Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 47,15 | 1.839 | 39 | 47,10 | 48,30 | -6,00% |
Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $26601 (DOWN 844)
BPI Average of the T/C routes $13813 (UP 166)
BSI Average of the T/C routes $15678 (UP 24)
BHSI Average of the T/C routes $10851 (UP 162)
Da ne kopam.. zna netko napamet kojim redom stižu novogradnje po tipu broda? Čini mi se da su prvo na redu supramaxi? To bi bilo bolje s obzirom da im se bolje drže vozarine?!
[yawn] [yawn] [yawn]
Da ne kopam.. zna netko napamet kojim redom stižu novogradnje po tipu broda? Čini mi se da su prvo na redu supramaxi? To bi bilo bolje s obzirom da im se bolje drže vozarine?!
Iz zadnjeg bulletina, panamaxi se grade u Kini, supramaxi u Koreji:
TRENUTNI STATUS NOVOGRADNJI U KINI
Kao što je ranije spomenuto, kidanje limova za prva naša dva od četiri broda u Kini obavljeno je 24. rujna 2010. Kobilica za prvi brod (AP Argosy) postavljena je u suhom doku brodogradilišta dana 7. travnja 2011. Primopredaja prvog broda očekuje se koncem 2011.g., odnosno početkom 2012. godine.
TRENUTNI STATUS NOVOGRADNJI U KOREJI
Za sada je u fazi odobravanje dokumentacije i nacrta pa u samom brodogradilištu nema nikakvih aktivnosti. Kidanje limova za prvi iz serije od tri broda predviđeno je za 17. kolovoza 2011., za drugi brod 11. studenog 2011., a za treći 30. siječnja 2012. godine. Polaganje kobilica planirano je u intervalima od pet mjeseci nakon kidanja limova za svaki pojedini brod. Porinuće bi se obavilo dva mjeseca nakon polaganja kobilice, a primopredaja brodova i ulazak u flotu Atlantske plovidbe d.d. mjesec dana nakon porinuća svakog broda.
Prema sadašnjim planovima i rasporedu gradnje, prvi brod m/b AP Astarea bio bi predan u travnju 2012., drugi m/b AP Slano u kolovozu 2012., a treći i zadnji m/b AP Ston u listopadu 2012. godine.
Na str. 12
Vaš link
Zaista je vrijeme da okrenemo novu stranicu za listopad, a i FI 3Q će vjerujem iznenaditi (pozitivno) mnoge nevjerne Tome.
[yawn] [yawn] [yawn]
[/quote]
Vrlo zreo odgovor.
[/quote]
Kolega deset puta sam pročitao vaš komentar mog komentara i prispalo mi se … eto kad me uhvati nesanica znam što mi je raditi. Zahvaljujem. Inače vjerujem u ovu dionicu više od ikog ovdje ali kad se Marsa vidi da ovdje nekaj ne štima i da netko debelo zna što će ovdje biti za godinu dana, e onda to treba reći jasno i glasno. Ali opet ali, svako nasilje na kraju ne završi dobro po nasilnika, a ovdje se provodi upravo nasilje jer svima je jasno da je po svim pokazateljima dionica iz nekog razloga i nečijeg debelog interesa debelo podcijenjena i to na štetu svih POŠTENIH dioničara. Kvantna fizika je hebena nauka i u njenoj dubini je sva životna istina i pravda.
tnx Deveen..
Znači ipak se prvo očekuje panamax/e, a supramaxi su tek sredinom 2012-e..
Budimo realni, al vozarine su i dalje preniske za breakeven i ti novi brodovi će samo generirat još veći gubitak, zato šta kasnije stignu to bolje za atpl.
Po sadašnjem stanju na tržištu i perspektivama u bližoj budućnosti svaki brod bi generirao gubitak u prosjeku od barem 15 milijuna kuna godišnje. Rast cijena energenata i jačanje dolara u odnosu na kunu će u ovakvim okolnostima samo doprinosit negativnom saldu.
Pretpostavljam da će se uprava atpl odlučit na daljnju rasprodaju flote, radi kompenziranja tih gubitaka.
A za one koji misle da je dionica atpl pretjerano padala, ne bih se složio, mislim da je posve u trendu s događanjima.
Evo šta kaže komparativna usporedba s brodarima iz usa; američki brodari u prosjeku su pali oko 55 posto.
Postotni pad cijena dionica u ovoj godini ( od kraja 31.12 2010 do danas ):
atpl je prodala DA.znam da je to stara vijest,ali nisam nigdje nasao po kojoj cjeni je prodana.moze li neka info o tome,ili link?hvala
A za one koji misle da je dionica atpl pretjerano padala, ne bih se složio, mislim da je posve u trendu s događanjima.
Evo šta kaže komparativna usporedba s brodarima iz usa; američki brodari u prosjeku su pali oko 55 posto.
Postotni pad cijena dionica u ovoj godini ( od kraja 31.12 2010 do danas ):
za koje je ovo razdoblje? jer jedno je padati sa visoka(kad imaš odakle pasti) a drugo je padati a niska. želim reći da se većina dionica vani solidno oporavila nakon krize 2008 dok smo mi ostali u mulju.