ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 25.11.2024. u 19:59
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
49,00
21.266
434
49,00
49,50
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Klasika svake godine…BASNOSLOVNO SKUPI menađerski ugovori u septembru…pa, pad cijene..
pa prodaja u prosincu… / još će članovi Uprave profitirati ..a njihovi brokeri- cijede li ga cijede…
dionicu….više nema što izaći iz nje…..!

[color=blue][/color][b][/b]...prodajte dionice...-kupite nekretnine!

Da li ima ova dionica target? Po kojoj cijeni bi ste izmisli/downloadali/nabavili lovu da je kupite?
Zgodno bi bilo sadašnje odgovore pročitati za koji mjesec.


Sve je ovo točno, no ovdje se radi o pitanju povjerenja generalno u tržište kapitala, očito masa ne vjeruje da će dionice nikad više biti ono što su bile. Takvo je globalno razmišljanje i nema pomoći, pa mogu fond menađeri sugerirati da valja ulagati u robe i dionice koliko hoće.
Osobno nisam digao ruke od TK, no srećom disperzirao sam ulaganja.

A zar masa nije u pravu?

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

Jethro@ ne vuci ljude za jezik…

SVI SU SPAMERI IGNORE !!! D,D(dugoročni dokupljivači)bloger predvodnik :-)strucnjak



Sve je ovo točno, no ovdje se radi o pitanju povjerenja generalno u tržište kapitala, očito masa ne vjeruje da će dionice nikad više biti ono što su bile. Takvo je globalno razmišljanje i nema pomoći, pa mogu fond menađeri sugerirati da valja ulagati u robe i dionice koliko hoće.
Osobno nisam digao ruke od TK, no srećom disperzirao sam ulaganja.

A zar masa nije u pravu?
[/quote]

Naravno, tržište je uvijek u pravu, to nije dvojbeno. Nego nisi odgovorio jel ti ovo skupo na ovim razinama ili i dalje držiš da će na 390?

a roha povlači likvidnost,ne znam,da sam ja guverner,ja bi smanjio obveznu stopu pričuve,ionako banke u hrvatskoj imaju najvišu stopu obv pričuve u europi,sa tim potezom će nas vrlo vjerovatno gurnuti u stagflaciju..što je u ekonomskom smislu,jakoooo opasno..roha samo odgađa ono što je neminovno,a to je devalvacija kune,jer sa bankama se ne može boriti..a u mislima mi grčka…


…ili i dalje držiš da će na 390?

da barem imamo sreće da (o)stane na 390… neke dionice su se strmokrobeksnule i na ispod 10% ath (IGH), a o svjetskim brodarima da ne pričam (drys sa 120 na 3 usd). atpl nije sveta krava… realno, lagani mic_po_mic_dugotrajni, ali svakodnevni pad garantira poddimenzioniranu anesteziju. cijena ispod nominale nije nikakvo čudo. nije prava slika vrijednosti, ali nije nezamislivo. moguće je, i to vrlovrlo. dapače, nemoguće da neće. no opet, brzo će se to vratiti u realne okvire. evo, tako se regrutiraju bogataši iz roda strvinara. bože moj, pa kretanje na TK je kao i promatranje kompletne krvne slike.
svijetle točke nema na vidiku i to je izvjesno. još nam samo fali neki pametnjaković koji će otkupnu cijenu atpl staviti kao ponderiranu cijenu na TK u posljednja tri mjeseca. mislim da ga je majka već rodila.
been there, done that.
dao (mi) bog da sam u krivu!


Italian panamax deal sends 10-year-old vessel values plummeting

* Monday 19 September 2011, 15:41
* RSS feed
* Dry Cargo

A 10-YEAR-old panamax Italian bulk carrier is understood to have been committed for sale at just $18m, which would represent an almost 50% decline in values over the last five months.The 2001-built, 74,716 dwt Maddalena D’Amato[/b]

gadno, nema šta. ipak, tko zna kakva je njih nevolja snašla? nije opće primijenjivo na sektor, nije nikakav pattern. to je onako, bau-bau!

Jethro zasigurno nisu došli u probleme jer je tržište dobro i brodovi im zarađuju. Vidim da se na ovm forumu traže i nalaze uzroci (mi u dalmaciji kažemo skuže) loše pozicije dionice u svemu osim tamo gdje oni stvarno leže. Svjetska ekonomija stoji loše pa samim tim ni tržište brodskog prostora ne može stajati dobro. Dodatni pritisak stvara ponuda i potražnja brodskog prostora koja je narušena brojem novogradnji koje izlaze. Kada je 2008 nastala bežanija banaka iz financiranja brodova otkazivalo se sve što se moglo. Čak i depoziti od 10-15% su se gubili jer je bila politika bolje ranjen nego mrtav. Ono šta se nije moglo kancelirati pregovaralo se sa škverovima o odgođenoj isporuci. 2011 i 2012 su bile dogovorene za isporuku jer se smatralo da će se tržište do tada oporaviti šta se na žalost nije pokazalo točnim.

Naravno i sama klima na ZSE daje dobar doprinos aktualnoj vrijednosti dionice.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

za sada izašao u potpunosti…dok je šteta minimalna. stavio naloge na neke druge dionice koje su pale i više. ulazim opet ali u trendu rasta. sretno.

livin' from hand to poor mouth you an' me an' my secret south




Sve je ovo točno, no ovdje se radi o pitanju povjerenja generalno u tržište kapitala, očito masa ne vjeruje da će dionice nikad više biti ono što su bile. Takvo je globalno razmišljanje i nema pomoći, pa mogu fond menađeri sugerirati da valja ulagati u robe i dionice koliko hoće.
Osobno nisam digao ruke od TK, no srećom disperzirao sam ulaganja.

A zar masa nije u pravu?
[/quote]

Naravno, tržište je uvijek u pravu, to nije dvojbeno. Nego nisi odgovorio jel ti ovo skupo na ovim razinama ili i dalje držiš da će na 390?
[/quote]
Sve opcije su otvorene. Osobno mislim da nije dno.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $25087 (UP 811)
BPI Average of the T/C routes $13345 (DOWN 328)
BSI Average of the T/C routes $15294 (UP 64)
BHSI Average of the T/C routes $10116 (UP 23)

New Report

Close