ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 21.09.2024. u 10:37
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
48,05
45.458
946
47,60
48,80
-2,06%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Onako realno gledano, niti jedan svjetski brodar nije prosao ono sto su prosli nasi pocetkom devedesetih. Znaci , i ako ova kriza potraje nasi znaju sto im je ciniti kako prezivjeti krizu.
To se vec vidi kod ATPL i LPLH prodajom brodova. TNPL i JDPL su svaka za sebe posebne price.
ULPL ima tu nesrecu da se u najteza vremena siri.
Svima im zelim sve najbolje.


na usa marketu brodari klize u crveno….

A to je kao nesta novo?

Tira tara i pastira u frulicu kad zasvira...

Zapravo, tesko je pronaci nekog brodara u svetu koji ostvaruje rast poslovanja, ima positivna ocekivanja i da je akcija u dugorocnom uptrendu. No, evo jednoga: finviz.com/quote.ashx?t=glng , a taj dobro radi jer posluje u jednom specificnom segmentu transporta i skladistenja ukapljenog prirodnog gasa, koji je ocito jos uvek nezasicen ponudom. Donedavno su i neki kontejnerasi lepo rasli, no trenutno se i oni krecu putem bulka.

Tira tara i pastira u frulicu kad zasvira...


na usa marketu brodari klize u crveno….

A zašto si toliko zlurad?


čestitke upravi firme koja izuzetno dobro brodi u ovako teškim vremenima, a što se tiče dionice ATPL-R-A mislim da teško da će značajnije rasti a za to su pe meni dva – tri ključna razloga:
– bdi
– veliki nemaju interesa dizati ovu dionicu jer nisu skupili koliko je potrebno
– a mali kupuju ili su već kupili trend dionice DDJH, Korf, PTKM i ADPL i čekaju da ih netko digne .

Ovo je moje mišljenje i nije nagovor na kupnju ili prodaju atpl-r-a ili bilo koje druge dionice na zse ili šire.
Nemam atpl-r-a

u biti, čestitke Kulašu koji ispravlja prijašnju grešku Jerkovića sa avionima ,te očekuje se prodaja heavy lift-ova.
hoteli su ok, u Dbk. se dobro radi.

drastično smanjti doprinose na plaće i drastično smanjiti poreze. samo tako možemo dalje !

pustite vi ove zločestoće [thumbsup]
tu je plus u poslovanju
a ljuti su ovi što nisu kupovali ispod 600 ali pričekajmo mi još američane pa ćemo vidjet jesmo li na konju odnosno "duva li nam vetar u leđa" da fotije bolje razume [lol]

mi smo ipak zemlja slučaj

Stara dama se budi! Ma ovo je sila od dionice, naljuti nas a onda opet navuče suzu na oko. Još nek bude 10-ak kuna dividende, puna šaka brade.

TKO IMA MALO DUKATA GOVORI: ŠTO DA RADIM S NJIMA, A ONAJ ŠTO IH IMA MNOGO GRMI: GOSPODARU, DAJ JOŠ!!! NA ZSE I U EU TREBA KO ZMIJA SPAVAT NA JEDNO OKO!!!

peromadjar

Nije uopće bitna kolika je trenutna dobit kad se zna da nije ostvarena iz osnovne djelatnosti već iz prodaje imovine.

Za zdravlje firme je prvenstveno bitno da je likvidna i iz tog razloga uprava mora prodavat imovinu kako bi izbjegla gubitke i rješila se dugova. Većih prostora za manevar zapravo ni nema.

[/quote]

Kupnja i prodaja brodova nije osnovna djelatnost, nego što je, možda nuklearna fizika?
Za krizu je najavažnije na vrijeme je prepoznati i ostaviti dovoljnu količinu keša da za vrijeme krize firma izbjegne bankrot. Koliko vidimo Uprava je napravila svoje, pa će dogodine vjerojatno jeftino kupovati brodove od brodara što će bankrotirati, ne vjerujem da će propustiti tu zgodu, nisu oni A.Vlahović i ekipa iz Adrisa da su ludo zaljubljeni u keš na računu. To je tako u životu, dok se jednom ne smrkne drugom ne svane.
Kap. Kulaš je za sada zaslužio čistu desetku, rješio se Dubrovnik airlines, a hoteli su došli na svoje sudeći po Biltenu cit."hotel Lapad postiže rezultate iznad svih očekivanja".

[tongue]

peromadjar

Nije uopće bitna kolika je trenutna dobit kad se zna da nije ostvarena iz osnovne djelatnosti već iz prodaje imovine.

Treba rasčistiti neke stvari u svezi spike "nije to dobit jer su prodali brodove". ATPL se bavi čarterom velikih brodova pa u tom smislu prodaju broda moramo gledati kao prihod,income,ulaz….whatever,
jednako kao što je kupnja broda trošak,rashod,izlaz….whatever. Pokušat ću to dočarati kroz čarteraše jedrilica. Ljudi koji se bave čarterom jedrilica kažu ovako: "Braco,ja dignem kredit i kupim 12 metarsku "Bavariju". Onda je iznajmljujem 5 godina i riješim kredit i još mi ostane nešto sa strane,ali glavna zarada mi je prodaja broda." Je li sad jasnije da je prodaja broda prihod i da se u konačnici mora reflektirati na nto dobit? Ja bih se zabrinuo kad bi ATPL iskazala kvartalni manjak nakon prodaje brodova.


Zapravo, tesko je pronaci nekog brodara u svetu koji ostvaruje rast poslovanja, ima positivna ocekivanja…

Čika Fotije, lepo pišete srpski, skoro ko u Vuka, ali grešite, mnogo bre grešite u nekim rečima. Ne piše se positivna, nego pozitivna, situasija nego situacija itd. Inače, želim da vam kažem da će, ukoliko se ova situacija sa američkim dugom reši pozitivno, mnogi da se načekaju i da obuđave čekajući da cene ove hartije budu opet ovako niske. Drugari, pazite da ne bude dockan i da ne oberete bostan. Ćao.



Zapravo, tesko je pronaci nekog brodara u svetu koji ostvaruje rast poslovanja, ima positivna ocekivanja…

… Ne piše se positivna, nego pozitivna, situasija nego situacija

ni najdosljedniji komšija ovako čistunski izričaj ne koristi, što bi moglo značiti da čika fotije i nije baš neki čika, nego višeimeni striko, ujko, što li… :-)))


peromadjar

Nije uopće bitna kolika je trenutna dobit kad se zna da nije ostvarena iz osnovne djelatnosti već iz prodaje imovine.

Treba rasčistiti neke stvari u svezi spike "nije to dobit jer su prodali brodove". ATPL se bavi čarterom velikih brodova pa u tom smislu prodaju broda moramo gledati kao prihod,income,ulaz….whatever,
jednako kao što je kupnja broda trošak,rashod,izlaz….whatever. Pokušat ću to dočarati kroz čarteraše jedrilica. Ljudi koji se bave čarterom jedrilica kažu ovako: "Braco,ja dignem kredit i kupim 12 metarsku "Bavariju". Onda je iznajmljujem 5 godina i riješim kredit i još mi ostane nešto sa strane,ali glavna zarada mi je prodaja broda." Je li sad jasnije da je prodaja broda prihod i da se u konačnici mora reflektirati na nto dobit? Ja bih se zabrinuo kad bi ATPL iskazala kvartalni manjak nakon prodaje brodova.
[/quote]
naravno! evo da to i netko kaže. amortizacija OsSr u sebi sadrži taj trošak koji se rasporedi kroz x(y) godina i onda je prodaja čist dobitak, jer je njegova knjigovodstvena vrijednost nakon amortizacije=0, a realna je ipak mjerljiva milijunima (USD).
osnove knjigovodstva :-))
kao kada kupite stan na firmu, izamortizirate ga za 25 godina, njegova knjigovodstvena cijena =0 i dobijete za njega kada ga prodate više novaca nego što ste dali 🙂
naravno, niste ga knjižili na konto kupoprodaje, nego kao os.sredstvo. isto kao i brodovi…
druga stvar da knjiže na konto obrtnog sredstva, no to su lubenice, a mi pričamo o voću i to o jabukama.

New Report

Close