ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 19.12.2024. u 16:55
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
43,00
3.870
90
42,50
44,50
1,42%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.


U principu očekivano. Operativni prihodi manji, prodaja brodova donijela nešto ekstra. S obzirom na okolnosti, skroz u redu, poslovanje s dobiti, uredno servisiranje obveza i bez problema s likvidnošću. Ja nemam ništa protiv dobiti od prodaje brodova, štoviše. To je samo realizacija onoga što nije u knjigama, a to je razlika u fer vrijednosti brodova i njihove neto knjigovodstvene vrijednosti.

Griješiš. Pričao s revizorima.

Izgleda da se atlanska plovidba natječe sa h. telekomom ko će imati više para na računu, mogli bi malo kao i ht dati svima nama



U principu očekivano. Operativni prihodi manji, prodaja brodova donijela nešto ekstra. S obzirom na okolnosti, skroz u redu, poslovanje s dobiti, uredno servisiranje obveza i bez problema s likvidnošću. Ja nemam ništa protiv dobiti od prodaje brodova, štoviše. To je samo realizacija onoga što nije u knjigama, a to je razlika u fer vrijednosti brodova i njihove neto knjigovodstvene vrijednosti.

Griješiš. Pričao s revizorima.
[/quote]

Izignorirat ću činjenicu da revizori nemaju što pričati naokolo i pitat ću te gdje točno griješim, napisao sam više stvari.

Buy When There's Blood In The Streets

Fer vrijednosti brodova. Sve je u knjigama. Zato i mogu pričati. Zapravo, zar nije njihov rad javan?!
Ono što se vidi u FU je da unatoč prodaje Dubrovnik Airlinesa i dvaju brodova, kapital je manji za 23 milijuna kuna. Vozarine u 3Q, za sada su još manje…


Fer vrijednosti brodova. Sve je u knjigama. Zato i mogu pričati. Zapravo, zar nije njihov rad javan?!
Ono što se vidi u FU je da unatoč prodaje Dubrovnik Airlinesa i dvaju brodova, kapital je manji za 23 milijuna kuna. Vozarine u 3Q, za sada su još manje…

Iz revidiranog izvještaja za 2010. godinu:

deveen, 28.07.2011. u 15:47
Na dan 31. prosinca 2010. godine brodovi su procijenjeni od strane neovisnog procijenitelja Associated shipbrokings S.C.S – Monte Carlo na tržišnu vrijednost od 402 milijuna USD, što je za 128 milijuna USD veće od neto knjigovodstvene vrijednosti.

Kapital je manji najviše zbog tečajnih razlika od ino ulaganja. Onaj tko zna kako se radi konsolidacija, zna što to znači. Kao što kažeš, sve se vidi. Ako znaš što gledaš, dodao bih…

Buy When There's Blood In The Streets


peromadjar

dobit + 100% gotovo
prihodi pali za 32% , ali ih prati pad rashoda od čak 48%
troškovi , materijalni pali 80%

Nije uopće bitna kolika je trenutna dobit kad se zna da nije ostvarena iz osnovne djelatnosti već iz prodaje imovine.

Za zdravlje firme je prvenstveno bitno da je likvidna i iz tog razloga uprava mora prodavat imovinu kako bi izbjegla gubitke i rješila se dugova. Većih prostora za manevar zapravo ni nema.

E sad je na dioničarima da procjene koliki će bit operativni prihodi u budućnosti jer su upravo oni ti na temelju kojih se isplaćuje dividenda, a ne od prodaje brodova.

Nadalje, nije upitno da će firma i nadalje bit likvidna dok god imaju imovine za prodat, samo problem je šta i dionica automatski manje vrijedi dok se osipa imovina, a dobit se pri tom ne stvara iz osnovne djelatnosti ( vozarina ).

Iz istih sam razloga upozoravao davnih dana da ovu dionicu ne vrijedi kupovat tamo na 700, 800 pa i ranije na 1000, 1100 kuna, jer je jasno da uprava svoje dugove i minuse neće moći drugačije servisirat osim ako se počne rješavat imovine ( brodova ). To sa sobom bezuvjetno traži i korekciju cijene dionice.

Situacija u sektoru je i dalje napeta i za brodare vrlo negativna, a ne zna se do kada će ovo negativno stanje potrajat ( zna se samo da će trajat minimalno 1,5-2 godine ).

never surrender

Ne bih sad ulazio u procjenu fer vrijednosti dionice zbog gore rečenog, al ako ćemo konzervativno gledat ukoliko dođe kroz 2-3 godine do oporavka vozarina sadašnja cijena bi bila posve solidna za ulaz kao dugoročna investicija, al uvijek postoji problem ako do oporavka dođe puno kasnije il ako oporavak ne bude u skladu s očekivanjima ( recimo da se uravnoteži ponuda i potražnja na stabilnom nivou koji je vrlo malo profitabilan za brodare, šta uopće nije isključeno obzirom na izazove s kojima se svjetsko gospodarstvo suočava ).

Bit će ovdje još rastova i padova cijene, treba samo odvagat dobro rizik da li se isplati ući, kada se isplati ući i na koji rok.

never surrender

@peromadjar

pa zar ti misliš da na ovoj jadnoj burzi dioničari određuju cijenu dionica ili ne daj Bože fundamenti ? Pa ovo je KUPLERAJ samo za odabrane i neke rijetke male koji znaju plivati u ovoj žabokrečini



peromadjar

dobit + 100% gotovo
prihodi pali za 32% , ali ih prati pad rashoda od čak 48%
troškovi , materijalni pali 80%

Nije uopće bitna kolika je trenutna dobit kad se zna da nije ostvarena iz osnovne djelatnosti već iz prodaje imovine.

Za zdravlje firme je prvenstveno bitno da je likvidna i iz tog razloga uprava mora prodavat imovinu kako bi izbjegla gubitke i rješila se dugova. Većih prostora za manevar zapravo ni nema.

E sad je na dioničarima da procjene koliki će bit operativni prihodi u budućnosti jer su upravo oni ti na temelju kojih se isplaćuje dividenda, a ne od prodaje brodova.

Nadalje, nije upitno da će firma i nadalje bit likvidna dok god imaju imovine za prodat, samo problem je šta i dionica automatski manje vrijedi dok se osipa imovina, a dobit se pri tom ne stvara iz osnovne djelatnosti ( vozarina ).

Iz istih sam razloga upozoravao davnih dana da ovu dionicu ne vrijedi kupovat tamo na 700, 800 pa i ranije na 1000, 1100 kuna, jer je jasno da uprava svoje dugove i minuse neće moći drugačije servisirat osim ako se počne rješavat imovine ( brodova ). To sa sobom bezuvjetno traži i korekciju cijene dionice.

Situacija u sektoru je i dalje napeta i za brodare vrlo negativna, a ne zna se do kada će ovo negativno stanje potrajat ( zna se samo da će trajat minimalno 1,5-2 godine ).
[/quote]

Imam više problema s tvojim tvrdnjama. Generalno govoreći, normalno da je najzdravije da firma ostvaruje što veću dobit iz operativne djelatnosti. Ono s čim se ne slažem je to da moraju prodavati imovinu da izbjegnu gubitke i da vrate dugove. Dobit bi bila i bez prodaje brodova, a čini mi se i da imaju dosta keša. O dividendi se isto tako može dosta raspravljati, sva dobit podložna je potencijalnoj raspodjeli, pa tako i ona koja sadrži dobit od prodaje brodova.

Ono što si zgodno izostavio su novogradnje. Valjda nije toliko čudno da brodari imaju neki investicijski ciklus i da u jednom trenu prodaju stare, a uzimaju nove brodove, isto kao što svaki prijevoznik mijenja kamione, avione ili već što. A u slučaju Atlantske riječ je o značajnom povećanju tonaže u sljedećih godinu – dvije. Sad možemo raspravljati o tome kakvi su uvjeti bili kad se išlo u novogradnje, ali bože moj, desilo se kad se desilo i sad je tako kako je.

Stanje u brodarstvu očito nije najbolje, ali ništa posebno ne odstupa od očekivanja. Ko ne vjeruje u oporavak u nekom razumnom vremenskom roku, neka zaboravi brodare i baci se na nešto drugo. Nama nikako ne valja, jedni bi da se prodaju brodovi jer su vozarine niske, drugi tvrde da se brodovi prodaju da se krpaju rupe. A svi misle da su ekstra pametni kad kupe 10 dionica za 600, a prodaju za 610…

Buy When There's Blood In The Streets


Ono što si zgodno izostavio su novogradnje. Valjda nije toliko čudno da brodari imaju neki investicijski ciklus i da u jednom trenu prodaju stare, a uzimaju nove brodove, isto kao što svaki prijevoznik mijenja kamione, avione ili već što. A u slučaju Atlantske riječ je o značajnom povećanju tonaže u sljedećih godinu – dvije. Sad možemo raspravljati o tome kakvi su uvjeti bili kad se išlo u novogradnje, ali bože moj, desilo se kad se desilo i sad je tako kako je.

Stanje u brodarstvu očito nije najbolje, ali ništa posebno ne odstupa od očekivanja. Ko ne vjeruje u oporavak u nekom razumnom vremenskom roku, neka zaboravi brodare i baci se na nešto drugo. Nama nikako ne valja, jedni bi da se prodaju brodovi jer su vozarine niske, drugi tvrde da se brodovi prodaju da se krpaju rupe. A svi misle da su ekstra pametni kad kupe 10 dionica za 600, a prodaju za 610…

Upravo tako kolega,

meni se i nije dalo više pistai, ali nakon vašeg da dopunim;

1. Koji svijetski gospodarski sektor u RH se oporavlja ? Nijedan to svi znamo !
2. Koji gospodarski sektor se prvi u principu oporavlja ? Energetika i građevina !
3. Tko prethodi oporavku građevine i energetike ( organske i anorganske ) ? Prijevoz robe naravno !

MODERATORI SU ME ISKLJUČILI ! Sve što sam pisao i pišem je osobno mišljenje bez odgovornosti.

bdi će doživjeti svoj vrhunac na kraju druge faze rasta svjetskog gospodarstva..trenutno je sv gosp na kraju prve faze konjukture,a najjači rast bdi a očekujem krajem iduće godine kad očekujem bdi na 5000 bodova..mada sad to zvuči nemoguće..evo čitam neke američke poslovne tabloide-kažu sad je pravo vrijeme za kupnju brodara…kao linija otpora na dnu je evidentna..to sam primjetio i prometom na dsx koji se zadnjih dana utrostručio…



Fer vrijednosti brodova. Sve je u knjigama. Zato i mogu pričati. Zapravo, zar nije njihov rad javan?!
Ono što se vidi u FU je da unatoč prodaje Dubrovnik Airlinesa i dvaju brodova, kapital je manji za 23 milijuna kuna. Vozarine u 3Q, za sada su još manje…

Iz revidiranog izvještaja za 2010. godinu:

vanjanja, 28.07.2011. u 17:48
Na dan 31. prosinca 2010. godine brodovi su procijenjeni od strane neovisnog procijenitelja Associated shipbrokings S.C.S – Monte Carlo na tržišnu vrijednost od 402 milijuna USD, što je za 128 milijuna USD veće od neto knjigovodstvene vrijednosti.

Kapital je manji najviše zbog tečajnih razlika od ino ulaganja. Onaj tko zna kako se radi konsolidacija, zna što to znači. Kao što kažeš, sve se vidi. Ako znaš što gledaš, dodao bih…
[/quote]

Ne razumijem vašu priču o kapitalu???? Od početka 2011. revalorizacijske rezerve su u minusu (u 2Q -173 mil. Kn) što je "ocijedilo" kapital. Što se tiče izvješća, mislim da je više nego pozitivno obzirom na stanje vozarina,odnosno Baltic indeksa. Na kraju,apsolutno se slažem sa konstatacijom da će strpljivim vlasnicima ove dionice u doglednoj budućnosti opet teći med i mlijeko.

P.S.

Zadržana dobit = 737 kn po dionici
Keš u blagajni = 207 Kn po dionici
P/Bv = 0.60

Pametnom dovoljno.

New Report

Close