Boro, priznajem da te nis ne kuzim? Evo ti 7 novih brodova do 2009 u prilogu. Prvi investicijski ciklus. Ako hoces biti pregledan stavi i ti svoje u attachment.
Kakvi su ti to 37 500 dwt bulkeri vezani uz Atlantsku plovidbu? Oni su u Jiang-nesto brodogradilistu narucili dva Panamaxa, nikakve handye… daj molim te malo pojasni taj svoj “izvor”????
Davids, a tko bi im financirao brodove? Baba Manda? Nije to IGH i Tehnika .
Ovo što sakai kaže je vrlo lako moguće – zašto bi dizali kredu kada imaju i više nego dovoljno vlastitih sredstava da plate brodove, a vjerojatno i je neka rata kredita u ovom razdoblju otplaćena. Tako umjesto da gledate samo p/e pogledajte malo cijelo izvješće. Inače svaka čast sakaiu koji umjesto da zabije glavu u pijesak i piše postove tipa “sad sigurno neko veliki ulazi to ide 200% gore” zapravo jedan od rijetkih na forumu koji piše konstruktivne postove koje potkrepljuje brojkama. Pozdrav!
Evo sad imamo jos jedan izvor sto se tice novih kineskih Handya od 37500dwt-a. Sada jos ostaje pitanje istinitosti prodaje Vijetnamaca??? Valjda ce se Uprava oglasiti slijedeci tjedan u skladu s novim materijalnim cinjenicama.
Inace u istom ce se brodogradilistu graditi i 2 Handy-a Tankerske plovidbe.Pozdrav
Al Savage, to uistinu ide up 200 %…[wink].
Hvala na podrsci, mi iz Vrbana se moramo medjusobno stititi [proud]. Nevezano uz Atlantsku, mislim da je zavrsilo vrijeme na zg-burzi gdje je svaki bedak mogao zaraditi 100 % godisnje ubadajuci dionice po principu “en-ten-tini” (neka se ententinis ne uvrijedi[tongue]). Ipak, neka poduzeca izlistana na burzi imaju jos znacajan prostor za rast, a medju njima je i ATPL (IMO). Zbog svega toga smatram da je nuzno biti realan i objektivan (koliko ja to vec mogu biti jer vidis da i predsjedniku Uprave tepam – Jere[smiley]) jer nicim potkrijepljena “pozitivna” histerija na kraju moze prouzrociti vise stete no koristi. Vidis, u Bulletinu se navelo da ATPL ima vise od 3.800 dionicara i mislim da je vazno informirati sto vise ljudi kako bi stekli realnu sliku o Plovidbi. Tada ce ju znati vise cijeniti… a na kraju i bolje prodati.
To nam je uostalom i primaran cilj , zar ne?
Hm, tek sam sad primjetio da je compassov report iz 2006, a vrlo lako da su i moji podaci stariji…sad mi se sve vise cini da nema nista od toga…[bye]
drage kolege,pogotovo ove iskusnije kao sto su sakai,strawinski,špancir pa i kolega ententinis koji se odavno nije javio molio bih za jedno pojasnjenje.naime nakon sto su me na prvi pogled jako razveselili podacio o dobit cca 215M kn jutros se u meni probudio mali skeptik.radi se o sljedecem:neto dobit 4Q je oko 50M kn,znaci da je dnevna dobit oko 555000 kn sto odgovara priblizno 110000 $.koliko sam ja upoznat sa brodarima ,a i kap.Jerkovic je to jednom izjavio,ova djelatnost bi bila isplativa i kada bi vozarine pale na 12000$ dnevno.u dosadasnjim postovima smo vidjeli da je LIBERTAS vjerojatno u t/c na 5 godina i to je 45000$ dnevno,IMPERIAL je na mislim na t/c 4-6 mjeseci i to je jos 77000$ dnevno.zajeno oni ostvaruju u 4Q 122000$ bruto,ako uzmemo jako konzervativno da je trosak za svakoga od njih 12000$ ispada da je njihova neto dobit 98000$ dnevno,sto znaci da su samo oni zaradili u 4Q oko 48M kn.iz posta kolege miska vidi se da su hoteli i DA poslovali sa nekakvom dobiti i da nije trebalo pokrivati njihove minuse,ostaje mi zakljucak da su ostalih 12 bulkera(trinesti JADRAN je bio u doku pa ga ne racunam)te 4broda za teske terete i dva obalne plovidbe napravili mizernu dobit od svega 2M kn u 4Q.u dobroj vjeri da se nisam naspavo i da sam se naveliko isfaljivo u ovoj racunici molio bih da mi ukazete na greske.zahvaljujem na razumjevanju[undecid]
Imperial i Libertas su u jednogodisnjem najmu (77 i 55 k dnevno).
– Vijetnamci nisu na prodaju, biti ce svi isporuceni kroz 2008.
– Segment buducnosti u dry-u su handysize/max, Atlantska to zna i siguran sam da ce se pocetkom 2008 bukirati navoz/i za izgradnju tih brodova.
– Gospodina Webera poznam osobno i znam da mu primaran posao nije s & p, tako da cesto proizvodi krive reporte. Jos k tomu netko je postao report od lani.
kolega sakai,hvala na odgovoru.znaci da je uprava platila novogradnje ili umanjila dugorocna potrazivanja i time namjerno prikazala manju dobit u 4Q,ali onda ocekujem da bi dobit u 1Q 2008 morala po ovakvim vozarinama biti barem oko 100M kn,a ako bi se proda SV.VLAHO onda bi dobit u 1Q mogla biti i veca od ukupne dobiti u ovoj godini.nemojmo zaboraviti da clanovi uprave imaju oko 20% udjela u firmi te je i njima u interesu da cijena bude sto veca.nadam se da sam bar donekle u pravu.kolega derbyshire vidim da ste pronasli greske u mom postu Imperial i Libertas su u jednogodisnjem najmu (77 i 55 k dnevno),nazalost to znaci da je dobit od ta dva broda jos veca nego sam ja racunao,sto bi znacilo da su ostali brodovi sukladno tome napravili jos manjiu dobit.na srecu kolega sakai nam je ukazao da se veci dio dobiti utrosio u vracanje kredita,nazalost pravo stanje cemo znati tek po izlasku fin.izvjesca za ovu godinu.molio bih nekog od ugednijih forumasa daprocijen koliko ova prica drzi vodu.hvala
jel neko možda primjetio pad vozarina dugoročnih il se meni učinilo? [rolleyes]
primjtili su mnogi,i mada pad nije drastican vjerojatno malo ko zeli iznosit imalo negativne novost.kad ponovno skoce vjerojatno cemo imati 5-6 postova koji ce nas navrijeme upozoriti na taj pozitivni pomak