ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 06.11.2024. u 04:46
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
47,31
4.590
97
47,10
48,20
-0,42%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

kolega , čemu toliki trud
pustite svakoga da radi kako misli da je za njega najpametnije.



Teško je ikog uvjeriti al nek svi mali ulagači prestanu kupovati ovu dionicu, eto budimo složni i nek to bude barem mjesec dana. Tko je za?

Misliš valjda prodavati?
[/quote]

Kupovati, poslušajte me i vidjeti će te razliku !!! Veto na kupnju, godinu dana bojkota.

TKO IMA MALO DUKATA GOVORI: ŠTO DA RADIM S NJIMA, A ONAJ ŠTO IH IMA MNOGO GRMI: GOSPODARU, DAJ JOŠ!!! NA ZSE I U EU TREBA KO ZMIJA SPAVAT NA JEDNO OKO!!!


činjenica je da ATPL konstantno gubi na cijeni dionice ali pogledajmo objektivno na koje se to razine spušta… dolar vrijedi 5,50 kn tj. dionica danas iznosi cca. 88 dolara …
imamo 1.395.520 dionica u opticaju što daje vrijednost od cca. 123 miliona dolara…do kraja slijedeće godine AP treba preuzeti na korištenje 7 novih brodova za koje je već iskeširala preko 100 miliona dolara vlastitog novca…s tim novogadnjama prosječna starost flote biti će nekih 5-6 godina …
AP posluje sa dobiti i mislim da cijena nema nikakve veze sa poslovanjem firme već je uglavnom rezultat besparice u društvu … od nas malih se očekuje da jeftino prodamo svoje dionice po cijeni "daj što daš" … ja svoje ne prodajem pa makar čekao još 3 godine …

Ja mislim da si ti u ozbiljnoj zabludi.

Tira tara i pastira u frulicu kad zasvira...


činjenica je da ATPL konstantno gubi na cijeni dionice ali pogledajmo objektivno na koje se to razine spušta… dolar vrijedi 5,50 kn tj. dionica danas iznosi cca. 88 dolara …
imamo 1.395.520 dionica u opticaju što daje vrijednost od cca. 123 miliona dolara…do kraja slijedeće godine AP treba preuzeti na korištenje 7 novih brodova za koje je već iskeširala preko 100 miliona dolara vlastitog novca…s tim novogadnjama prosječna starost flote biti će nekih 5-6 godina …
AP posluje sa dobiti i mislim da cijena nema nikakve veze sa poslovanjem firme već je uglavnom rezultat besparice u društvu … od nas malih se očekuje da jeftino prodamo svoje dionice po cijeni "daj što daš" … ja svoje ne prodajem pa makar čekao još 3 godine …

kažeš, makar čekao još tri godine…



a jeste vidjeli današnji bdi? odnosno, cape-ove ??? strava …

To je bilo u cijeni (onih što imaju kejpove) od prije šest mjeseci, sad se kupuje budućnost. Kolega to se uči u prvom razredu. Btw Atlanska nema kejpove, baš nas briga.
[/quote]

ma to sam već rekao nekoliko puta da atpl nema cape-ove …. poanta je bila nešto drugo …. nisi ulovio … nema veze …


činjenica je da ATPL konstantno gubi na cijeni dionice ali pogledajmo objektivno na koje se to razine spušta… dolar vrijedi 5,50 kn tj. dionica danas iznosi cca. 88 dolara …
imamo 1.395.520 dionica u opticaju što daje vrijednost od cca. 123 miliona dolara…do kraja slijedeće godine AP treba preuzeti na korištenje 7 novih brodova za koje je već iskeširala preko 100 miliona dolara vlastitog novca…s tim novogadnjama prosječna starost flote biti će nekih 5-6 godina …
AP posluje sa dobiti i mislim da cijena nema nikakve veze sa poslovanjem firme već je uglavnom rezultat besparice u društvu … od nas malih se očekuje da jeftino prodamo svoje dionice po cijeni "daj što daš" … ja svoje ne prodajem pa makar čekao još 3 godine …

Sve je ovo točno, no ovdje se radi o pitanju povjerenja generalno u tržište kapitala, očito masa ne vjeruje da će dionice nikad više biti ono što su bile. Takvo je globalno razmišljanje i nema pomoći, pa mogu fond menađeri sugerirati da valja ulagati u robe i dionice koliko hoće.
Osobno nisam digao ruke od TK, no srećom disperzirao sam ulaganja.


Sve je ovo točno, no ovdje se radi o pitanju povjerenja generalno u tržište kapitala, očito masa ne vjeruje da će dionice nikad više biti ono što su bile. Takvo je globalno razmišljanje i nema pomoći, pa mogu fond menađeri sugerirati da valja ulagati u robe i dionice koliko hoće.
Osobno nisam digao ruke od TK, no srećom disperzirao sam ulaganja.

Kakve veze ima u kojim si dionicama ako si siguran u ovo što si napisao ?

MODERATORI SU ME ISKLJUČILI ! Sve što sam pisao i pišem je osobno mišljenje bez odgovornosti.

a i disperzija ne vrijedi puno kad se radi o nepovjerenju u tržište tj. sve dionice općenito.

livin' from hand to poor mouth you an' me an' my secret south

Italian panamax deal sends 10-year-old vessel values plummeting

* Monday 19 September 2011, 15:41
* RSS feed
* Dry Cargo

A 10-YEAR-old panamax Italian bulk carrier is understood to have been committed for sale at just $18m, which would represent an almost 50% decline in values over the last five months.The 2001-built, 74,716 dwt Maddalena D’Amato[/b]


a i disperzija ne vrijedi puno kad se radi o nepovjerenju u tržište tj. sve dionice općenito.

Mislio sam na disperziju u ulaganja izvan tržišta kapitala. Znaš ono 30% (poslovne) nekretnine, 30% keš, 30% dionice i investicijski fondovi, samo nisam poštovao ono 10% zlato, šteta. No, nepopravljivi sam optimist, Evropa će preživjeti i ove turbulencije, već je više puta u povjesti pokazala žilavost, samo sad treba žurno rješiti pitanje leadershipa.
Na TK ima strašnih prilika za investitore, držim da je jedna od njih trenutačno i ATPL (ne kratkoročno), no trend je na ZSE negativan i teško je ići kontra vjetra.

Average of the T/C routes $24276 (UP 1250)
BPI Average of the T/C routes $13673 (DOWN 241)
BSI Average of the T/C routes $15230 (UP 67)
BHSI Average of the T/C routes $10093 (UP 9)


Average of the T/C routes $24276 (UP 1250)
BPI Average of the T/C routes $13673 (DOWN 241)
BSI Average of the T/C routes $15230 (UP 67)
BHSI Average of the T/C routes $10093 (UP 9)

Nije nešto posebno značajno za atlantsku, ali da li netko pamti ovakve dnevne oscilacije BPI indeksa gore dolje na dnevnoj bazi. Što danas bi svi vozili terete, jučer nisu htjeli? WTF?

"Kupujte zemlju, ona se više ne proizvodi"

New Report

Close