ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 17.11.2024. u 20:42
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
49,00
41.993
857
47,80
49,50
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Vidim, neki nikako da shvate da je priča o velikim zaradama završila, bar za dogledno vrijeme. A ovo čime se tješite je prilično jadno. Nikakav bdi na 2000 ( ako uopće dođe do 2000 ) neće donijet dobit atlantskoj dok god su ugovori za panamaxe i supramaxe ispod 2x xxx dolara dnevno. A trenutno nisu ni 15 000. To vam je barem čista računica i toga se držite.

Ja bi se malo zapitao i zamislio obzirom na nadolazeću recesiju u zapadnom svijetu i ohlađivanje gospodarstava na istoku šta mogu očekivat od brodara koji prevoze rasuti teret ( zna se za koje zemlje, koliko i zbog čega se prevozi taj teret ), a u koje se ubraja atlantska.

Samo pamet u glavu. Strašno je dugačak put do ikakvog suvislog oporavka, a kamoli nekakvih zarada. Pimplanje bdi-a između 800 i 2000 bodova bi još mogli gledat godinama kako stvari stoje, a to sigurno ovoj dionici neće podić cijenu.

never surrender


za par dana počinje izgradnja nove zgrade atlanske.

baš su našli vrijeme gdje će bacati pare u ovoj krizi…..kolika je cijena? [angry]


2008-e godine smo vidjeli da je zamrzavanje kreditne aktivnosti pogubno za brodarsku industriju. BDI je bio u velikoj korelaciji sa padom burze i rastom obveznica. Sada imamo drugaciju situaciju, BDI raste u zadnje vrijeme usprkos tome sto burze padaju i sto strah od evropske krize raste.

Kako se to moze objasniti ?


to se može objasniti vrlo lako:cijene rasutih tereta su špekulativno napumpane i nitko nije htio kupovati po tako visokim cijenama,kina je uvela izvozne kvote što je još potpaljivalo vatru od redukcije izvoza rasutih tereta,sada kina po nalogu wto a mora olabaviti izvozne kvote,razine zaliha rasutih tereta najvećih uvoznika su na minimumu,i naravno sada kako pada naglo cijena tih materijala,uvoznici se odlučuju na žešću kupnju po nižim cijenama jer su im zalihe na najnižoj razini,nekima i u povijeti,sve to daje nadu da bi bdi mogao žestoko krenuti prema gore…dolar raste..i to ide u prilog brodarima,ako bdi opet potegne jako visoko brodari bi mogli postati jako dobro utočište za investitore i jako me ljuti što to nitko ne kuži..gotovo mi je nevjerovatno da se atpl trži na ovako niskim razinama,i sa niskim prometom hmmpa mi padne na pamet ona rečenica ako misliš da je neko na burzi lud,dobro pšogledaj,možda si to baš ti…



za par dana počinje izgradnja nove zgrade atlanske.

baš su našli vrijeme gdje će bacati pare u ovoj krizi…..kolika je cijena? [angry]
[/quote]

veći dio ide na stanove i garaže tako da će se vjerovatno pokrit prodajom i najmom ukoliko budu normalne cijene(do 3000€ po kvadratu).

livin' from hand to poor mouth you an' me an' my secret south


za par dana počinje izgradnja nove zgrade atlanske.

Oće li biti neka radna akcija pa da idemo mi dioničari pomoć u izgradnji.[yawn] [yawn] [yawn] [yawn]

TKO IMA MALO DUKATA GOVORI: ŠTO DA RADIM S NJIMA, A ONAJ ŠTO IH IMA MNOGO GRMI: GOSPODARU, DAJ JOŠ!!! NA ZSE I U EU TREBA KO ZMIJA SPAVAT NA JEDNO OKO!!!


Vidim, neki nikako da shvate da je priča o velikim zaradama završila, bar za dogledno vrijeme. A ovo čime se tješite je prilično jadno. Nikakav bdi na 2000 ( ako uopće dođe do 2000 ) neće donijet dobit atlantskoj dok god su ugovori za panamaxe i supramaxe ispod 2x xxx dolara dnevno. A trenutno nisu ni 15 000. To vam je barem čista računica i toga se držite.

Ja bi se malo zapitao i zamislio obzirom na nadolazeću recesiju u zapadnom svijetu i ohlađivanje gospodarstava na istoku šta mogu očekivat od brodara koji prevoze rasuti teret ( zna se za koje zemlje, koliko i zbog čega se prevozi taj teret ), a u koje se ubraja atlantska.

Samo pamet u glavu. Strašno je dugačak put do ikakvog suvislog oporavka, a kamoli nekakvih zarada. Pimplanje bdi-a između 800 i 2000 bodova bi još mogli gledat godinama kako stvari stoje, a to sigurno ovoj dionici neće podić cijenu.

slažem se!

Već sam se pitao gdje nam je junak s 450 komada od petka !?

Evo došao je na ask 21 odnosno 210 komada, ali još toliko ima u pričuvi.

MODERATORI SU ME ISKLJUČILI ! Sve što sam pisao i pišem je osobno mišljenje bez odgovornosti.


Već sam se pitao gdje nam je junak s 450 komada od petka !?

Evo došao je na ask 21 odnosno 210 komada, ali još toliko ima u pričuvi.

eto, tuče po kupnji…. jel ti dosta ili da ti istrese još parsto komada? [rolleyes]

Sve što pišem je osobno mišljenje, ne invest. savjet!

Panamax Navios Cielo u t/c 5-7 mjeseci za 18750, kad ovakovi ugovori postanu pravilo na konju smo.
Btw, direktor hotela Lapad izjavio da je popunjenost u kolovozu bila 98%, a u prvih 10 dana rujna 96%. Rezultati bolji od plana za 3%, dok su financijski učinci jači za 10% u odnosu na prošlu godinu. Obzirom da nema više gubitaša DA, hoteli bi mogli i morali malo pomoći krvnoj slici za FI 3Q. [thumbsup]



Već sam se pitao gdje nam je junak s 450 komada od petka !?

Evo došao je na ask 21 odnosno 210 komada, ali još toliko ima u pričuvi.

eto, tuče po kupnji…. jel ti dosta ili da ti istrese još parsto komada? [rolleyes]
[/quote]

još par sto komada [thumbsup]

MODERATORI SU ME ISKLJUČILI ! Sve što sam pisao i pišem je osobno mišljenje bez odgovornosti.

Što ste tako navalili, 500 komada do 500 Kuna na asku ???

MODERATORI SU ME ISKLJUČILI ! Sve što sam pisao i pišem je osobno mišljenje bez odgovornosti.

Zašto ATPL ne napuni trezor sa dionicama? Ne bih imao ništa protiv dividende u dionicama…a i cijena bi bila nešto viša?!

New Report

Close