Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,78 | 1.626 | 38 | 42,50 | 43,00 | -1,16% |
Izvješće je očekivano, ne znam što se sad preskačete na kupnji? No, u ova turbuletna i loša vremena za brodare, ATPL zaista lijepo održava likvidnost bez ikakvih problema, svaka čast!
Uf, tiha jeza.
Prihodi od prodaje ( operativni ) enormno narušeni, praktički umanjeni za 50 posto u odnosu na prošlu godinu. Dobit je ostvarena uglavnom na osnovu prodaje imovine.
Ova godina će bit daleko ispod najgore 2009, po sadašnjim kretanjima operativni prihodi ( od vozarina ) će se vrtit na godišnjoj razini dosta ispod 600 milijuna, a čak su i one grozne 2009 bili veći ( 700 milijuna ).
Uz to je za 10 posto smanjena vrijednost imovine…
Sve u svemu opravdan pad cijene na ove razine. I očekivan.
Vidim da je i dobit skočila skoro 100% ??????
Uf, tiha jeza.
Prihodi od prodaje ( operativni ) enormno narušeni, praktički umanjeni za 50 posto u odnosu na prošlu godinu. Dobit je ostvarena uglavnom na osnovu prodaje imovine.
Ova godina će bit daleko ispod najgore 2009, po sadašnjim kretanjima operativni prihodi ( od vozarina ) će se vrtit na godišnjoj razini dosta ispod 600 milijuna, a čak su i one grozne 2009 bili veći ( 700 milijuna ).
Uz to je za 10 posto smanjena vrijednost imovine…
Sve u svemu opravdan pad cijene na ove razine. I očekivan.
Da ali je ta imovina izamortizirana
target za pad je bio od 600 do 575
peromadjar
dobit + 100% gotovo
prihodi pali za 32% , ali ih prati pad rashoda od čak 48%
troškovi , materijalni pali 80%
Sviđa mi se rad uprave. Izvješće nije nešto posebno, zapravo je loše, ali s obzirom na trenutnu situaciju je to najbolje što se moglo ostvariti. Upravi kapa dolje. Kad bi vozarine malo skočile, evo mene nazad u ovu dionicu.
U principu očekivano. Operativni prihodi manji, prodaja brodova donijela nešto ekstra. S obzirom na okolnosti, skroz u redu, poslovanje s dobiti, uredno servisiranje obveza i bez problema s likvidnošću. Ja nemam ništa protiv dobiti od prodaje brodova, štoviše. To je samo realizacija onoga što nije u knjigama, a to je razlika u fer vrijednosti brodova i njihove neto knjigovodstvene vrijednosti.
Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $9669 (DOWN 446)
BPI Average of the T/C routes $12167 (DOWN 65)
BSI Average of the T/C routes $13199 (DOWN 24)
BHSI Average of the T/C routes $10031 (DOWN 81)
Sviđa mi se rad uprave. Izvješće nije nešto posebno, zapravo je loše, ali s obzirom na trenutnu situaciju je to najbolje što se moglo ostvariti. Upravi kapa dolje. Kad bi vozarine malo skočile, evo mene nazad u ovu dionicu.
Evo složio bi se s vama, ako mi pokažete bolju dionicu odnosno izvješće na ZSE od ovoga.
Uzimte u obzir F1 u omjeru s cijenom dionice i perspektivom .
Npr. ADPL ili KODT dobar F1, ali ADPL problem aktualne cijene dionica i nabave preko milijun dionica po 104,43 Kune (umanjene za dividendu već isplaćenu ), KODT pak ima visoku cijenu, ULPL u očekivanju dokapa i isplate dividende….. itd….
Tko ima bolji omjer FA i TA u ovom trenutku od ATPL-a ?
Sviđa mi se rad uprave. Izvješće nije nešto posebno, zapravo je loše, ali s obzirom na trenutnu situaciju je to najbolje što se moglo ostvariti. Upravi kapa dolje. Kad bi vozarine malo skočile, evo mene nazad u ovu dionicu.
Evo složio bi se s vama, ako mi pokažete bolju dionicu odnosno izvješće na ZSE od ovoga.
Uzimte u obzir F1 u omjeru s cijenom dionice i perspektivom .
Npr. ADPL ili KODT dobar F1, ali ADPL problem aktualne cijene dionica i nabave preko milijun dionica po 104,43 Kune ( manjene za dividendu već isplaćenu ), KODT pak ima visoku cijenu, ULPL u očekivanju dokapa i isplate dividende….. itd….
Tko ima bolji omjer FA i TA u ovom trenutku od ATPL-a ?
[/quote]
U principu očekivano. Operativni prihodi manji, prodaja brodova donijela nešto ekstra. S obzirom na okolnosti, skroz u redu, poslovanje s dobiti, uredno servisiranje obveza i bez problema s likvidnošću. Ja nemam ništa protiv dobiti od prodaje brodova, štoviše. To je samo realizacija onoga što nije u knjigama, a to je razlika u fer vrijednosti brodova i njihove neto knjigovodstvene vrijednosti.
I kupnja i prodaja brodova je biznis.
Bitno je da su se riješili aviona i stabilnih gubitaka u tom sektoru.Mislim da bi ovo izvješće trebalo održati cijenu iznad 600.U prodaju idu
i dva teškaša.I nešto pozitive u turizmu,tako da bi i treći kvartal trebao biti pozitivan.
Sveukuono bolje od očekivanja s obzirom na vozarine.Kada se vozarine vrate postat će ovo lijepa priča.
Dakle,nema više pušenja na nebu ,pušenja na zemlji i pušenja na moru.Zraka više nema/avioni/a
na zemlji/hoteli/sezonski zarađuju,a dobit donose i brodovi naročito oni što ih nema/prodani/.
Nadam se da ćete malo odahnuti.Treba izdržati ovakve padove kaso što ih je4 imalaq ATPL.
U ATPL bi moglo biti i meda i mlijeka,samo strpljivima!