ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $10115 (DOWN 343)
BPI Average of the T/C routes $12232 (DOWN 54)
BSI Average of the T/C routes $13223 (DOWN 19)
BHSI Average of the T/C routes $10112 (DOWN 75)


Signal za kupnju je kad dionica atpl (opet i ako) bude jeftinija od ulpl…

Teško za usporediti,
na ULPL se naveliko suška o dokapu, a to onda nema veze s sadašnjom cijenom i okolnostima !

MODERATORI SU ME ISKLJUČILI ! Sve što sam pisao i pišem je osobno mišljenje bez odgovornosti.



Signal za kupnju je kad dionica atpl (opet i ako) bude jeftinija od ulpl…

Teško za usporediti,
na ULPL se naveliko suška o dokapu, a to onda nema veze s sadašnjom cijenom i okolnostima !

[/quote]

da, točno… dokap ide po načelu na x imajućih imaš pravo po nominali dobiti tolikoitoliko dionica na tajitajdan pa je onda cijena vjerojatno i višlja na ulpl. ne pratim, nego paušalno ja to…
koma bi bila kad bi dokap uslijedio u atpl. samo bajam… povećanje broja dionica, neiskorištene povlaštene dionice, jer ljudi pobjegli od info sa burze i nisu se informirali o mogućnosti kupnje povlašteni(ji)h dionica, razvodnjavanje kapitala – i bespovratni pad dionice, nedostižni target na kojem nas je puno popušilo.
ulpl su mislim imali nekoliko dokapa do sada. nama ne bi trebao niti jedan. barem ne u ovo doba.
imamo love :-)))

Meni ovo sve više izgleda kao da mnogi kupe po bidu pa se predomisle i vrate na bid s gubitkom ?

P.S. Jethro;
Na ULPL ima 3 problema : 1. dividenda, 2. dokap, 3 MM im ruši cijenu, uglavnom je prvi na ask-u …

MODERATORI SU ME ISKLJUČILI ! Sve što sam pisao i pišem je osobno mišljenje bez odgovornosti.


Meni ovo sve više izgleda kao da mnogi kupe po bidu pa se predomisle i vrate na bid s gubitkom ?

P.S. Jethro;
Na ULPL ima 3 problema : 1. dividenda, 2. dokap, 3 MM im ruši cijenu, uglavnom je prvi na ask-u …


da, nisi u krivu. na malom prometu se lako sruši dionica uz maleni trošak. sam sebi prodaješ i nema straha da će ti netko kupiti po niskoj cijeni jer nema nikoga. ako i kupi par komadića, džebi ga, naletjet će druga ovca od koje ćeš kupiti. nabijaš promet i sam sebi spuštaš cijenu. a promet rasteeee… naprosto ne mogu vjerovati da je toiko malih tukaca koji prodaju po ovoj cijeni. da ih ima, ima ih, ali ni približno toliko koliko se doima. usred ljeta ovakav promet (sori miami, ali ovo je puno!). skačem s katedrale na glavu ako ima više od 10 imena u kupiprodaj transakcijama na atpl! hehehe pomrsit ću ja račune nekome i to vrlo skoro. ovo polako pada, ali će se katapultirati samo tako!
watch this!

😉

Ako kome što znači, poručio bih vam da meditirate nad fotijevim postovima.
To se posebno odnosi na sve one koji su sigurni u relativno brz povratak konjukture (2012+ ?), a izričito na sve kojima su brodari dominantni u portfelju već duže vrijeme (tko je kupovao po sadašnjim cijenama još kako-tako).
To je po meni slično kao kada vozite 60 km/h prema prometnom križanju sa upaljenim crvenim svjetlom bez kočenja, sigurni da će svjetlo biti zeleno kad vi stignete na križanje. Nije li rizik prevelik? Mislite da crveno već predugo traje i da se jednostavno mora upaliti zeleno dok vi dođete do semafora. A što ako je semafor u kvaru?
No, da.. zaboravio sam da su svi u ATPL sa novcem koji im nije potreban pa ih nije ni briga. Onda zamislimo situaciju s križanjem ali bez komponente ozljeda i ljudskih života, "samo" materijalna šteta. A koga briga što mu je auto totalka, jel tako?

Ukratko, moje mišljenje je da se kod brodara, kao relativno specifičnog sektora, treba čekati i tražiti dokaze da se okolnosti postavljaju njima u korist, pa tek onda graditi iole ozbiljniju poziciju. Jer to čekanje može biti dugo 2-20 godina, upravo zbog specifičnosti sektora, pa zašto onda čekati unutra? Stoga svima kojima su brodari značajna stavka preporučujem diverzifikaciju.

Ovo je samo moje mišljenje, moguće da je posve pogrešno. Trgujete na vlastitu odgovornost 🙂

Za one koje misle izači sada je prilika.

Na bidu do 580 nakupilo se puno kupaca, dosta ih ima skrivenih, pa navalite [tongue]

MODERATORI SU ME ISKLJUČILI ! Sve što sam pisao i pišem je osobno mišljenje bez odgovornosti.

na kupnji ima dva skrivena naloga.na 583,26 (5 kom) i na 581,30 (1 kom).

Kupnja Cijena

7 583,26
25 583,24
10 583,15
10 583,10
101 581,30
5 581,29
2 581,15
22 581,01
15 580,50
4 580,20

Bez straha, pohlepe i sentimenta.

Nastavno na prethodni post, kratkoročno se nadam dobrom FI, no napisano se odnosi na dugi rok i brodare općenito.


Ako kome što znači, poručio bih vam da meditirate nad fotijevim postovima.
To se posebno odnosi na sve one koji su sigurni u relativno brz povratak konjukture (2012+ ?), a izričito na sve kojima su brodari dominantni u portfelju već duže vrijeme (tko je kupovao po sadašnjim cijenama još kako-tako).
To je po meni slično kao kada vozite 60 km/h prema prometnom križanju sa upaljenim crvenim svjetlom bez kočenja, sigurni da će svjetlo biti zeleno kad vi stignete na križanje. Nije li rizik prevelik? Mislite da crveno već predugo traje i da se jednostavno mora upaliti zeleno dok vi dođete do semafora. A što ako je semafor u kvaru?
No, da.. zaboravio sam da su svi u ATPL sa novcem koji im nije potreban pa ih nije ni briga. Onda zamislimo situaciju s križanjem ali bez komponente ozljeda i ljudskih života, "samo" materijalna šteta. A koga briga što mu je auto totalka, jel tako?

Ukratko, moje mišljenje je da se kod brodara, kao relativno specifičnog sektora, treba čekati i tražiti dokaze da se okolnosti postavljaju njima u korist, pa tek onda graditi iole ozbiljniju poziciju. Jer to čekanje može biti dugo 2-20 godina, upravo zbog specifičnosti sektora, pa zašto onda čekati unutra? Stoga svima kojima su brodari značajna stavka preporučujem diverzifikaciju.

Ovo je samo moje mišljenje, moguće da je posve pogrešno. Trgujete na vlastitu odgovornost 🙂

@smootko
– kako ide gospodarstvu, tako ide i prijevoznicima ( gotovu robu, poluproizvode i sirovinu treba prevoziti )
– 20 godina čekanja na rast konjukture je pogibeljno ( u svijetskim razmjerima – Atlanska ipak najveći dio tereta prevozi za strane naručioce )
– situacija nije jednostavna i u ovom trenutku je najbitnije da Atlanska uredno servisira svoje dugove i posluje pozitivno
– P/B 60%, dug/kapital 100%

šta je ovo sad?

mi smo ipak zemlja slučaj

2Q izvješće 🙂

http://www.zse.hr/UserDocsImages/financ/ATPL-fin2011-2Q-NotREV-K-HR.pdf

The cure for low price is low price. Demand goes up, supply comes down, the price goes up.

New Report

Close