ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 05.11.2024. u 23:24
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
47,31
4.590
97
47,10
48,20
-0,42%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

pa šta će vam dividenda? mislim šta bi s njom dobili, dionica bi na Div day pala za toliko kn ili % i ajmo dalje… barem je tako na svakoj dionici bilo

Izgleda da su svi živi i zdravi
Gvinejski gusari jutros opljačkali brod "Mokošica"
http://www.vecernji.hr/vijesti/gvinejski-gusari-jutros-opljackali-brod-mokosica-clanak-320355

Bolje pametno ležat nego ludo radit F.B.D.


pa šta će vam dividenda? mislim šta bi s njom dobili, dionica bi na Div day pala za toliko kn ili % i ajmo dalje… barem je tako na svakoj dionici bilo

Ko da bez dividende neće padati? Baš će nas pitati jel bila dividenda, pa sad može malo dolje. Ovdje se sve svodi na uništenje ili masakriranje malih dioničara, pa kad ih ukokaš, opet pripremiš mamilo za nove i tako ciklički se sve opravdava sa BDI, TK, FI, UMD i ostalim kraticama.

TKO IMA MALO DUKATA GOVORI: ŠTO DA RADIM S NJIMA, A ONAJ ŠTO IH IMA MNOGO GRMI: GOSPODARU, DAJ JOŠ!!! NA ZSE I U EU TREBA KO ZMIJA SPAVAT NA JEDNO OKO!!!

ma znam, to i čekam da je još izmasakriraju pa da ulupam ostatak

Baltic Dry +3,6%
Capesize +9,9%
Panamax +1,1%
Handysize +0,4%
Supramax +1,1%

BALTIC DRY-INDEKSEN I POENG, OG SEGMENTER I RATER (USD):

Dato BDI Capesize Panamax Handysize Supramax
22/08 1.515 16.631 13.017 9.591 14.149

19/08 1.462 15.136 12.871 9.552 13.989
18/08 1.414 13.768 12.773 9.522 13.781
17/08 1.371 12.607 12.674 9.494 13.555
16/08 1.344 11.951 12.537 9.472 13.410
15/08 1.306 11.024 12.321 9.438 13.252

Baltic Dry +3,6%
Capesize +9,9%
Panamax +1,1%
Handysize +0,4%
Supramax +1,1%

BALTIC DRY-INDEKSEN I POENG, OG SEGMENTER I RATER (USD):

Dato BDI Capesize Panamax Handysize Supramax
22/08 1.515 16.631 13.017 9.591 14.149

19/08 1.462 15.136 12.871 9.552 13.989
18/08 1.414 13.768 12.773 9.522 13.781
17/08 1.371 12.607 12.674 9.494 13.555
16/08 1.344 11.951 12.537 9.472 13.410
15/08 1.306 11.024 12.321 9.438 13.252

cape-ovi, svaka čast

drastično smanjti doprinose na plaće i drastično smanjiti poreze. samo tako možemo dalje !



pa šta će vam dividenda? mislim šta bi s njom dobili, dionica bi na Div day pala za toliko kn ili % i ajmo dalje… barem je tako na svakoj dionici bilo

Ko da bez dividende neće padati? Baš će nas pitati jel bila dividenda, pa sad može malo dolje. Ovdje se sve svodi na uništenje ili masakriranje malih dioničara, pa kad ih ukokaš, opet pripremiš mamilo za nove i tako ciklički se sve opravdava sa BDI, TK, FI, UMD i ostalim kraticama.
[/quote]
velika riba živi od male ribe,međutim kad nestane male ribe onda neće imat šta jesti pa će pojesti sami sebe…tako će i kapitalizam pojesti sam sebe,jer bez radnika i srednje klase nema ni bogatašima naprijed..bolje da se urazume na vrijeme i da shvate da bez malih nema ni velikih….

http://reports.platou.com/FixtureReport/Pages/BulkFixtures.aspx

BDI i futures nastavljaju rasti, možda to više i nije tako beznačajno kao što se u početku činilo.


http://reports.platou.com/FixtureReport/Pages/BulkFixtures.aspx

BDI i futures nastavljaju rasti, možda to više i nije tako beznačajno kao što se u početku činilo.

ovo već postaje ozbiljniji rast.
jedino šteta za slabu likvidnost.

drastično smanjti doprinose na plaće i drastično smanjiti poreze. samo tako možemo dalje !

Vaš link

Napokon se nešto događa. idem dokupit dok nebude kasno

I noga u guzicu je korak naprijed

Kada bar taj BDI nebi rastao svaki dan [lol]

MODERATORI SU ME ISKLJUČILI ! Sve što sam pisao i pišem je osobno mišljenje bez odgovornosti.

Molim odgovor stručnjaka:
ako firma ima 10 brodova ugovorenih long term u vrijeme 2011/kolovoz po tojitoj (najnižoj) vozarini, sa čime ima porast BDI veze? BDI poraste npr 300%, a brodovi te firme ionako voze po daleko nižoj vozarini.

Nadalje, BDI je kompozit koji se sastoji od neke delte za svaki tip prijevoza. Obračunava se na dnevnoj bazi. Ako npr tajitaj dan vozi samo jedan cape po izuzetno maloj pogođenoj sumi na short time, onda taj BDI ne možemo gledati u nekom ozbiljnijem svjetlu.
Prema tome, BDI je otprilike pozavivač poslovanja ATPL jednake težine kao i npr…hm….starost firme, ili čak još i manje.
Griješim li?

Ili griješim možda…?

New Report

Close