Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,78 | 1.626 | 38 | 42,50 | 43,00 | -1,16% |
sakai: ” I pitanje moze biti konstruktivno. Evo, ja cu prvi: boksit isto spada u rasute terete, jel tako? kojim se tipom brodova oni najvise prevoze? ” Mislim da je kod boksita problem u malom sadržaju aluminija. Zato je prijevoz na duljim relacijama nerentabilan.
Aluminij – boksit 1~4 (kg)
Puno cesce se prevozi glinica, koja ima omjer, aluminij – glinica 1~2 (kg), a s obzirom da se tvornice glinice smjestene samo u nekim drzavama, dok se aluminij proizvodi u drzavama s jeftinom elektricnom energijom, proizvodnja aluminija ima relativno vazan utjecaj na brodare…
Boro, thx…
Ukupna vrijednost Vijetnamaca je 84,3 mil USD. Naravno, mislim na ugovor. Ono sto mi nije jasno sto si htio recio s ovim?
A sad vaznije pitanje za koliko ce se povecati dobit u 4Q s obzirom na prodaju Vijetnamskih novogradnji?[/i]
Vrlo lako da sam nesto pobrkao, ispravite me. Kada su ugovorili 3 Vijetnamske novogradnje? Da li su ih ugovarali s brodogradilistem ili su otkupili prava od nekoga?[undecid]
Evo nasao sam da je potpisano 2005. Znaci da su unaprijed preprodali ove 3 Vijetnamske novogradnje vrijedne 84 mil USD na dan ugovaranja, a ako uzmemo min. da je 28.09.07 takav 1. brod vrijedio 40mil USD onda ispada da su ih prodali za 120 mil USD i zaradili 40ak mil USD ili 120mil KN za 4Q. Mada je moguce da su ih prodali i skuplje (26.09.07 SUPER HANDY B/C 52,000 dwt max. 5 years old 68.975mil USD).
Onda?[wink]
40 mil $ x 5 kuna je 200 mil kuna a ne 120 ali zar su prodali vijetnamske novogradnje
Ma, ne lupajte bez veze! Nikakve novogradnje nisu prodali!
Tako je 200 mil Kn…izgubio sam post pa sam morao na brzinu ponovno bez provjere…a neznam sto bi ovo znacilo nego upravo to:
N/B RESALE HULL 53-HL05* 2008 53 DWT 53 Ha Long Shipyd. 9/28/2007 # Atlantska Plovidba Undisclosed interests
N/B RESALE HULL 53-HL06* 2008 53 DWT 53 Ha Long Shipyd. 9/28/2007 Atlantska Plovidba Undisclosed interests
N/B RESALE HULL 53-HL08* 2009 53 DWT 53 Ha Long Shipyd. 9/28/2007 # Atlantska Plovidba Undisclosed interests
40 mil $ x 5 kuna je 200 mil kuna a ne 120, ali zar su prodali vijetnamske novogradnje?
Ako su stvarno prodali (?), postavlja se pitanje što će s novcem od prodaje i jesu li možda eksploatacijom tih brodova i (eventualnom) naknadnom prodajom mogli (na duži rok) postići bolji rezultat?
ArcelorMittal preuzima China Oriental
Kako bi sudjelovali u rastućem kineskom tržištu čelika, najveća svjetska kompanija iz te branše ArcelorMittal jučer je potpisala sporazum o preuzimanju najvećeg kineskog proizvođača čelika China Oriental. Kako su zajedno objavili u skupnom priopćenju, sporauzm još mora odobriti kinesko ministarstvo trgovine i državna uprava za indsutriju i trgovinu koji su nadležni za zahtjeve stranih kompanija za preuzimanje kontrole nad velikim kompanijiama u najmnogoljudnijoj zemlji svijeta.
Inače, najveći svjetski proizvođač čelika ArcelorMittal najprije je pokušao zaobići kinesko zakonodavstvo potajno pregovarajući sa predsjednikom China Oriental Groupe koji kontrolira 45 posto dionica kompanije, no ArcelorMittal ipak će morati ponuditi veću cijenu od one koju je platio za 28,02 posto vlasništva koliko sada ima. Dakle za ostatak od 45,11 posto udjela u CO-u izdvojit će oko milijardu američkih dolara i na taj način posjedovati 73,13 posto najvećeg kineskog proizvođača čelika. Osim toga, uprava ArcelorMittal je prošli tjedan priopćila kako je postigla sporazum o razmjeni tehnologije s China Orientalom i to sa ciljem transformacije u vodećeg proizvođača u industriji čelika.
pa možda su ih prodali al onda ih imaju pravo prvenstva uzeti ih u podnajam
il opet nekaj grijesim
mozda pratim prevec dionica pa sam stiltao
plus toga radim svoj posao