Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 74.725 | 1,525 | 47,60 | 49,50 | 0,00% |
hilton je fino popunjen, bio danas na kavi [thumbsup]
@pa i ja pitam kakve veze BDI ima sa atpl u ovakvom kontekstu. vidim, tu se dnevni reporti svaki dan u 14:14 iznose kao neki mjerodavni pokazatelj cijene dionice atpl….
elementarna je greška netransparentnost uprave: koji brod po kojoj cijeni u kojem periodu vozi.
dok to ne osvane kao javni podatak, dotle će ovo sve biti malo veća muljaža.
pa jel to ima itko hrabrosti/muda postaviti na dnevni red skupštine?
[/quote]
svaka čast loris,
tim pričicama o BDI-u danas si navukao dosta kupaca te si uspio iskipati solidnu količinu, prerastaš u pravog mahera [thumbsup]
Gjde je Hanfa kada je trebaš ?
Kažete na radnom mjestu, ali ništa ne kuže !? NIsu plaćneni da kuže …..već da ne kuže ?
@rita
ajme majko….
bdi ti daje prosjek ugovorenih vozarina prethodnog dana i ni na koji način ne odražava moguću budućnost
na platou možeš pogledati ffa, ak’ti to pomaže
a što vama kolega nije jasno????
jel lik postavio situaciju u kojoj rast bdi-a ne mjenja ugovorene vozarine. (što je potpuno u redu)
e pa isto tako ako taj bdi poraste za recimo 50% sljedeće vozarine sigurno neće biti ugovorene po istoj cijeni, ili manjoj. a kako sam rekao ulaže se u budućnost.
ne možeš se kladiti na rezultat manchestera i tottenhama od jučer ali možeš na sljedeću tekmu.
i stvarno ponavljam…što nije jasno???
jedan kolega je rekao da bdi nema veze sa vozarinama isto kao ni ljudi sa disanjem kao ironičan odgovor na tvrdnju sličnu vašoj.
uostalom ako ne vjerujete ajmo se kladit da je jučer manchester pobijedio 3:0.
jel lik postavio situaciju u kojoj rast bdi-a ne mjenja ugovorene vozarine. (što je potpuno u redu)
e pa isto tako ako taj bdi poraste za recimo 50% sljedeće vozarine sigurno neće biti ugovorene po istoj cijeni, ili manjoj. a kako sam rekao ulaže se u budućnost.
ne možeš se kladiti na rezultat manchestera i tottenhama od jučer ali možeš na sljedeću tekmu.
Kolega moram samo malo intervnirati. Apsolutno ste u pravu ali pravo pitanje je na koji vremenski period se gleda. Ako je TC zakljućen na godinu ili dvi to vam u ovom trenutku ništa ne pomaže. Nisam siguran da ste danas spremni ukagati u tu budućnost.
jel lik postavio situaciju u kojoj rast bdi-a ne mjenja ugovorene vozarine. (što je potpuno u redu)
e pa isto tako ako taj bdi poraste za recimo 50% sljedeće vozarine sigurno neće biti ugovorene po istoj cijeni, ili manjoj. a kako sam rekao ulaže se u budućnost.
ne možeš se kladiti na rezultat manchestera i tottenhama od jučer ali možeš na sljedeću tekmu.
Kolega moram samo malo intervnirati. Apsolutno ste u pravu ali pravo pitanje je na koji vremenski period se gleda. Ako je TC zakljućen na godinu ili dvi to vam u ovom trenutku ništa ne pomaže. Nisam siguran da ste danas spremni ukagati u tu budućnost.
[/quote]
Onda to znači da ATPL još uvijek posloje na tri puta većim vozarina od današnjih BDI-a prema prošlogodišnjim ugovorima, a onda cijena dionica ispod 1000 Kuna je preniska !
jel lik postavio situaciju u kojoj rast bdi-a ne mjenja ugovorene vozarine. (što je potpuno u redu)
e pa isto tako ako taj bdi poraste za recimo 50% sljedeće vozarine sigurno neće biti ugovorene po istoj cijeni, ili manjoj. a kako sam rekao ulaže se u budućnost.
ne možeš se kladiti na rezultat manchestera i tottenhama od jučer ali možeš na sljedeću tekmu.
Kolega moram samo malo intervnirati. Apsolutno ste u pravu ali pravo pitanje je na koji vremenski period se gleda. Ako je TC zakljućen na godinu ili dvi to vam u ovom trenutku ništa ne pomaže. Nisam siguran da ste danas spremni ukagati u tu budućnost.
[/quote]
Onda to znači da ATPL još uvijek posloje na tri puta većim vozarina od današnjih BDI-a prema prošlogodišnjim ugovorima, a onda cijena dionica ispod 1000 Kuna je preniska !
[/quote]
O sancta simplicitas!
ha, ha, ha, ne mrda ovo, a bome i tko zna kad će, nema lake zarade, motika, motika, komad zemlje, bunar, kravica, kokice, bit će bogat onaj ko to ima, a što se tiče ATPL, i ostalih perjanica zg burze, dok god samo mirovinci i tu i tamo pokoji fond pretaču iz šupljeg u prazno, nema tu kruha.
jel lik postavio situaciju u kojoj rast bdi-a ne mjenja ugovorene vozarine. (što je potpuno u redu)
e pa isto tako ako taj bdi poraste za recimo 50% sljedeće vozarine sigurno neće biti ugovorene po istoj cijeni, ili manjoj. a kako sam rekao ulaže se u budućnost.
ne možeš se kladiti na rezultat manchestera i tottenhama od jučer ali možeš na sljedeću tekmu.
Kolega moram samo malo intervnirati. Apsolutno ste u pravu ali pravo pitanje je na koji vremenski period se gleda. Ako je TC zakljućen na godinu ili dvi to vam u ovom trenutku ništa ne pomaže. Nisam siguran da ste danas spremni ukagati u tu budućnost.
[/quote]
a kolega koja kompanija ugovara 12-24 mjesečne ugovore u trenutku dok gubi a vozi????
uostalom nisu svi brodovi ugovoreni danas pa sad čekamo kakav će bdi biti kako vi kažete za 12-24 mjeseca.
jel lik postavio situaciju u kojoj rast bdi-a ne mjenja ugovorene vozarine. (što je potpuno u redu)
e pa isto tako ako taj bdi poraste za recimo 50% sljedeće vozarine sigurno neće biti ugovorene po istoj cijeni, ili manjoj. a kako sam rekao ulaže se u budućnost.
ne možeš se kladiti na rezultat manchestera i tottenhama od jučer ali možeš na sljedeću tekmu.
Kolega moram samo malo intervnirati. Apsolutno ste u pravu ali pravo pitanje je na koji vremenski period se gleda. Ako je TC zakljućen na godinu ili dvi to vam u ovom trenutku ništa ne pomaže. Nisam siguran da ste danas spremni ukagati u tu budućnost.
[/quote]
Onda to znači da ATPL još uvijek posloje na tri puta većim vozarina od današnjih BDI-a prema prošlogodišnjim ugovorima, a onda cijena dionica ispod 1000 Kuna je preniska !
[/quote]
O sancta simplicitas!
[/quote]
Pa vi niste običan injžinjer kao inžinjer Đek Šurija, vi i na latinskom petljate ?
jel lik postavio situaciju u kojoj rast bdi-a ne mjenja ugovorene vozarine. (što je potpuno u redu)
e pa isto tako ako taj bdi poraste za recimo 50% sljedeće vozarine sigurno neće biti ugovorene po istoj cijeni, ili manjoj. a kako sam rekao ulaže se u budućnost.
ne možeš se kladiti na rezultat manchestera i tottenhama od jučer ali možeš na sljedeću tekmu.
Kolega moram samo malo intervnirati. Apsolutno ste u pravu ali pravo pitanje je na koji vremenski period se gleda. Ako je TC zakljućen na godinu ili dvi to vam u ovom trenutku ništa ne pomaže. Nisam siguran da ste danas spremni ukagati u tu budućnost.
[/quote]
a kolega koja kompanija ugovara 12-24 mjesečne ugovore u trenutku dok gubi a vozi????
uostalom nisu svi brodovi ugovoreni danas pa sad čekamo kakav će bdi biti kako vi kažete za 12-24 mjeseca.
[/quote]
Kolega pa nismo pričali o vožnji sa minusom. Za vašu informaciju 2008 godine kad se market raspadao svi su tražili utočište u 12-24 mjeseca TC. JDPL je uposlio mislim dva broda nešto iznad OPEX-a
i dalje mi nije jasno šta motivira prodavatelje?pogotovo na tržištu koje reagira ko dizelaš na bjelašnici….ili ne znaju..ili se prave ludi…ili su u dogovoru-par najjačih investitora..što je protuzakonito…na ovoj razini bdi a atpl je bila na 800 kn..a sad je na 500…to nema nikakve veze sa zdravim razumom…