Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 43,00 | 3.870 | 90 | 42,50 | 44,50 | 1,42% |
Vani brodari gadno izgledaju. Moglo bi se zaista dogoditi da ATPL zaroni ispod 500kn. Teško da ćemo se oduprijeti vanjskom utjecaju.
Jubito @ samo gledaj…
Nema direktno veze s ATPL ali su male vozarine pa možda i ima Vrlo vrlo loše vijesti za neke brodare (koji imaju tankere, pogotovo ako u floti ima novih brodova i još gore ako su naručeni novi):
– Barem jedna velika tankerska kompanija će vjerojatno bankrotirati, nakon više manjih. Vozarina za najveće tankere od Arapskog zaljeva do dalekog istoka je u petak bila ispod 2.000 USD, u usporedbi s potrebnih oko 30.000 za break-even
Najranjivije su tvrtke koje su u pad tržišta ušle sa značajnim narudžbama brodova i lošim korporacijskim upravljanjem: FT.
– i dalje FT: “Just look at the accounts of the listed companies,” he says. “You can see that their cash positions are deteriorating very, very fast.”
Nema direktno veze s ATPL ali su male vozarine pa možda i ima Vrlo vrlo loše vijesti za neke brodare (koji imaju tankere, pogotovo ako u floti ima novih brodova i još gore ako su naručeni novi):
– Barem jedna velika tankerska kompanija će vjerojatno bankrotirati, nakon više manjih. Vozarina za najveće tankere od Arapskog zaljeva do dalekog istoka je u petak bila ispod 2.000 USD, u usporedbi s potrebnih oko 30.000 za break-even
Najranjivije su tvrtke koje su u pad tržišta ušle sa značajnim narudžbama brodova i lošim korporacijskim upravljanjem: FT.
– i dalje FT: “Just look at the accounts of the listed companies,” he says. “You can see that their cash positions are deteriorating very, very fast.”
koji lik [lol]
Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $23646 (DOWN 929)
BPI Average of the T/C routes $13299 (UP 104)
BSI Average of the T/C routes $14454 (UP 10)
BHSI Average of the T/C routes $10092 (UP 23)
Nema direktno veze s ATPL ali su male vozarine pa možda i ima Vrlo vrlo loše vijesti za neke brodare (koji imaju tankere, pogotovo ako u floti ima novih brodova i još gore ako su naručeni novi):
– Barem jedna velika tankerska kompanija će vjerojatno bankrotirati, nakon više manjih. Vozarina za najveće tankere od Arapskog zaljeva do dalekog istoka je u petak bila ispod 2.000 USD, u usporedbi s potrebnih oko 30.000 za break-even
Najranjivije su tvrtke koje su u pad tržišta ušle sa značajnim narudžbama brodova i lošim korporacijskim upravljanjem: FT.
– i dalje FT: “Just look at the accounts of the listed companies,” he says. “You can see that their cash positions are deteriorating very, very fast.”
koji lik [lol]
[/quote]
A koji lik mu to kaže [lol] [lol] [lol]
Evo sada jedan malo ozbiljniji.
Kolega onin je vjerovatno malo pobrkao lončiće. Tvrtka Omega Navigation Enterprise je u postupku bankrota (chapter 11 creditor protection). VLCC market je u panici jer Kineske nacionalne kompanije planiraju naruđbu od 80 VLCC-a u idućih 7 godina.
Na suhim teretima situacija je bolja. 02.09 zabilježen je year to date highest BDI. Nekoliko relevantnih analitičara je najavilo galop prema 2000 ali po svemu sudeči to je falši alarm . Tržište bi rebalo ostati prema večini analitičara u postoječim gabaritima uz lagane korekcije prema plusu i minusu.
Kolega onin je vjerovatno malo pobrkao lončiće. Tvrtka Omega Navigation Enterprise je u postupku bankrota (chapter 11 creditor protection).
Chapter 11 is bankruptcy protection. It is not creditor protection, but protection from creditors.
Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $23646 (DOWN 929)
BPI Average of the T/C routes $13299 (UP 104)
BSI Average of the T/C routes $14454 (UP 10)
BHSI Average of the T/C routes $10092 (UP 23)
znači BDI jučer u minusu…kakva su predviđanja za danas?
Evo sada jedan malo ozbiljniji.
Kolega onin je vjerovatno malo pobrkao lončiće. Tvrtka Omega Navigation Enterprise je u postupku bankrota (chapter 11 creditor protection). VLCC market je u panici jer Kineske nacionalne kompanije planiraju naruđbu od 80 VLCC-a u idućih 7 godina.
Na suhim teretima situacija je bolja. 02.09 zabilježen je year to date highest BDI. Nekoliko relevantnih analitičara je najavilo galop prema 2000 ali po svemu sudeči to je falši alarm . Tržište bi rebalo ostati prema večini analitičara u postoječim gabaritima uz lagane korekcije prema plusu i minusu.
Mislim da je krajnje vrijeme da se napadne Kina ili će cijene svih dionica otić do ground zero!!! Njima je jedini cilj uništenje/pokoravanje svjetskog gospodarstva tako da ćemo na kraju mi morati raditi za nadnicu od par dolara a žuti će dolaziti sa megajahtama po Jadranu i smijati se nama "Kinezima". Jadran će cijeli biti preplavljen škverovima a plaće u njima, max. 50-100 Eura. Predsjednica KP HDZ će svečano objaviti rast BEDEPIJA od nevjerojatnih 30%. Cijena dionice Atlanske će biti 50 lipa, plaće na brodovima će biti nevjerojatnih 200 Eura. Hrvatska će biti EU zmaj. Dogoditi će se nevjerojatan priljev radne snage iz najsiromašnijih zemalja: Njemačke, Francuske, Španjolske, Italije i Velike Britanije. Najveći će problem biti morska granica gdje će imigranti dolaziti plivajući. Ovo vam je realna projekcija stanja u EU oko 2025 g.
Kolega onin je vjerovatno malo pobrkao lončiće. Tvrtka Omega Navigation Enterprise je u postupku bankrota (chapter 11 creditor protection).
Chapter 11 is bankruptcy protection. It is not creditor protection, but protection from creditors.
[/quote]
Kolega u pravu ste. Lapsus lingue. Inače Chapter 11 sam osobno doživio kao djelatnik firme Sea Escape.