a kako ću ja lipo prodat ovo nakon skupštine i mirno vam more želim, pa nek naraste do kud god oće! [thumbsup]
ma ustvari, prodat ću tek kad mi dođe nova mazda, al htio bi da mi neko ko stvarno razumije ekonomiju i brodare objasni da li je pe 15-20 za taj sektor realan nivo na kojima bi se oni trebali tržiti?
ako je, zašto i što taj pe zapravo predstavlja i što znači?
također bi molio da mi neko prokomentira pad cijene dionice excel maritime u 2004oj nakon naglog i velikog rasta jer mi je graf poprilično sličan današnjim burzovnim kretanjima…
ne aludiram ni na kupnju ni prodaju nit sam zabrinut previše, ali sam željan znanja i isto tako me zanima što mislite koliko vozarine još mogu rasti i da li će ikada pasti i do kud?
pitam to s obzirom koliko se dry brodova štanca danas što će bit kad ponuda premaši potražnju, a budući da svi tržimo dionice s unaprijed ugrađenim očekivanjima ne mogu ne bit znatiželjan!
zahvaljujem i nadam se da će neko nać vremena i posvetit mi malo pažnje…
[thumbsup]
evo za malu pomoć i današnji bdi i graf bdija unatrag nekoliko godina…
Baltic Dry Index (BDI) -31 9918
dobit atpl 43M dolara izvor radio dubrovnik
Vaš link[thumbsup]
ako me sjećanje dobro služi očekivana dobit za gfi 2007 prema nekim kolegama forumašima je bila od 250 do 400 milijuna kuna…
no živi pa vidjeli gfi i sve ostalo što nam budućnost nosi!
nadam se da će se neko osvrnuti na moje prethodne postove!
Ponekad se pitam jel itko cita? Daniel, Spirou ti je lijepo objasnio o cemu se tu radi, kad vec nisi procitao moj post nekoliko strana unatrag…
Ne mogu vjerovati koliku histeriju moze izazvati jedan (neprovjereni) podatak. Evo da se i ja ukljucim u nagadjanja – Atlantska ce danas objaviti preuzimanje Drysa! Zato i prodaju brodove!
Jozo, ovo je dobar info. Dobit je dakle upravo onakva kakvu sam ocekivao – 215 mil kn. Doduse vjerovao sam da ce to ipak biti 220 mil. kn.
i jos samo jedan citat iz “Jozine vijesti”:
Do početka 2009 bit će potpuno dovršen trogodišnji investicijski ciklus nakon kojega će 7 novogradnji zaploviti u floti Atlantske plovidbe.
$43M. to znači oko 215M kn. sami 4Q oko 49M kn.
na cijeni od 3.400 to daje P/E oko 20.
očekivao sam malo bolje.
nego, kakve vijesti sa skupštine?
nadopuna: sad mi je palo na pamet da je ovih 43M možda samo brodarski dio pošto avijatiku spominju posebno. a i ovih 165% što spominju ne odgovara kad usporedim brojke s prošlogodišnjim izvješćem.
Evo mene sa Skupštine!
Ovako, što se tiče same Skupštine ona je bila sazvana (kao što je i navedeno u dnevnom redu) poradi donošenja odluke o izboru članova Nadzornog odbora za mandatno razdoblje od 01.01.2008. pa u iduće 2 godine. Članovi su izglasani jednoglasno i tu nije bilo ništa posebno što bi nama moglo značiti.
Nakon toga, gospar Ante je sve nazočne upoznao s podacima koji su već danas prethodno izrečeni na konferenciji za tisak povodom godišnjice ATPL. Vidim da su najvažniji podaci već gore napisani, međutim i ja ću ih ponoviti i malo proširiti.
Neto dobit ATPL nakon oporezivanja za ovu godinu je 43 milijuna dolara (ali su negativne tečajne razlike 6 milijuna dolara).
Što se tiče nebrodarskih aktivnosti, svi su poslovali pozitivno i čak izrazito uspješno, citiram!
Neto dobit Dubrovnik airlinea je preko 3 milijuna dolara. U veljači 2008. u Americi je kupnja šestog zrakoplova i tako će biti kompletirana flota za turističku sezonu 2008. uz ukupno 260 zaposlenih. Nisam siguran koji će biti šesti zrakoplov, da li MD82 i MD83 koje zasad DA ima u floti ili mlađi. Cijena zrakoplova MD82 i MD83 je oko 3 M.USD (prema mojim podacima) a ovdje dolje navodim cijene mlađih zrakoplova tipa MD (prema mojim podacima):
1986 5.0 M.USD
1991 7.7 M.USD (Low cycles)
1993 7,7 M.USD
1993 8,2 M.USD
Hilton Imperial društvo (ne samo hotel) će u ovoj godini imati neto dobit preko 5 M kuna. Usto, sa Strabagom je dogovoren je otkup njihovog udjela tijekom siječnja 2008. pa bi ATPL trebala imati 81.5 posto vlasništva.
Dobit hotela Lapad je preko 1 M kuna. Hotel je trenutno u renoviranju unutrašnjosti i biti će otvoren za sezonu 2008. (to je najmanje 1 M kuna dobiti u 2008.) a nakon sezone ide vanjsko renoviranje i biti će spreman za sezonu 2009. i to kompletan s 2 krila, jedno s 4 a drugo s 5 zvjezdica (investicija oko 12 M. kuna).
Na hotelu Grand na Lopudu su završeni pripremni radovi za kompletno renoviranje ali čekaju se građevinske dozvole da se renoviranje nastavi, a u funkciji će biti za sezonu 2009. (investicija oko 10 M kuna).
Što se tiče gradnje marine, ATPL je spremna odmah krenuti u taj projekt ali zasad nema nikakvih novosti jer se čeka prostorno planska dokumentacija (čitaj politika, o čemu ne bih ovom prilikom).
2 Atlant agencije također posluju pozitivno i s jako dobrim rezultatima, citiram.
E sad, malo o brodovima…
Zagreb – isporuka krajem 03/2008. ili početkom 04/2008. (Kina)
Miho Pracat – porinuće je dana 05.01.2008. a do 06/2008. je isporuka. (Kina)
Držić – porinuće je 03. ili 04/2008. (Vijetnam), pa sad možemo i o očekivanjima kada je isporuka, usporedivši Vijetnamce i Kineze prema gornjim podacima o razmaku između porinuća i isporuke.
Uglavnom, zadnja naručena novogradnja izlazi tijekom 2009. i time bi se realizirao program obnove flote.
Međutim, trenutno se dogovara gradnja do 6 handysize 34-36,000dwt, ali to ovisi o tržištu (već vidim brojne komentare na ovo).
Uh, koliko sam napisao! Nadam se da ćete iz svega ovoga izvući nešto korisno za razne projekcije i izračune. Nemojte mi zamjeriti ako sam negdje u pisanju pogriješio jer nije bilo lako hvatati bilješke.
Budući da izvanredna Skupština nije tijelo na kojemu se iznose detaljni financijski podaci, ali gospar Ante kaže da očekivana dobit u 2008. godini neće biti manja od ove godine. Eto, time bih i ja zaključio!
Banzai!
hvala misko!!!