ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

poštovani kolege,

moram vas upozoriti da ne kaže Vlahi Lonzi, već Vlahu Lonzi. Tako mi to u Gradu kažemo, a smatra se točnim u standardnom hrvatskom jeziku jer je to iznimka koja je unešena kao pravilo.

Nakon što sam vas nadam se nešto naučio, nadam se da će te i vi mene nešto poučiti. Dakle zanimaju me dvostruke oplate.

1. Što to konkretno znači?
2. Kada će svi svjetski brodovi morati imati dvostruke oplate?
3. Kako će to utjecati na broj brodova na svjetskim morima, a time i na vozarine?
4. Kakve igre su moguće oko uvođenja (odgađanja uvođenja) istih?


Hvala Imperial! Ja sam uvijek za tocne navode!

Kad si vec iz Grada mozda ces otici na skupstinu pa nas izvijestiti sto je bilo? Pitao sam vec jednog Gospara, medjutim on se napravio Toso, kao previdio je post – i ostalo na tome.

1. To znaci da su se ugledali na tankere, iako dry bulkeri u slucaju havarije nisu toliki zagadjivaci. Jos nesto malo proucavam, cini se da dvostruka oplata ima i druge (tehnicke) koristi za brodove (vijek trajanja, odrzavanje itd), mozda bi tu samozatajni strucnjaci mogli nesto vise reci. Pa siguran sam da imamo tu barem jednog “brodograditelja”…

2. Ako se dobro sjecam to je vec bilo na dnevnom redu, ali su Grci to odbacili…nikakvo cudo

3. Ako se ne uvede obveza, a nece, nikako. Sto se tice vozarina, ne znam jel unajmitelji honoriraju to ili ne.

4. Velike. Cak da se i svi sloze oko toga, to ne znaci da ce jednostruki bulkeri izici iz upotrebe odmah, nego samo da ce se, od trenutka kad se postigne sporazum, moci narucivati samo bulkere sa dvostrukom oplatom. A stari ce voziti dok ne odu u rezaliste…

ume da broji sarafe, ali krivo:procenat i tacno; povjest;samnom, neznam, 100 ATPL=1000E, uvjek, vjest..plata?!, dejstvuje

@sakai,
tu sam i nisam previdio tvoj post, iako sam ga dosta kasnije pročitao pa nije imalo smisla da sa zakašnjenjem od par dana odgovaram. Imam nekih neodgodivih obveza danas, ali evo i trenutno sad se trudim sve završiti kako bih mogao u 18 sati biti nazočan i ništa ne propustiti!
Banzai!

UPGRADING TO MARKET OUTPERFORM ON STRONG RAKIJA DEMAND!

Ah, moje isprike. Svejedno vas Gospare se mora isprovocirati, izgleda[wink]

ume da broji sarafe, ali krivo:procenat i tacno; povjest;samnom, neznam, 100 ATPL=1000E, uvjek, vjest..plata?!, dejstvuje

Mislim da nema straha za ovu dionicu…svi segmenti poslovanja im stimaju…k tome dolazi na red prije ili poslije projekt marine skupa sa Ingrom…vozarine su odlicne i ocito je da je otpor stvoren na ovim razinama BDI-a gdje je sad…pretpostavljam da ce vozarine u slijedecoj godini nastaviti rast, a narocito iza Kineske nove godine (moguce je da su za ovu godinu vec svi iole ozbiljniji unajmitelji unajmili dovoljno sirovina za vrijeme praznika), a uz to se ocekuju novi pregovori za terminske ugovore o zeljeznoj rudi na proljece…brodovi na spotu ubiru svoje, a tu su i izvanredni prihodi koji nas ocekuju u godisnjem izvjescu.[thumbsup]

@Imperial Sakai
Danas brodovi bez dvostruke oplate postaju rijetkost; tu spadaju jedino stare rage. Tako da to nece utjecati gotovo nikako na trziste brodarstva i vozarine.

Stara kineska: Pas koji laje, nije dovoljno kuhan!



@Imperial
Sakai
Danas brodovi bez dvostruke oplate postaju rijetkost; tu spadaju jedino stare rage. Tako da to nece utjecati gotovo nikako na trziste brodarstva i vozarine.

Ovo se odnosi na tankere a ne i na bulkere.

“Pelješac” u drydocku od 17.12.07.



@Imperial
Sakai Danas brodovi bez dvostruke oplate postaju rijetkost; tu spadaju jedino stare rage. Tako da to nece utjecati gotovo nikako na trziste brodarstva i vozarine.

Leone, cini mi se da bi ti imao sto reci o prednostima (i nedostacima dvostruke oplate). Mozda grijesim?

ume da broji sarafe, ali krivo:procenat i tacno; povjest;samnom, neznam, 100 ATPL=1000E, uvjek, vjest..plata?!, dejstvuje


I pitanje moze biti konstruktivno. Evo, ja cu prvi:
boksit isto spada u rasute terete, jel tako? kojim se tipom brodova oni najvise prevoze?

Mislim da je kod boksita problem u malom sadržaju aluminija. Zato je prijevoz na duljim relacijama nerentabilan.

Prednost dvostruke oplate je u vecoj sigurnosti kod sudara ili nasukanja tako da more ne prodre u skladisni prostor i time brod izgubi ili mu se narusi stabilitet. Uz to se smanjuje mogucnost oneciscenja mora. Prostor izmedu oplata se koristi za tankove ballasta i goriva. Dvostruka oplata povecava uzduznu cvrstocu broda. Ali kod panamaxa naprimjer smanjuje npr korisnu sirinu broda koja je limitirana na 32.xx metara.
Ovo je onako odokativno

A sad vaznije pitanje za koliko ce se povecati dobit u 4Q s obzirom na prodaju Vijetnamskih novogradnji?
Za koliko su bile ugovorene?

N/B RESALE HULL 53-HL05* 2008 53 DWT 53 Ha Long Shipyd. 9/28/2007 # Atlantska Plovidba Undisclosed interests
N/B RESALE HULL 53-HL06* 2008 53 DWT 53 Ha Long Shipyd. 9/28/2007 Atlantska Plovidba Undisclosed interests
N/B RESALE HULL 53-HL08* 2009 53 DWT 53 Ha Long Shipyd. 9/28/2007 # Atlantska Plovidba Undisclosed interests
[wink]


“Pelješac” u drydocku od 17.12.07.


Znam da je to teško procijeniti, zna li se otprilike koliki su troškovi dokovanja takvog broda ?

New Report

Close