Kolega loris, čitam malo ovaj topic i vidim da ste prije koji dan napisali da je ATPL podcijenjen u odnosu na strane brodare jer npr. eagle bulk shipping (EGLE) ima book preko 2. Ne sumnjam u vaše dobre namjere pa me čudi da sam pronašao da im je book 0.17 što bi značilo da je ATPL ipak precijenjen, ili ja nešto krivo gledam?
http://ycharts.com/companies/EGLE/key_stats
http://moneycentral.msn.com/investor/invsub/results/compare.asp?Page=PriceRatios&symbol=US%3aEGLE
dajte ubuduće povucite post koji sam pisao !
Međutim onda ste mogli napisati i ostalo ili da Eagle Bulk posluju negativno i imaju nekav dokap sa znatnim povećanjem dionica dok ATPL je povećala dobit 5 puta i posluje pozitivno bez dokapa.
http://www.eagleships.com/phoenix.zhtml?c=189576&p=irol-newsArticle&ID=1592793&highlight=
Zato kada bi dionice Eagla Bulk bile izlistane na ZSE, prema našim pravili vrijedile bi još i manje nego u NewYourk-u.
kolega, što to ??? Pa i ATPL je danas pala 10%, a HR nije jednom nogom u bankrotu kao Ameri ?
evo prije ste nam pokazali dionice brodara u Americi uz objašnjenje da bi tako trebalo padati i kod nas.
OK, pogledao sam zadnji izvještaj od jednog brodara ili najvećeg među njima, bar tako kažu ;
http://www.eagleships.com/phoenix.zhtml?c=189576&p=irol-reportsOther
i zaključio da je poslovanje ATPL za njega lijepi san u postocima naravno !!!!!
Onda sam vidio da se dionica trguje na preko 2 BV, a ATPL na 0,5, a onda sam i vidio da Ameri svakako više nisu kriterij za dionice jer su pred stečajem kao cijela država.
[/quote]
Nema problema, evo citata.
Ne znam za nikakav dokap, ali na svom zadnjem postu sam dao link na kojem imate usporedbe P/b i P/E nekoliko vodećih stranih brodara i svima su pokazatelji najmanje dvostruko bolji nego ATPL-u kolji je povećao dobit prodajom brodova i zrakoplovne kompanije. Dakle pitanje je tko kome tu uvaljuje ove dionice na 0,5 booka. Bit će da je zato što su iz Dubrovnika pa se mora još malo nadoplatit kad su tako luksuzni [kiss]
Ekipa je već prošla Lučko na putu prema moru, ostavili program da rutinski odradi današnji dan, dakle ote se kupati i ugasite kompiće.
Što trkenjišete o vrijednosti Atlanske…
Trenutno smo na smiješno niskoj cijeni, a vrlo brzo će i vrijeme to pokazati…
Čisti zicer na ovim cijenama… [cool]
kolega, što to ??? Pa i ATPL je danas pala 10%, a HR nije jednom nogom u bankrotu kao Ameri ?
evo prije ste nam pokazali dionice brodara u Americi uz objašnjenje da bi tako trebalo padati i kod nas.
OK, pogledao sam zadnji izvještaj od jednog brodara ili najvećeg među njima, bar tako kažu ;
http://www.eagleships.com/phoenix.zhtml?c=189576&p=irol-reportsOther
i zaključio da je poslovanje ATPL za njega lijepi san u postocima naravno !!!!!
Onda sam vidio da se dionica trguje na preko 2 BV, a ATPL na 0,5, a onda sam i vidio da Ameri svakako više nisu kriterij za dionice jer su pred stečajem kao cijela država.
[/quote]
Nema problema, evo citata.
Ne znam za nikakav dokap, ali na svom zadnjem postu sam dao link na kojem imate usporedbe P/b i P/E nekoliko vodećih stranih brodara i svima su pokazatelji najmanje dvostruko bolji nego ATPL-u kolji je povećao dobit prodajom brodova i zrakoplovne kompanije. Dakle pitanje je tko kome tu uvaljuje ove dionice na 0,5 booka. Bit će da je zato što su iz Dubrovnika pa se mora još malo nadoplatit kad su tako luksuzni [kiss]
[/quote]
pa što ne napišete istinu ?
evo sama kompanija vam piše ovako, odnosno da posluju s gubitkom ;
Net reported loss of $1.4 million or $0.02 per share (based on a
weighted average of 62,571,322 diluted shares outstanding for the
quarter), compared to net income of $11.0 million, or $0.18 per share
GDJE SE ONI MOGU MJERITI S ATPL , U ČEMU ? Što imaju brodove ?
Najbolje da se vratite u IGH tamo vam uskoro ide dokap po ingrinom receptu i uživajte !
A što je sa drugim brodarima koje isto možete vidjeti na linku koji sam stavio, imaju svi valjda gubitak ili printaju dionice? Jedino ih ATPL šiša prodajom svojih tvrtki i brodovlja.
Spomenuo sam eagle samo zato što ste naveli da se trguje po 2 booka, a to ne odgovara stvarnosti.
U daljnju analizu neću ulaziti, neka svatko usporedi te brodare s ATPL i donese zaključak za sebe.
U prijevodu snažniji pad Atlanske. Taj rast je bio uračunat kad je cijena bila vrtoglavih 800 KN.
[/quote]
Mislim da je u ovu cijenu uračunat i tvoj strah.
[/quote]
A kolika će biti cijena kad se tvoji strahovi realiziraju?
Capesize 10.642 dollar (+ 1,5 prosent)
Panamax 12.149 dollar (+ 1,3 prosent)
Handysize 9.455 dollar (- 0,5 prosent)
Supramax:13.119 dollar (+ 0,7 prosent
Eto, nije baš značajno, ali kreće se. To je najvažnije.
već 3. dan
Evo malo i dugoročnijih grafova. Ozbiljni invesitori znaju snagu i vrijednost kompanije.
Po funamentima vrijedi 1300kn po mojoj računici, al ok je meni plaćati 530kn.
+ATPL i danas i nastavljam dok ima paničara!
Evo malo i dugoročnijih grafova. Ozbiljni invesitori znaju snagu i vrijednost kompanije.
Po funamentima vrijedi 1300kn po mojoj računici, al ok je meni plaćati 530kn.
+ATPL i danas i nastavljam dok ima paničara!
ajde da sam i ja nešto kupio jeftinije od vas kolega. uvijek kupite po dnu. [lol]