Evo, Action Han je u pravu. I dajte ne unosite vise nepotrebnu paniku. Radi se o seriji D53. Pobogu, zasto bi Atlantska prodala jos ne izgradjene brodove a politika im je obnova flote….
Ja bi za 120 milja prodao pogotovo ako sam ih platio29 milja.Jer ko zna koliko će vijetnamci kasniti i kolike će vozarine biti kada ih budu izručili.
Zato jer je to sasvim uobicajena praksa brodara. A ujedno nebi mi bilo drago da obnavljaju flotu novogradnjama iz Kine i Vijetnama, nego barem iz Koreje…A opet zasto bi to bilo unosenje panike? Ako su prodali lijepo su zaradili, Vijetnamci bi mogli kasniti i novogradnje bi mogle izaci tek u 2009 kada ce vozarine vec dobro pasti (jos ako kriza kredita u USA-u plati svoj danak i povuce sve ostalo).[tongue]
Uzeo polovnjake sad i odmah iskoristio visoko tržište,prodao polovnjake i opet kupio novogradnje kada tržište bude nisko.
ŠPANCIR: ” “Pelješac” u drydocku od 17.12.07. ” Znam da je to teško procijeniti, zna li se otprilike koliki su troškovi dokovanja takvog broda ?
Nisam stručnjak , a sigurno ovisi i o uzroku dokovanja (redovno , kvar ….).Možda 500.000 USD ?
Međutim , pravi gubitak je na strani izgubljenih prihoda u 4Q.
Vijest o Vijetnamcima me ipak muči – bilo bi bitno saznati izvor – očito da je objavljena u listopadu.Lijepo piše:
[u]N/B RESALE [/u]HULL 53-HL05* 2008 53 DWT 53 Ha Long Shipyd. 9/28/2007 # Atlantska Plovidba Undisclosed interests
N/B RESALE HULL 53-HL06* 2008 53 DWT 53 Ha Long Shipyd. 9/28/2007 Atlantska Plovidba Undisclosed interests
N/B RESALE HULL 53-HL08* 2009 53 DWT 53 Ha Long Shipyd. 9/28/2007 # Atlantska Plovidba Undisclosed interests
Zašto bi se sada izvještavalo o tome kako su Danci prije nekoliko godina preprodali novogradnje ATPL ?
Inače , mislim da uopće nije loša ideja – prodati sumnjive (u smislu isporuke) Vijetnamce i kupiti novije polovne brodove.
sve u svemu
izvrstan il izvrstan scenarij
kako se god slozile vase pretpostavke jasno je da firma dobro radi i da nas ocekuju sve bolji rezultati u dolazecim mjesecima godinama
Zašto bi se sada izvještavalo o tome kako su Danci prije nekoliko godina preprodali novogradnje ATPL ?
Sorry nisam vidio datum i post od boro777.Inače moženeki link za to?
[pray]
Pa zar nije cijeli buletin atlaske u duhu obnove flote i u sim clancima i izjava stoji da te brodove koje cekaju su u duhu obnavljanja flote. U vise navrata je to ponovljeno.[rolleyes]
Samo za 1 od 3 Vijetnamca realno je preuzimanje prije 2009.
Plaćeni su cca 30 mil $ , a sada vrijede 50 mil više (diskontirano za isporuku).
S lovom od preprodaje (kao i prodaje starih Panamaxa i handyja) mogli bi se uzeti recimo polovni brodovi stari 5 godina koji su sposobni zarađivati odmah – zar i to nije obnavljanje flote.
No, ne sumnjam u odluke Uprave.Stari su to lisci……
Lonza Vlaho????????Što on to zna a mi neznamo??????????[cool]
ne bih ti htio rusiti nade, ali Vlaho ne kupuje dionice na burzi i ne placa ih po 3500 kuna…
Dubrovčanin Vlaho Lonza, inače član uprave Atlantske plovidbe, kupio je dodatnih 2.585 dionica te kompanije. Naime, Zagrebačka burza je na svojim internetskim stranicama http://www.zse.hr objavila Lonzinu prijavu o stjecanju dionica temeljem ugovora o kupnji, odnosno prijenosu dionica s A.P. – ESOP d.o.o. Dubrovnik.