Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,78 | 1.626 | 38 | 42,50 | 43,00 | -1,16% |
Hm,evo nam opet našeg starog iskrcivača na 530-540…bog te pitaj kolko je ovaj još odlučio istovarit na ovoj razini…
Ako se likvidnost ne poveća onda ni u ovom krugu nećemo probit 540,jer mislim da ovaj još ima dosta za rasprodat…
kolega mechetto se garant iskrcao, on nanjuši početak novog pada dan unaprijed [lol]
Doći će na 1000 kn.Kada.Za godinu dvije sigurno-Kome je malo 40% godišnje neka ne kupuje,a ako ima neka proda i oroči na banci-Ima 5% sigurnih.
Za strpljive u ATPL će teći med i mlijeko u potocima!
Jedino me mući da li će novi direktor voditi sličnu dividendnu politiku kao i prijašnji.
Sve stoji Lopina mangupe, vidim da se dobro zabavljaš, svaka čast. Jedino, volio bi da novi CEO zanemari dividendu, a poveća prihode, neto dobit, pa time posljedično i cijenu dionice. [tongue]
Btw, zahuktava se priča o dva handy (app.30000 dwt) broda kao supstituciju za teškaše. Na ovoj način povećati će se nosivost flote i smanjiti prosječna starost, te spremno dočekati nova konjuktura koja će doći kad tad.
Doći će na 1000 kn.Kada.Za godinu dvije sigurno-Kome je malo 40% godišnje neka ne kupuje,a ako ima neka proda i oroči na banci-Ima 5% sigurnih.
Za strpljive u ATPL će teći med i mlijeko u potocima!
Jedino me mući da li će novi direktor voditi sličnu dividendnu politiku kao i prijašnji.
Sve stoji Lopina mangupe, vidim da se dobro zabavljaš, svaka čast. Jedino, volio bi da novi CEO zanemari dividendu, a poveća prihode, neto dobit, pa time posljedično i cijenu dionice. [tongue]
Btw, zahuktava se priča o dva handy (app.30000 dwt) broda kao supstituciju za teškaše. Na ovoj način povećati će se nosivost flote i smanjiti prosječna starost, te spremno dočekati nova konjuktura koja će doći kad tad.
[/quote]
naravno da će doći…ali pitanje da li iz recesije idemo u depresiju prije toga.
lp
Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $16668 (DOWN 48)
BPI Average of the T/C routes $13096 (DOWN 118)
BSI Average of the T/C routes $14489 (DOWN 19)
BHSI Average of the T/C routes $9937 (UP 67)
BDI pada već 3-i dan pa ne razumijem zašto sada dionica ne raste ?
Pritisak na prodaju je očit pogotovo onaj skriveni nalog od možda preko 1000 komada na 530, ali čemu toliki pritisak .
F1 je OK, nema iznenađenja sa dvidinedama, dokapima i sl., cijena je povoljna, a nemože se maknuti s dna .
BDI pada već 3-i dan pa ne razumijem zašto sada dionica ne raste ?
Pritisak na prodaju je očit pogotovo onaj skriveni nalog od možda preko 1000 komada na 530, ali čemu toliki pritisak .
F1 je OK, nema iznenađenja sa dvidinedama, dokapima i sl., cijena je povoljna, a nemože se maknuti s dna .
a što ti, umjesto što svaki dan ovdje naričeš, ne kupuješ??? možda bi onda cijena i rasla,zar ne???
cijena je povoljna, a nemože se maknuti s dna
Kako znaš da je ovo dno? Možda je samo predah…
Ovako misle u ULPL, a bitno i za ATPL.
Ono što im je zajedničko je činjenica da obje kompanije i dalje naručuju nove brodove.
Pavletić;
Vozarine će rasti dogodine, trenutačno je na tržištu previše brodova
Cijena prijevoza tereta, odnosno vozarina, trenutačno iznosi oko 14.000 dolara na dan za tankere nosivosti 52.000 tona i oko 16.000 dolara za prijevoz suhih tereta na brodovima iste nosivosti.
"Oporavak tržišta očekujem 2012. godine. Unatoč rastu potražnje, prvenstveno iz Azije, na tržištu je trenutačno prevelik broj novih brodova što ruši cijenu", kaže predsjednik Uprave Dragutin Pavletić. Za poslovanje na nuli potrebne su vozarine od oko 20.000 dolara na dan.
Za poslovanje na nuli potrebne su vozarine od oko 20.000 dolara na dan.
Je, ako su ti brodovi kupljeni s kreditom u švicarcima. Čisto sumnjam da ATPL s milijardom kuna zadržane dobiti ima ikakve veze sa švicarcima.
Danas Baltic Dry Index raste sudeći prema FFA levelima od jutros.