ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 19.12.2024. u 15:47
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
43,00
3.870
90
42,50
44,50
1,42%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Vani brodari gadno izgledaju. Moglo bi se zaista dogoditi da ATPL zaroni ispod 500kn. Teško da ćemo se oduprijeti vanjskom utjecaju.

Vaš link

halfte trinken, halfte Šarcu geben

Jubito @ samo gledaj…

SVI SU SPAMERI IGNORE !!! D,D(dugoročni dokupljivači)bloger predvodnik :-)strucnjak

@inverter
target?

Nema direktno veze s ATPL ali su male vozarine pa možda i ima Vrlo vrlo loše vijesti za neke brodare (koji imaju tankere, pogotovo ako u floti ima novih brodova i još gore ako su naručeni novi):
– Barem jedna velika tankerska kompanija će vjerojatno bankrotirati, nakon više manjih. Vozarina za najveće tankere od Arapskog zaljeva do dalekog istoka je u petak bila ispod 2.000 USD, u usporedbi s potrebnih oko 30.000 za break-even
Najranjivije su tvrtke koje su u pad tržišta ušle sa značajnim narudžbama brodova i lošim korporacijskim upravljanjem: FT.
– i dalje FT: “Just look at the accounts of the listed companies,” he says. “You can see that their cash positions are deteriorating very, very fast.”


Nema direktno veze s ATPL ali su male vozarine pa možda i ima Vrlo vrlo loše vijesti za neke brodare (koji imaju tankere, pogotovo ako u floti ima novih brodova i još gore ako su naručeni novi):
– Barem jedna velika tankerska kompanija će vjerojatno bankrotirati, nakon više manjih. Vozarina za najveće tankere od Arapskog zaljeva do dalekog istoka je u petak bila ispod 2.000 USD, u usporedbi s potrebnih oko 30.000 za break-even
Najranjivije su tvrtke koje su u pad tržišta ušle sa značajnim narudžbama brodova i lošim korporacijskim upravljanjem: FT.
– i dalje FT: “Just look at the accounts of the listed companies,” he says. “You can see that their cash positions are deteriorating very, very fast.”

koji lik [lol]

MODERATORI SU ME ISKLJUČILI ! Sve što sam pisao i pišem je osobno mišljenje bez odgovornosti.

Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $23646 (DOWN 929)
BPI Average of the T/C routes $13299 (UP 104)
BSI Average of the T/C routes $14454 (UP 10)
BHSI Average of the T/C routes $10092 (UP 23)



Nema direktno veze s ATPL ali su male vozarine pa možda i ima Vrlo vrlo loše vijesti za neke brodare (koji imaju tankere, pogotovo ako u floti ima novih brodova i još gore ako su naručeni novi):
– Barem jedna velika tankerska kompanija će vjerojatno bankrotirati, nakon više manjih. Vozarina za najveće tankere od Arapskog zaljeva do dalekog istoka je u petak bila ispod 2.000 USD, u usporedbi s potrebnih oko 30.000 za break-even
Najranjivije su tvrtke koje su u pad tržišta ušle sa značajnim narudžbama brodova i lošim korporacijskim upravljanjem: FT.
– i dalje FT: “Just look at the accounts of the listed companies,” he says. “You can see that their cash positions are deteriorating very, very fast.”

koji lik [lol]
[/quote]
A koji lik mu to kaže [lol] [lol] [lol]

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

Evo sada jedan malo ozbiljniji.

Kolega onin je vjerovatno malo pobrkao lončiće. Tvrtka Omega Navigation Enterprise je u postupku bankrota (chapter 11 creditor protection). VLCC market je u panici jer Kineske nacionalne kompanije planiraju naruđbu od 80 VLCC-a u idućih 7 godina.

Na suhim teretima situacija je bolja. 02.09 zabilježen je year to date highest BDI. Nekoliko relevantnih analitičara je najavilo galop prema 2000 ali po svemu sudeči to je falši alarm . Tržište bi rebalo ostati prema večini analitičara u postoječim gabaritima uz lagane korekcije prema plusu i minusu.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"


Kolega onin je vjerovatno malo pobrkao lončiće. Tvrtka Omega Navigation Enterprise je u postupku bankrota (chapter 11 creditor protection).

Chapter 11 is bankruptcy protection. It is not creditor protection, but protection from creditors.

The nine most terrifying words in the English language are: "I'm from the government and I'm here to help" - Ronald Reagan


Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $23646 (DOWN 929)
BPI Average of the T/C routes $13299 (UP 104)
BSI Average of the T/C routes $14454 (UP 10)
BHSI Average of the T/C routes $10092 (UP 23)

znači BDI jučer u minusu…kakva su predviđanja za danas?

forumsko pisanje nije financijsko savjetovanje za ulaganje na tržištima kapitala


Evo sada jedan malo ozbiljniji.

Kolega onin je vjerovatno malo pobrkao lončiće. Tvrtka Omega Navigation Enterprise je u postupku bankrota (chapter 11 creditor protection). VLCC market je u panici jer Kineske nacionalne kompanije planiraju naruđbu od 80 VLCC-a u idućih 7 godina.

Na suhim teretima situacija je bolja. 02.09 zabilježen je year to date highest BDI. Nekoliko relevantnih analitičara je najavilo galop prema 2000 ali po svemu sudeči to je falši alarm . Tržište bi rebalo ostati prema večini analitičara u postoječim gabaritima uz lagane korekcije prema plusu i minusu.


Mislim da je krajnje vrijeme da se napadne Kina ili će cijene svih dionica otić do ground zero!!! Njima je jedini cilj uništenje/pokoravanje svjetskog gospodarstva tako da ćemo na kraju mi morati raditi za nadnicu od par dolara a žuti će dolaziti sa megajahtama po Jadranu i smijati se nama "Kinezima". Jadran će cijeli biti preplavljen škverovima a plaće u njima, max. 50-100 Eura. Predsjednica KP HDZ će svečano objaviti rast BEDEPIJA od nevjerojatnih 30%. Cijena dionice Atlanske će biti 50 lipa, plaće na brodovima će biti nevjerojatnih 200 Eura. Hrvatska će biti EU zmaj. Dogoditi će se nevjerojatan priljev radne snage iz najsiromašnijih zemalja: Njemačke, Francuske, Španjolske, Italije i Velike Britanije. Najveći će problem biti morska granica gdje će imigranti dolaziti plivajući. Ovo vam je realna projekcija stanja u EU oko 2025 g.

TKO IMA MALO DUKATA GOVORI: ŠTO DA RADIM S NJIMA, A ONAJ ŠTO IH IMA MNOGO GRMI: GOSPODARU, DAJ JOŠ!!! NA ZSE I U EU TREBA KO ZMIJA SPAVAT NA JEDNO OKO!!!



Kolega onin je vjerovatno malo pobrkao lončiće. Tvrtka Omega Navigation Enterprise je u postupku bankrota (chapter 11 creditor protection).

Chapter 11 is bankruptcy protection. It is not creditor protection, but protection from creditors.
[/quote]
Kolega u pravu ste. Lapsus lingue. Inače Chapter 11 sam osobno doživio kao djelatnik firme Sea Escape.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

New Report

Close