ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 18.11.2024. u 04:46
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
49,00
41.993
857
47,80
49,50
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.



Nemam nikakvog pametnog komentara osim – prestrašno!

Koja je granica do koje će odklizati ova dionica, 470, 450, 430, 400?

Ima li ovdje još među živima koji tehničar da nam objavi kakav graf?

Ma nemoj, sad bi svi grafove i targete. Pa pitajte kolegu kukumara i ostalu kompaniju, oni su vam stručnjaci za jeftino kupovanje, samo prate bdi futurese i odmah znaju kad će bdi i atpl rast!

Koliko se sjećam bilo je malo više tehničara koji su upozoravali da se ne kupuje po 7xx, pa onda nakon prvog pada da se vršila distribucija na 620-640 kuna, al isto se sjećam da ih nitko na ovom forumu nije shvaćao ozbiljno. Sjećam se da je kolega mrgud uspio spasit novce prodajom iznad 700 kuna, sad mu je sigurno drago radi toga. A svi su se sprdali kako nema šanse ispod 700, pa kako nema teorije ispod 600, pa kako će na 500 svi kupovat itd…

Sad je mnogima malo kasno, a ubuduće razmislite kad vam netko da besplatan dobronamjeran savjet koga ćete slušat. Uostalom, ima na ovom forumu i strašno dobrih komentara, samo kad većina sluša ono šta želi čut umjesto da uključi malo mozak.

Inače granica od 500 kuna je vrlo kritična iz više razloga i ako ona pukne moglo bi bit svašta. Iako je cijena za sadašnju situaciju i buduća predviđanja na tržištu prilično realna, to ne garantira da dionica ne može bit i jeftinija, a ni skuplja.

p.s. book nije i ne može bit pravo mjerilo vrijednosti jer je ova firma već pokazala ( i to više puta ) namjeru prodavat vlastite brodove čime direktno utječe na book. Šta je kriza dugotrajnija više će brodova prodavat kako bi izbjegli gubitke, a kao drugi razlog, šta je i dalje suvišak brodova u opticaju uz niske vozarine će i brodovima cijena bit manja. Prema tome book nije mjerilo.
[/quote]

Book je dobro mjerilo ako se imovina i obveze realno (fer) vrednuju. Inače prodaja brodova nebi smjela bitnije utjecati na book, ako su realno vrednovani.


cca 500 kn je jaka potpora…kad ona pukne… svi kupci na i oko 500kn postaju prodavaci
da se loris opet ne cudi ..MA TKO TO PRODAJE SAD OPET … [wink]

Inverter, jeli ti to prodaješ SMART za dva manja auta ?

MODERATORI SU ME ISKLJUČILI ! Sve što sam pisao i pišem je osobno mišljenje bez odgovornosti.

Ima li netko podatak na koliko je dioničara spala Atlanska? Bilo ih je 8-9 kila.

TKO IMA MALO DUKATA GOVORI: ŠTO DA RADIM S NJIMA, A ONAJ ŠTO IH IMA MNOGO GRMI: GOSPODARU, DAJ JOŠ!!! NA ZSE I U EU TREBA KO ZMIJA SPAVAT NA JEDNO OKO!!!

Puno brodova završilo u rezalištima,a bit će ih još jer je Indija zabranila ulazak u portove brodovima starijim od 25g.

India decided to ban ships older than 25 years of age entering her ports. Just to put this in
numbers, in bulk carriers, this means that more than 40% of the fleet in the handy segment at least will not be able to ‘touch’ Indian ports! Of course, this may boost the demo market in favour of India again.

Demolition Statistics For 2011
Current Demolition Activity per Sector/ Size

When wealth is lost, nothing is lost; when health is lost, something is lost; when character is lost, all is lost. ~Billy Graham



Koja je granica do koje će odklizati ova dionica, 470, 450, 430, 400?
Ima li ovdje još među živima koji tehničar da nam objavi kakav graf?

Ma nemoj, sad bi svi grafove i targete.
[/quote]
Evo graf, a target je već nekoliko puta objavila Erste Bank. [lol]


Puno brodova završilo u rezalištima,a bit će ih još jer je Indija zabranila ulazak u portove brodovima starijim od 25g.

India decided to ban ships older than 25 years of age entering her ports. Just to put this in
numbers, in bulk carriers, this means that more than 40% of the fleet in the handy segment at least will not be able to ‘touch’ Indian ports! Of course, this may boost the demo market in favour of India again.

Demolition Statistics For 2011
Current Demolition Activity per Sector/ Size

sa malo zakonske regulative situacija na tržištu se može preko noći preokrenuti …vidjeti ćemo onda one koji kritiziraju ulaganje u modernizaciju flote…AP će uskoro imati prosjek starosti cca.5 godina

Nastavi li ovako i niže! [rolleyes] [lol]

Držiš da je ovo skupo??? Eto, ja nisam izdržao i kupovao sam ovih dana, ne samo ovu dionicu nego i neke dionice državnih firmi. Plan mi je jedno vrijeme zaboraviti na te dionice i pogledati dal ih prodati u prosincu 2012.

Dokup danas po 490. Gledao sam malo brodare vani, uglavnom svi rastu od početka 8. mjeseca, to mi je bio dovoljan razlog za kupnju.

Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $28826 (UP 542)
BPI Average of the T/C routes $13930 (UP 194)
BSI Average of the T/C routes $14913 (UP 100)
BHSI Average of the T/C routes $10244 (UP 55)


Dokup danas po 490. Gledao sam malo brodare vani, uglavnom svi rastu od početka 8. mjeseca, to mi je bio dovoljan razlog za kupnju.

nemoj to gledat i ja sam pogodio preokret bdi a pa sam u minusu 35%,ipak ovo je zse gdje dobre firme padaju a loše rastu..nema ovdje pšameti,ovo je čista lutrija…..

Nikako ovaj Škot s ovih 100 komada na asku da ih istrese po bidu . Ajd ajd možeš ti to !

MODERATORI SU ME ISKLJUČILI ! Sve što sam pisao i pišem je osobno mišljenje bez odgovornosti.



Dokup danas po 490. Gledao sam malo brodare vani, uglavnom svi rastu od početka 8. mjeseca, to mi je bio dovoljan razlog za kupnju.

nemoj to gledat i ja sam pogodio preokret bdi a pa sam u minusu 35%,ipak ovo je zse gdje dobre firme padaju a loše rastu..nema ovdje pšameti,ovo je čista lutrija…..
[/quote]

da, ATPL prati CROBEX, a vani brodari uglavnom ne prate S&P ali se ipak nadam da će kroz neko vrijeme stvari ipak doći na svoje

New Report

Close