Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 74.725 | 1,525 | 47,60 | 49,50 | 0,00% |
Molim odgovor stručnjaka:
ako firma ima 10 brodova ugovorenih long term u vrijeme 2011/kolovoz po tojitoj (najnižoj) vozarini, sa čime ima porast BDI veze? BDI poraste npr 300%, a brodovi te firme ionako voze po daleko nižoj vozarini.
može li ovo malo konkretnije
Molim odgovor stručnjaka:
ako firma ima 10 brodova ugovorenih long term u vrijeme 2011/kolovoz po tojitoj (najnižoj) vozarini, sa čime ima porast BDI veze? BDI poraste npr 300%, a brodovi te firme ionako voze po daleko nižoj vozarini.
Nadalje, BDI je kompozit koji se sastoji od neke delte za svaki tip prijevoza. Obračunava se na dnevnoj bazi. Ako npr tajitaj dan vozi samo jedan cape po izuzetno maloj pogođenoj sumi na short time, onda taj BDI ne možemo gledati u nekom ozbiljnijem svjetlu.
Prema tome, BDI je otprilike pozavivač poslovanja ATPL jednake težine kao i npr…hm….starost firme, ili čak još i manje.
Griješim li?
Ili griješim možda…?
Ovo drži vodu samo kod ULPL
Nego zašto ove manipulacije nisi stavljao kada je cijene padala ??
Previše vas iskusnih je prodalo na dnu i sada što dalje, kupiti opet skuplje ??????? [tongue]
@tenis
da, može konkretnije…
ugovori firma A sa shippingom B prijevoz rudače po npr 10000 USD/dan. U to vrijeme je BDI na najnižoj mogućoj razini. Ugovor, osiguranje, čuda… sve dogovoreno i potpisano.
Nakon 10 dana prijevoz počne ludovati, narastu cijene i idu pod nebo. I onda firma B koja je pogodila prijevoz za 10000 USD/dan vozi daleko nižim vozarinama nego netko tko je npr danas napravio ugovor.
Eh, kakve bi sad veze trebao imati BDI za firmu B kad je on svoje pogodio.
BDI ima samo ulogu u trenutku sklapanja ugovora.
Ili je ovo sasvim krivo sve…?
@tenis
da, može konkretnije…
ugovori firma A sa shippingom B prijevoz rudače po npr 10000 USD/dan. U to vrijeme je BDI na najnižoj mogućoj razini. Ugovor, osiguranje, čuda… sve dogovoreno i potpisano.
Nakon 10 dana prijevoz počne ludovati, narastu cijene i idu pod nebo. I onda firma B koja je pogodila prijevoz za 10000 USD/dan vozi daleko nižim vozarinama nego netko tko je npr danas napravio ugovor.
Eh, kakve bi sad veze trebao imati BDI za firmu B kad je on svoje pogodio.
BDI ima samo ulogu u trenutku sklapanja ugovora.
Ili je ovo sasvim krivo sve…?
na burzi se kupuje budućnost kolega a bdi daje odgovore kakva će biti….tj. kakvi će biti sljedeći ugovori. ako vam to nije jasno preporuka je pod hitno sve prodati i oročiti na banku.
lp
@rita
ajme majko….
bdi ti daje prosjek ugovorenih vozarina prethodnog dana i ni na koji način ne odražava moguću budućnost
na platou možeš pogledati ffa, ak’ti to pomaže
hvala, razumio sam , e sad kakve to veze ima s atpl
Zar je to bitno ?
Bitno je da se mi zabavljamo [lol] [lol] [lol] [lol]
BDI + 3,3%
Baltic Exchange Dry Index TM 1565 (UP 50)
Baltic Exchange Capesize Index TM 2446 (UP 122)
Baltic Exchange Panamax Index TM 1644 (UP 17)
Baltic Exchange Supramax Index TM 1369 (UP 16)
Baltic Exchange Handysize Index TM 657 (UP 7)
BDI + 3,3%
Baltic Exchange Dry Index TM 1565 (UP 50)
Baltic Exchange Capesize Index TM 2446 (UP 122)
Baltic Exchange Panamax Index TM 1644 (UP 17)
Baltic Exchange Supramax Index TM 1369 (UP 16)
Baltic Exchange Handysize Index TM 657 (UP 7)
na ovim razinama bdi-a, cijena atpl je uvijek bilo oko 800 kuna [tongue]
a kad su cicije kupci,cijena i ne može biti veća..glume budale,a kad jedan krene-krenu svi ostali za njim…
hvala, razumio sam , e sad kakve to veze ima s atpl
@pa i ja pitam kakve veze BDI ima sa atpl u ovakvom kontekstu. vidim, tu se dnevni reporti svaki dan u 14:14 iznose kao neki mjerodavni pokazatelj cijene dionice atpl….
elementarna je greška netransparentnost uprave: koji brod po kojoj cijeni u kojem periodu vozi.
dok to ne osvane kao javni podatak, dotle će ovo sve biti malo veća muljaža.
pa jel to ima itko hrabrosti/muda postaviti na dnevni red skupštine?
svaka čast loris,
tim pričicama o BDI-u danas si navukao dosta kupaca te si uspio iskipati solidnu količinu, prerastaš u pravog mahera [thumbsup]