Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 43,00 | 3.870 | 90 | 42,50 | 44,50 | 1,42% |
Znaci stare brodove treba držat dok se ne raspadnu ?
Dok ne poraste cijena starog željeza?
Troškovi održavanja i osiguranja starih brodova je manja???
Znači ,što ih bude Atlanska duže držala više će vrijedit oni i firma,zanimljivo?
Baš sam zbunjen[sad]
Pa čovik moj doć će novi brodovi,bit će veća nosivost(najveća u povjesti),nikad mlađa flota!
Nekima nikad dovoljno,pa cijena je skoro duplo manja nego dok se kriza još rješavala.
Neće bit nekih velikih dobiti, ali kupnja i prodaja brodova je prirodan proces u poslovanju firme.Bitno je da bude neka dobit u svemu tome!
Ne razumijem vašu priču o kapitalu???? Od početka 2011. revalorizacijske rezerve su u minusu (u 2Q -173 mil. Kn) što je "ocijedilo" kapital.
Ne znam da li je ovo upućeno meni ili Pinokiu pa ću samo malo pojasniti. Rezerve (pozitivne ili negativne) po tečajnim razlikama od pretvaranja ino poslovanja je čista matematika koja proizlazi iz fluktuacije tečaja. Pretpostavljam da sva off shore društva (ili većina) vode knjige u dolarima, a znamo kako dolar fluktuira. Bespredmetno je uopće raspravljati o tome, isto kao što bi bilo bespredmetno raspravljati kako su te rezerve velike da sad dolar skoči na recimo 7 kuna.
Iz revidiranog izvještaja za 2010. godinu:
Kapital je manji najviše zbog tečajnih razlika od ino ulaganja. Onaj tko zna kako se radi konsolidacija, zna što to znači. Kao što kažeš, sve se vidi. Ako znaš što gledaš, dodao bih…
[/quote]
Ne razumijem vašu priču o kapitalu???? Od početka 2011. revalorizacijske rezerve su u minusu (u 2Q -173 mil. Kn) što je "ocijedilo" kapital. Što se tiče izvješća, mislim da je više nego pozitivno obzirom na stanje vozarina,odnosno Baltic indeksa. Na kraju,apsolutno se slažem sa konstatacijom da će strpljivim vlasnicima ove dionice u doglednoj budućnosti opet teći med i mlijeko.
P.S.
Zadržana dobit = 737 kn po dionici
Keš u blagajni = 207 Kn po dionici
P/Bv = 0.60
Pametnom dovoljno.
[/quote]
Ja se ne smatram osobito pametnim, ocito kao ti, pa bi te moleo da nam malo nama neukima, objasnis taj zadrzani profit? Takodje, mislim da bi bilo dobro da kod uporedbe imovine navedes i iznos duga. Ako nista drugo, barem onog uporedive rocnosti s imovinom.
Ja se ne smatram osobito pametnim, ocito kao ti, pa bi te moleo da nam malo nama neukima, objasnis taj zadrzani profit?
I nije neka pamet:
Zadržana dobit: 1.015.189.689 kn
Broj dionica: 1.395.520
Eto, nije 737, nego 727 kn po dionici.
Ja se ne smatram osobito pametnim, ocito kao ti, pa bi te moleo da nam malo nama neukima, objasnis taj zadrzani profit?
I nije neka pamet:
Zadržana dobit: 1.015.189.689 kn
Broj dionica: 1.395.520
Eto, nije 737, nego 727 kn po dionici.
[/quote]
A da? Ja sam ciljao na to da sa parcetom hartije i knjigovostvenom stavkom na njemu, ne more posteno ni dupe da obrises…. eto tolika je prakticna vrednost te dobiti.
Idem po redu bez quotanja da ne bude kobasica…
@deveen,
ma referirao sam se na tvrdnju da je kapital manji za 23 milijuna. btw,iskreno ne znam kako bih gledao revalorizacijske rezerve,mislim se ima li smisla izbijati ih iz obračuna ili poštivati izračun kapitala onako kako rade u izvješću?
Što se tiče zadržane dobiti po dionici, ne računam vlastite (cca 19.000 kom.),zato mi je izračun 737 kn.
@protije,
ni ja se ne smatram pametnim,u stvari za sebe mislim da sam glup i radišan,no i ovako glup kakav jesam vidim da atpl ima vrlo stabilne fundamente u svim segmentima i to u vremenima kad je situacija na tržištu vozara teška.
I nije neka pamet:
Zadržana dobit: 1.015.189.689 kn
Broj dionica: 1.395.520
Eto, nije 737, nego 727 kn po dionici.
[/quote]
A da? Ja sam ciljao na to da sa parcetom hartije i knjigovostvenom stavkom na njemu, ne more posteno ni dupe da obrises…. eto tolika je prakticna vrednost te dobiti.
[/quote]
Daj što prije pantetiraj ovu metodu procjene vrijednosti, da je ne bi netko preoteo… [rolleyes]
Idem po redu bez quotanja da ne bude kobasica…
@deveen,
ma referirao sam se na tvrdnju da je kapital manji za 23 milijuna. btw,iskreno ne znam kako bih gledao revalorizacijske rezerve,mislim se ima li smisla izbijati ih iz obračuna ili poštivati izračun kapitala onako kako rade u izvješću?
Što se tiče zadržane dobiti po dionici, ne računam vlastite (cca 19.000 kom.),zato mi je izračun 737 kn.
Pošteno za vlastite, na njih sam zaboravio.
Što se tiče kapitala, tako se računa kad se radi konsolidacija pa sad kako je tako je… Inače imaju i neke sitne rev. rezerve, ali ove tečajne su baš odvojeno prikazane u kretanju kapitala. Ovisno što računaš, pa ti vidi i uzmi sa zrnom soli.
Demolition Statistics For 2010
Handymax(40,000 – 59,999 dwt) 6 285.794 Dwt
Panamax(60,000 – 79,999 dwt) 8 577.053 Dwt
Capesize(80,000+ dwt) 21 2.953.476 Dwt
Demolition Statistics For 2011 (do 25.07.)
Handymax(40,000 – 59,999 dwt) 25 1.160.665 Dwt
Panamax(60,000 – 79,999 dwt) 46 3.102.885 Dwt
Capesize(80,000+ dwt) 56 8.876.504 Dwt
čestitke upravi firme koja izuzetno dobro brodi u ovako teškim vremenima, a što se tiče dionice ATPL-R-A mislim da teško da će značajnije rasti a za to su pe meni dva – tri ključna razloga:
– bdi
– veliki nemaju interesa dizati ovu dionicu jer nisu skupili koliko je potrebno
– a mali kupuju ili su već kupili trend dionice DDJH, Korf, PTKM i ADPL i čekaju da ih netko digne .
Ovo je moje mišljenje i nije nagovor na kupnju ili prodaju atpl-r-a ili bilo koje druge dionice na zse ili šire.
Nemam atpl-r-a