ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 22.11.2024. u 06:55
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
49,00
74.725
1,525
47,60
49,50
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.


2Q izvješće 🙂

http://www.zse.hr/UserDocsImages/financ/ATPL-fin2011-2Q-NotREV-K-HR.pdf


Izvješće je očekivano, ne znam što se sad preskačete na kupnji? No, u ova turbuletna i loša vremena za brodare, ATPL zaista lijepo održava likvidnost bez ikakvih problema, svaka čast!

Puno lakše je pričati o novcu nego ga stvarati - Voltaire

Uf, tiha jeza.

Prihodi od prodaje ( operativni ) enormno narušeni, praktički umanjeni za 50 posto u odnosu na prošlu godinu. Dobit je ostvarena uglavnom na osnovu prodaje imovine.

Ova godina će bit daleko ispod najgore 2009, po sadašnjim kretanjima operativni prihodi ( od vozarina ) će se vrtit na godišnjoj razini dosta ispod 600 milijuna, a čak su i one grozne 2009 bili veći ( 700 milijuna ).

Uz to je za 10 posto smanjena vrijednost imovine…

Sve u svemu opravdan pad cijene na ove razine. I očekivan.

never surrender

Vidim da je i dobit skočila skoro 100% ??????

MODERATORI SU ME ISKLJUČILI ! Sve što sam pisao i pišem je osobno mišljenje bez odgovornosti.


Uf, tiha jeza.

Prihodi od prodaje ( operativni ) enormno narušeni, praktički umanjeni za 50 posto u odnosu na prošlu godinu. Dobit je ostvarena uglavnom na osnovu prodaje imovine.

Ova godina će bit daleko ispod najgore 2009, po sadašnjim kretanjima operativni prihodi ( od vozarina ) će se vrtit na godišnjoj razini dosta ispod 600 milijuna, a čak su i one grozne 2009 bili veći ( 700 milijuna ).

Uz to je za 10 posto smanjena vrijednost imovine…

Sve u svemu opravdan pad cijene na ove razine. I očekivan.

Da ali je ta imovina izamortizirana
target za pad je bio od 600 do 575

[i]MOJI POSTOVI NISU SAVJET NA KUPNJU,NA PRODAJU,NITI NA BAVLJENJE DIONICAMA,NITI SU INVESTICIJSKI SAVJETI ILI PREPORUKE.[/i]

peromadjar

dobit + 100% gotovo
prihodi pali za 32% , ali ih prati pad rashoda od čak 48%
troškovi , materijalni pali 80%

MODERATORI SU ME ISKLJUČILI ! Sve što sam pisao i pišem je osobno mišljenje bez odgovornosti.

hate to say i told you so [thumbsup]

Sviđa mi se rad uprave. Izvješće nije nešto posebno, zapravo je loše, ali s obzirom na trenutnu situaciju je to najbolje što se moglo ostvariti. Upravi kapa dolje. Kad bi vozarine malo skočile, evo mene nazad u ovu dionicu.

U principu očekivano. Operativni prihodi manji, prodaja brodova donijela nešto ekstra. S obzirom na okolnosti, skroz u redu, poslovanje s dobiti, uredno servisiranje obveza i bez problema s likvidnošću. Ja nemam ništa protiv dobiti od prodaje brodova, štoviše. To je samo realizacija onoga što nije u knjigama, a to je razlika u fer vrijednosti brodova i njihove neto knjigovodstvene vrijednosti.

Buy When There's Blood In The Streets


peromadjar

dobit + 100% gotovo
prihodi pali za 32% , ali ih prati pad rashoda od čak 48%
troškovi , materijalni pali 80%

ja sam o tome pisao pred mjesec dana.

Vaš link

Bez straha, pohlepe i sentimenta.

Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $9669 (DOWN 446)
BPI Average of the T/C routes $12167 (DOWN 65)
BSI Average of the T/C routes $13199 (DOWN 24)
BHSI Average of the T/C routes $10031 (DOWN 81)


Sviđa mi se rad uprave. Izvješće nije nešto posebno, zapravo je loše, ali s obzirom na trenutnu situaciju je to najbolje što se moglo ostvariti. Upravi kapa dolje. Kad bi vozarine malo skočile, evo mene nazad u ovu dionicu.

Evo složio bi se s vama, ako mi pokažete bolju dionicu odnosno izvješće na ZSE od ovoga.
Uzimte u obzir F1 u omjeru s cijenom dionice i perspektivom .

Npr. ADPL ili KODT dobar F1, ali ADPL problem aktualne cijene dionica i nabave preko milijun dionica po 104,43 Kune (umanjene za dividendu već isplaćenu ), KODT pak ima visoku cijenu, ULPL u očekivanju dokapa i isplate dividende….. itd….

Tko ima bolji omjer FA i TA u ovom trenutku od ATPL-a ?

MODERATORI SU ME ISKLJUČILI ! Sve što sam pisao i pišem je osobno mišljenje bez odgovornosti.



Sviđa mi se rad uprave. Izvješće nije nešto posebno, zapravo je loše, ali s obzirom na trenutnu situaciju je to najbolje što se moglo ostvariti. Upravi kapa dolje. Kad bi vozarine malo skočile, evo mene nazad u ovu dionicu.

Evo složio bi se s vama, ako mi pokažete bolju dionicu odnosno izvješće na ZSE od ovoga.
Uzimte u obzir F1 u omjeru s cijenom dionice i perspektivom .

Npr. ADPL ili KODT dobar F1, ali ADPL problem aktualne cijene dionica i nabave preko milijun dionica po 104,43 Kune ( manjene za dividendu već isplaćenu ), KODT pak ima visoku cijenu, ULPL u očekivanju dokapa i isplate dividende….. itd….

Tko ima bolji omjer FA i TA u ovom trenutku od ATPL-a ?
[/quote]


U principu očekivano. Operativni prihodi manji, prodaja brodova donijela nešto ekstra. S obzirom na okolnosti, skroz u redu, poslovanje s dobiti, uredno servisiranje obveza i bez problema s likvidnošću. Ja nemam ništa protiv dobiti od prodaje brodova, štoviše. To je samo realizacija onoga što nije u knjigama, a to je razlika u fer vrijednosti brodova i njihove neto knjigovodstvene vrijednosti.

I kupnja i prodaja brodova je biznis.
Bitno je da su se riješili aviona i stabilnih gubitaka u tom sektoru.Mislim da bi ovo izvješće trebalo održati cijenu iznad 600.U prodaju idu
i dva teškaša.I nešto pozitive u turizmu,tako da bi i treći kvartal trebao biti pozitivan.
Sveukuono bolje od očekivanja s obzirom na vozarine.Kada se vozarine vrate postat će ovo lijepa priča.
Dakle,nema više pušenja na nebu ,pušenja na zemlji i pušenja na moru.Zraka više nema/avioni/a
na zemlji/hoteli/sezonski zarađuju,a dobit donose i brodovi naročito oni što ih nema/prodani/.

Nadam se da ćete malo odahnuti.Treba izdržati ovakve padove kaso što ih je4 imalaq ATPL.

U ATPL bi moglo biti i meda i mlijeka,samo strpljivima!

New Report

Close