ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 20.09.2024. u 13:35
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
48,44
22.477
464
48,30
48,80
-0,82%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.



činjenica je da ATPL konstantno gubi na cijeni dionice ali pogledajmo objektivno na koje se to razine spušta… dolar vrijedi 5,50 kn tj. dionica danas iznosi cca. 88 dolara …
imamo 1.395.520 dionica u opticaju što daje vrijednost od cca. 123 miliona dolara…do kraja slijedeće godine AP treba preuzeti na korištenje 7 novih brodova za koje je već iskeširala preko 100 miliona dolara vlastitog novca…s tim novogadnjama prosječna starost flote biti će nekih 5-6 godina …
AP posluje sa dobiti i mislim da cijena nema nikakve veze sa poslovanjem firme već je uglavnom rezultat besparice u društvu … od nas malih se očekuje da jeftino prodamo svoje dionice po cijeni "daj što daš" … ja svoje ne prodajem pa makar čekao još 3 godine …

mogao bi ti tri godine čekati da samo kriza prođe, pa još tri da se stabilizira sve pa još tri da burze krenu u oporavak pa još tri da crobex počne rasti pa tek onda nakon tri da atpl dođe do 1000 kuna…
sretno u čekanju..
ako ništa drugo tvoji unuci bi trebali to i dočekati… [lol]
[/quote]
zaboravio si nešto važno: tada (kad se ugleda svjetlašce u tunelu) će i flota biti stara xy godina. kupovati se brodovi neće idućih dvadesetak godina zbog prevelikog broja novogradnji na ponudi, a trebalo bi i zaraditi za nove brodove. a ako presuši ocean, teleportacija bude oblik javnog prijevoza, amerika i australija uđu u EU i sl….?

zahvaljujem prodavateljima 🙂


Jeli to opet izlazi onaj PBZ skrbnički za INO dioničara kako bi pokrio gubitke na stranim burzama, a nama haos napravio ?

Ili je prekrcavanje ?


Ma koje prekrcavanje…pa već tjednima gledamo malo jače iskrcavanje stranih investitora na mnogim dionicama,a pogotovo na nekim "blue chipovima"…
Uglavnom lova se ubrzano seli na strana tržišta gdje se nude puno veće prilike za zaradu,jer ova naša burza je jednostavno premala i preslaba za malo veće ulagače…
Ja osobno čekam bankrot Grčke i tek onda se jače uključujem na tržišta kapitala ..mada su i ove cijene već jako primamljive,al moglo bi biti to još i mnogo jeftinije ma kako god to mnogima izgledalo apsurdno i nemoguće,al panika svašta radi…

Moja preporuka svima koji imaju malo više sposobnosti ,znanja i mogućnosti da napuste čim prije ovu našu malu burzicu i barem probaju trgovati vani, gdje ipak burze imaju uređenije kretanje, te se malo boljim znalcima pružaju puno veće prilike za zaradu…a i provizije su manje…

Uglavnom ovo su već jasne naznake još jednog kruga šišanja, gdje će nažalost bogati kapital postati još bogatiji ,a sirotnja još više osiromašiti..a ono najžalosnije je da će i srednjeg sloja biti sve manje ….

bugs, ti si se zahvalio prodavateljima….a ja cijelo vrijeme želim pitati- tko je kupio dionica za 1,7 MIL.?

[color=blue][/color][b][/b]...prodajte dionice...-kupite nekretnine!

neznam koji bankrot grčke čekaš, 3, 4 ili 17..

onaj tko je prodavao po 500 je sad kupio za 475, a taj isti je koji je kupio po 475 je prodao po 455

i na kraju sve je jedan te isti kupac i prodavatelj,

ja više ne kupujem iz jednostavnog razloga : NEMAM PARA trenutno.
kad je več toliko potonula onda neka potone još na malo dulji rok da dokupim kad ču para imat (uglavnom dok ja dođem do para več če crobex ojačat za nekoliko desetaka posto , tak je več bilo).
uglavnom imam : 61 dionicu po prosječnoj kupovnoj 832. [cry]

darac, a zašto bi uopće kupovao?
ako te to tješi: imam puno više po puno većem prosjeku.
nego, nemoj ovo osobno shvatiti, ali jesi li ti slovenac možda?

Prelistavam malo unazad postove i ne mogu se načuditi što pišu ljudi koji su već godinama aktivni na ovom forumu i na TK uopće. Neki govore o tome da je DryShips primjerice sa preko 100$ pao na 3$ pa se sukladno tome vuku paralele da bi ATPL mogla pasti još recimo 50%. Bilo bi, u najmanju ruku, pošteno istražiti odnose P/B ili proučiti jesu li se kod društava koje uspoređujemo događale dokapitalizacije ili nešto slično. Neki pucaju od optimizma pa svega tjedan ili dva poslije pretvaraju se u najgore pesimiste. Neki već godinama sipaju samo negativnosti (kolega Techman primjerice). I zaista, kada se pogleda njegovo pisanje iz 2009 ispada da je apsolutno u pravu. No u međuvremenu je dionica odradila rast od 150% i sada povratak na one razine pa i niže. Nadam se da ove kritike nećete shvatiti kao napad i uvredu jer mi to nije bila namjera. Mislim da imate dosta znanja o brodarskom sektoru i da svima nama u edukacijskom smislu možete ponuditi puno više od neargumentiranog negativizma.
Meni iskreno nije toliko bitan sektor unutar kojeg društvo posluje koliko sama bilanca i poslovanje društva. Evidentno je da je brodarski sektor na niskim granama s neizvjesnom budućnosti. Ali da li to znači da će sutra brodovi prestati ploviti ili da će godinama ploviti s minusima, da će dosta kompanija bankrotirati ili nešto treće? Ukoliko govorimo o dugotrajnoj krizi, idemo diskutirati o tome kako se to može odraziti na ATPL, pa s tim u skladu pogledati bilancu i vidjeti da li se ona može nositi s krizom. Meni koeficijent likvidnosti od 2,50 govori da za ATPL nema straha i da je jedna od najsigurnijih kompanija na ZSE. Zanimljivo je da je, po mom, mišljenju u ovoj godini ATPL od najskupljeg brodara velikim padom cijene i poboljšanom bilancom nakon prodaje Dubrovnik Airlinesa došao do toga da bude best buy brodarskog sektora na ZSE.


Prelistavam malo unazad postove i ne mogu se načuditi što pišu ljudi koji su već godinama aktivni na ovom forumu i na TK uopće. Neki govore o tome da je DryShips primjerice sa preko 100$ pao na 3$ pa se sukladno tome vuku paralele da bi ATPL mogla pasti još recimo 50%. Bilo bi, u najmanju ruku, pošteno istražiti odnose P/B ili proučiti jesu li se kod društava koje uspoređujemo događale dokapitalizacije ili nešto slično. Neki pucaju od optimizma pa svega tjedan ili dva poslije pretvaraju se u najgore pesimiste. Neki već godinama sipaju samo negativnosti (kolega Techman primjerice). I zaista, kada se pogleda njegovo pisanje iz 2009 ispada da je apsolutno u pravu. No u međuvremenu je dionica odradila rast od 150% i sada povratak na one razine pa i niže. Nadam se da ove kritike nećete shvatiti kao napad i uvredu jer mi to nije bila namjera. Mislim da imate dosta znanja o brodarskom sektoru i da svima nama u edukacijskom smislu možete ponuditi puno više od neargumentiranog negativizma.
Meni iskreno nije toliko bitan sektor unutar kojeg društvo posluje koliko sama bilanca i poslovanje društva. Evidentno je da je brodarski sektor na niskim granama s neizvjesnom budućnosti. Ali da li to znači da će sutra brodovi prestati ploviti ili da će godinama ploviti s minusima, da će dosta kompanija bankrotirati ili nešto treće? Ukoliko govorimo o dugotrajnoj krizi, idemo diskutirati o tome kako se to može odraziti na ATPL, pa s tim u skladu pogledati bilancu i vidjeti da li se ona može nositi s krizom. Meni koeficijent likvidnosti od 2,50 govori da za ATPL nema straha i da je jedna od najsigurnijih kompanija na ZSE. Zanimljivo je da je, po mom, mišljenju u ovoj godini ATPL od najskupljeg brodara velikim padom cijene i poboljšanom bilancom nakon prodaje Dubrovnik Airlinesa došao do toga da bude best buy brodarskog sektora na ZSE.

Konačno pametan post, svaka čast. Upravi kapa do poda što nije isplaćivala dividendu iako je likvidnost vrlo visoka, doći će i dani za to.

da….uprava će isplaćivat dividende dok mi već odavno nećemo više bit dinočari..ovo je sarkastični post

velika opasnost postoji da i europa i amerika i kina odjednom zajedno uđu u recesiju, u tome je najveći problem..al nije ni to najveći problem,najveći problem je to što se sve to dešava na rekordno niskim kamatnim stopama,jednostavno protok novca je zaustavljen od središnjih banaka do realnog sektora,banke ne posuđuju novac jedna drugoj zbog velikog straha od prezaduženosti,novac je zarobljen i ne dospijeva u realni sektor koji je već zadužen do grla,tako imamo u hrvatskoj paradox da banke plivaju u likvidnosti,a realni sektor pati od nelikvidnosti,i još sad hnb povlači 4.4 milijarde…to će produžiti agoniju,nitko ne kaže da npr atpl nije odlična kompanija,ali tržište kapitala je priča za sebe,i na njega utječu mnogi faktori,a izgleda ponajmanje trenutna situacija..čak je moguće da bdi nastavi rasti,ali jednostavno strah od trostruke krize stvara ulagačima paniku,na bidu je sve manje investitora,a na asku se gomilaju na izlazu..kad krene panika,đžaba onda sve..onda ide ona:daj šta daš..u strahu su velike oči..ako vas to tješi i ja sam u minusu 47% u zadnjih 5 godina koliko sam na burzi,i to najviše novca sam izgubio u zadnjih mjesec dana…zašto?pa zato je5r4 nisam shvatio zašto dionice padaju,tj. nisam uočio na vrijeme mogući baise…svaka škola se plaća,ja sam ovu dosta skupo platio,ali rekao je kostolany,najbitnije je ostat na nogama,ja sam osta na njima,mada mi još klecaju…..

Kladim se u sve što imam da "veliki hebači" nemaju uda srušiti je ispod 400 ili gurnuti je u blokadu, mislim negativnu. Ljubazno ih molim da to naprave, da nam naprave stravu od vikenda, da svi posijedimo do ponedjeljka od najveće neizvjesnosti i muke neviđene. Ovo je moja večerašnja molitva "velikim hebačima" na ZSE-u. Svim ostalim dioničarima na našem Titaniku želim ugodan vikend uz moju miljenicu i vrhunsku pjevačicu Celin Dion. Vaš link

TKO IMA MALO DUKATA GOVORI: ŠTO DA RADIM S NJIMA, A ONAJ ŠTO IH IMA MNOGO GRMI: GOSPODARU, DAJ JOŠ!!! NA ZSE I U EU TREBA KO ZMIJA SPAVAT NA JEDNO OKO!!!

New Report

Close