom saldu.
Pretpostavljam da će se uprava atpl odlučit na daljnju rasprodaju flote, radi kompenziranja tih gubitaka.
[/quote]
To bi bilo oko 7.600 dolara dnevno gubitka. Pero, Pero….
Dođu li nam ovi iz Ingre u ATPL, nema nam pomoći.
[/quote]
Na ovu razinu vozarina od oko 13000 dolara dnevno to sam dao još turbo popust za breakeven na 21000. Iako sumnjam da je i koju tisuću veći. Možda bi gardist iznio točniju računicu, al mislim da nisam daleko. Jedino im ide na ruku šta su brodovi moderniji iz godine u godinu pa su tu manji troškovi, al sve ostalo od troškova raste.. Nadalje, kad se pogleda statistika novogradnji vs. brodovi u rezalištu, još uvijek je tendencija da će tržište do 2013. bit još zasićenije brodovima. Obzirom na tmurne prognoze, mnogi vide laganini snižavanje ovog prosjeka od 13000 dolara dnevno za panamaxe. Ja se ipak nadam ukoliko i dođe novi val krize u ovaj sektor da će se scrap pojačat do 2013 i da će tržište odahnut, pa barem i na godinu dvije.
Al da ne trkeljam napamet, mislim da bi najtransparentnije bilo da se sama uprava kroz jedan od svojih silnih bulletina izjasni koliki im je zapravo breakeven. I po koliko koji brod ugovaraju. Svugdje u svijetu je to normalno i pošteno da se javno kaže. To je i odlika transparentnog ponašanja. Sve dok to nisu u stanju napravit vjerujte da ih boli ona stvar za dioničare. Do tad će se i dalje ovako međusobno nagrađivat dionicama, a vi se ostali slikajte. Evo toliko od mene šta se tiče fundamenata pa neka si svako računa.
Do tad će se i dalje ovako međusobno nagrađivat dionicama, a vi se ostali slikajte.
Već odavna vidim da im je uz smjene posada to jedna od glavnijih briga. Strani agenti im riješavaju sve sa ugovaranjem tereta tako da bi oni mogli svi skupa doma a ne glumiti vrhunske menagere što sigurno nisu. Nijedan vrhunski manager i stvarni vlasnik nebi dopustio da mu na ovako jadnom i plitkom tržištu dionica padne tako nisko. To se može kontrolirati sa 100-tinjak dionica bez problema. Da su vlastite dionice stekli rasprodajom vlastite imovine ili novcem teškom mukom zarađenim drukčije bi se ponašali. Bez tih agenata su nule, nebi znali prazne brodove do Dubrovnika dovest. Gradnja mauzoleja u Gružu je skroz nepotrebna, sva ulaganja van core bussinesa su im promašena, tako da je točna poslovica da veliki novci nisu za male glave.
Već odavna vidim da im je uz smjene posada to jedna od glavnijih briga. Strani agenti im riješavaju sve sa ugovaranjem tereta tako da bi oni mogli svi skupa doma a ne glumiti vrhunske menagere što sigurno nisu. Nijedan vrhunski manager i stvarni vlasnik nebi dopustio da mu na ovako jadnom i plitkom tržištu dionica padne tako nisko. To se može kontrolirati sa 100-tinjak dionica bez problema. Da su vlastite dionice stekli rasprodajom vlastite imovine ili novcem teškom mukom zarađenim drukčije bi se ponašali. Bez tih agenata su nule, nebi znali prazne brodove do Dubrovnika dovest. Gradnja mauzoleja u Gružu je skroz nepotrebna, sva ulaganja van core bussinesa su im promašena, tako da je točna poslovica da veliki novci nisu za male glave.
[/quote]
a zašto bi tvrtka kontrolirala cijenu svoje dionice?
Na ovu razinu vozarina od oko 13000 dolara dnevno to sam dao još turbo popust za breakeven na 21000.
Odakle ti ove brojke?
a zašto bi tvrtka kontrolirala cijenu svoje dionice?
Kolega da imam 50 000 tisuća komada nebi mi bilo svejedno da mi netko špekulantski ruši cijenu i nanosi osobnu štetu na desetke milijuna kuna. Ako nisam odgovoran sebi odgovoran sam svojoj obitelji što sutra može ostati bez ičega. Ili to se može shvatiti na drugi način da je ovo urota protiv malih dioničara da ih se jednostavnim riječnikom opljačka na jedan prljav način. Neka javno kažu da sa ovim nemaju ništa i neka pozovu Hanfu da istraži nastalu situaciju. Ne mislite valjda da par burek trejdera određuje cijenu bilo koje dionice a pogotovo ove? Pogledajte malo na kojim sramno niskim prometima je ova dionica zaronila od njene stvarne vrijednosti do ove današnje. Pa kako dioki može narast 100% samo u par dana na osnovu informacije koju nitko nije potvrdio. Pa i ja sam ovdje rekao da su arapi zainteresirani za atlansku pa je pala 15 kuna. U čem je razlika? Ja ću vam reći u čem je razlika. Ja nisam umrežen u ovu lopovsku mrežu.
Već odavna vidim da im je uz smjene posada to jedna od glavnijih briga. Strani agenti im riješavaju sve sa ugovaranjem tereta tako da bi oni mogli svi skupa doma a ne glumiti vrhunske menagere što sigurno nisu. Nijedan vrhunski manager i stvarni vlasnik nebi dopustio da mu na ovako jadnom i plitkom tržištu dionica padne tako nisko. To se može kontrolirati sa 100-tinjak dionica bez problema. Da su vlastite dionice stekli rasprodajom vlastite imovine ili novcem teškom mukom zarađenim drukčije bi se ponašali. Bez tih agenata su nule, nebi znali prazne brodove do Dubrovnika dovest. Gradnja mauzoleja u Gružu je skroz nepotrebna, sva ulaganja van core bussinesa su im promašena, tako da je točna poslovica da veliki novci nisu za male glave.
[/quote]
kakve budalaštine. jel vam palo na pamet da je atpl duboko ukorporirana u zivot dubrovcana i da se njome gospodari odgovorno i sigurno uz neke neprofitabilne djelatnosti, ali su ljudi zaposleni zar ne. cijelom trzistu je pala cijena dionica. atpl vrijedi kao tri instituta IGH, sto cemo sada? a IGH zaposljava preko 900 ljudi? atpl vrijedi kao 2/3 hrvatske proizvodnje secera? Kakvi strani agenti, mozete ih nazvati i brokerima, to je stara prica, kako drugi rade? normalno da ce prodavati brodovi i kupovati novi. za cijenu dionice vam ne znam, mozda da se prvo obogatite u poslu koji inace radite, pa onda sami dizite cijenu dionice. Ha ha ha, obitelj ostati bez icega? Pa znate li koliko je dividende isplaceno u zadnjih par godina? pomnozite s brojem dionica. atpl je jedna od najstabilnijih tvrtki u RH. Da proda hotele i neke druge projekte, vec bi pokrila cijenu dionice, a gdje su brodovi tek.
Iz dryships izvještaja za prvih 6 mjeseci 2011.
– Vessel operating expenses daily……..6.107 $
A samo za zadnja 3 mjeseca ………..6.435$
Ajde nek je to kod ATPL i 25 % veći trošak, mene zanima kada baratate od tih 20 keka $ zašto smatrate da su brodovi ATPL-a svi pod kreditima ?
Pretp. da bi tih 20 bio ukupan trošak zbog kredita ?
Mene zanima kolika je ušteda ATPL radi pada cijene goriva????
atpl je prodala DA.znam da je to stara vijest,ali nisam nigdje nasao po kojoj cjeni je prodana.moze li neka info o tome,ili link?hvala
Po nula kuna, valjda su pregrizli ono što su dotad izgubili i to je to.
Kormilar, nemoj se ljutiti, ali briješ malo previše. Da se uprava zaigrala i pokupovala dionice, onda bi vjerojatno tvrdio da manipuliraju s cijenom dionice. A kad toliko puno znaš, onda valjda znaš da sa 100 dionica ne možeš baš kontrolirati vrijednost 50.000 dionica, osim na papiru. Ako ništa, drago mi je da se uprava ne upušta u petljanje s dionicama jer bih baš u suprotnom pomislio da se igraju radi umjetnog podizanja vrijednosti dionica u svom vlasništvu.
Što se tiče vozarina, iz izvještaja za 2010.:
kakve budalaštine. jel vam palo na pamet da je atpl duboko ukorporirana u zivot dubrovcana i da se njome gospodari odgovorno i sigurno uz neke neprofitabilne djelatnosti, ali su ljudi zaposleni zar ne.
Evo kolega duboko se ispričavam, suze mi jednostavno naviru i ne mogu ih zaustaviti. Ali suze od smijeha ne od plača ako ste pomislili. Da vam samo kažem ha, ha, ha, cijena jedne dionice je mršavih 436 kuna, toliko i vrijedi kompanija. Nema drugog mjerila ovo je jedina istina.