Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,78 | 1.626 | 38 | 42,50 | 43,00 | -1,16% |
Je, ako su ti brodovi kupljeni s kreditom u švicarcima. Čisto sumnjam da ATPL s milijardom kuna zadržane dobiti ima ikakve veze sa švicarcima.
[/quote]
Naravno da ATPL posluje u dolarima, međutim ako su imali malo nosa pa hedgirali (u švicarcima, jenima ili zlatu) mogli su lijepo zaraditi.
Inače, ne slažem se sa Pavletićem iz ULPL i držim da će 2012. biti jako teška godina za bulk brodare, pa je nemoguće predvidjeti u kojem će smjeru dionica, jer kad su objavili dobit za 1H od 50 milja kuna žestoko je zaronila, možda ode up ako objave prognozu za 2012. od app.10 milja dolara minusa. Uostalom, u godini kad su imali (2008) najjaču dobit u povijesti firme najjače su zaronili. Sigurno je da ništa nije sigurno, premda je dionica trenutačno žestoko podcijenjena.
U budućnosti problem može stvarati činjenica da su tri naručena supramaxa ugovorena jako nepovoljno, tj. po jako visokim cijenama (40-ak po brodu).
Ovako misle u ULPL, a bitno i za ATPL.
Ono što im je zajedničko je činjenica da obje kompanije i dalje naručuju nove brodove.
Pavletić;
Vozarine će rasti dogodine, trenutačno je na tržištu previše brodova
Cijena prijevoza tereta, odnosno vozarina, trenutačno iznosi oko 14.000 dolara na dan za tankere nosivosti 52.000 tona i oko 16.000 dolara za prijevoz suhih tereta na brodovima iste nosivosti.
"Oporavak tržišta očekujem 2012. godine. Unatoč rastu potražnje, prvenstveno iz Azije, na tržištu je trenutačno prevelik broj novih brodova što ruši cijenu", kaže predsjednik Uprave Dragutin Pavletić. Za poslovanje na nuli potrebne su vozarine od oko 20.000 dolara na dan.
znači, brodari sad voze s gubitkom ili u najboljem slučaju oko nule? što će tek biti ako BDI nastavi i dalje padati?! [embarass]
U vrijeme kriza okrupnjavaju tvrtke koje često imaju toliko kapaciteta da prelaze sposobnost apsorbcije lokalnog tržišta i traži se novo. Sve se više uvozi i izvozi. Dakle, trgovina raste, pa raste i potražnja za brodskim prostorima. Istina je da sad tog prostora ima više nego prije no to će potražnja brzo sustići. Ne treba zanemariti i da brodovi, posebno, kad su vozarine niske, sve više ide u rezališta. Malo se potrudite, ima tih podataka po internetu.
Što je jutros, kiko ništa ne komentira… ha… maca papala jezik.
Pumpa se bid jer se izlazi po asku !
Na asku 537,50 kao skriveni ili 260 komada ?
Zašto ? dobro pitanje !
Nekako se polako, ali sigurno, niveliramo s ULPL. Kod ULPL se očekuje veći pad jer ide dokap po 400 Kuna kao i dividenda s 14.09.11. . Kao ADPL ili ZABA, a i PODR je imala veliku tranšu na 300 Kuna.
KORF i INGR imaju dokap koji ih guši, a IGH u očekivanju .
Bilo bi dobro kada dioničari nebi te okolnosti pomiješali s ATPL !?
Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $21901 (UP 2291) NITRO BOOST?
BPI Average of the T/C routes $13009 (DOWN 26)
BSI Average of the T/C routes $14433 (DOWN 14)
BHSI Average of the T/C routes $9959 (DOWN 3)
Ček , Smootko nam prvi javi BDI, a vi njemu jedinicu?!?
BDI +3,9% a zbog Capova koji su dobili danas 11,7%
Ček , Smootko nam prvi javi BDI, a vi njemu jedinicu?!?
BDI +3,9% a zbog Capova koji su dobili danas 11,7%
a što se čudiš.
al jedno je sigurno….takvima nije lako živjeti sa samim sobom.
smootko evo ti stotka i samo nastavi dobar posao.
Prethodni mjesec (8) je BDI narastao za 426, a ATPL je na početku mjeseca vrijedila oko 80 kn više nego danas.
Svi znamo da dionica više ne prati index, al ipah bih se zahvalio Smootku na redovitim dnevnim info.
pa naravno da atpl ne prati bdi niti bilo šta drugo kad padaju vani padamo i mi,kad vani rastu mi stojimo,kažu nemamo snage pratiti rast vanjskih burzi ha ha očito je da se na našoj burzi priliva kriminal i insajderstvo,takva nam je čitava država..pa koja bi budala ulagala u ovo smeće od burze,samo nas još par posljednih mohikanaca dok nas ne ogole do zadnje kune..kakvi ljudi takva i država,kakva država takva i burza..možda za 5-10 godina se stvari poprave ali balkan bio,balkan ostao