ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Dubrovački je čarteraš ove godine dobio posao prijevoza u Meku svih hodočasnika iz Afganistana i četiri tisuće iz Tadžikistana. Na tome su angažirana četiri zrakoplova sa 65 članova posade

Pola milijuna putnika u ovoj godini

Dobra organizacija i žestoka borba na tržištu EU omogućili su DA-u da u dvije godine posluje s prihodom od 30 milijuna eura, što je u čarter-biznisu otprilike ravno znanstvenoj fantastici. Za iduću godinu DA ima sklopljeno već 80 posto ugovora i nakon nabave šestog aviona očekuje se da će 2008. poslovati s deset posto većim prometom.
Za malu kompaniju sa starim zrakoplovima i istim cijenama koje nude konkurenti to je u vrijeme kaosa na svjetskom aviotržištu više nego uspješan rezultat.

više boli kada drugome raste, nego li kada tebi pada

evo vam sve pa citajte,danas izaslo[thumbsup]
http://www.atlant.hr/clanak_hrv.php?id=99

više boli kada drugome raste, nego li kada tebi pada

kud se L.Vlahi tak zuri da uzurbano kupuje

5 LONZA VLAHO 58.551 4,2 Osnovni račun +2585

više boli kada drugome raste, nego li kada tebi pada

blade:

11.12.
Vlasnik računa Stanje [%] Vrsta računa
1. HRVATSKI FOND ZA PRIVATIZACIJU 140.613 10,08 Osnovni račun
2. CROATIA OSIGURANJE D.D. 137.361 9,84 Osnovni račun
3. ATLANTSKA PLOVIDBA D.D. 118.972 8,53 Osnovni račun
4. PBZ D.D. 65.879 4,72 Skrb. račun
5. USKOKOVIĆ ŽELIMIR 57.975 4,15 Osnovni račun
6. LONZA VLAHO 55.966 4,01 Osnovni račun
7. JERKOVIĆ ANTE 55.142 3,95 Osnovni račun
8. VLADOVIĆ-RELJA DUŠKO 49.274 3,53 Osnovni račun
9. HPB D.D. 42.943 3,08 Skrb. račun
10. ŠMOK DAMIR 27.163 1,95 Osnovni račun
Ukupno: 53,84

12.12.
ATLANTSKA PLOVIDBA D.D./REDOVNA ATPL-R-A

Vlasnik računa Stanje [%] Vrsta računa
1. HRVATSKI FOND ZA PRIVATIZACIJU 140.613 10,08 Osnovni račun
2. CROATIA OSIGURANJE D.D. 137.361 9,84 Osnovni račun
3. ATLANTSKA PLOVIDBA D.D. 118.972 8,53 Osnovni račun
4. PBZ D.D. 65.879 4,72 Skrb. račun
5. LONZA VLAHO 58.551 4,20 Osnovni račun
6. USKOKOVIĆ ŽELIMIR 57.975 4,15 Osnovni račun
7. JERKOVIĆ ANTE 55.142 3,95 Osnovni račun
8. VLADOVIĆ-RELJA DUŠKO 49.274 3,53 Osnovni račun
9. HPB D.D. 42.807 3,07 Skrb. račun
10. ŠMOK DAMIR 27.163 1,95 Osnovni račun
Ukupno: 54,01 ”

Ovo su Vlahi tek uknjižene dionice što je stekao 22.11. a objavljeno 26.11.

http://www.zse.hr/default.aspx?id=18001

&

puno price, clanaka o Atlantskoj, pretpostavke o izvanrednoj skupstini, brokeri imaju hintove blah, blah.. Ljudi nadam se samo da necete biti deprimirani ako se nis izvanredno ne dogodi i da necete u panici poceti prodavati. NHF. Opet nitko sretniji od mene ako se TO nesto uistinu i dogodi. No previse je tu meni orkestriranih hvalospjeva (uglavnom ne mislim na forumase).

Sve je zapravo vec receno i treba cekati izvjesce 4Q, koje ce nesumnjivo biti dobro. Pa potom Kineze i Vijetnamce, a mozda i ta Actionova marina proradi[tongue].

Ono je bitno da nam vozarine ostanu na istim razinama i da brodovi lijepo stignu iduce godine na vrijeme. Ostalo ce doci samo po sebi i slazem se da tu ne trebamo imati djecji vrtic: ti si prodao, ja sam prodao, ide to up, ljudi moji kome cemo prodavati ATPL kad ju cijela hrvatska ima i slicne Lolek&Bolek spike.

Sa zaljenjem konstatiram da se ovo pretvorilo u HT temu….ajde probajte biti konstruktivni. I pitanje moze biti konstruktivno. Evo, ja cu prvi:

boksit isto spada u rasute terete, jel tako? kojim se tipom brodova oni najvise prevoze?

Wiking, nemoj likovati. Lonza sigurno nije kupio dionice po 3.400. Uobicajena stvar.

ume da broji sarafe, ali krivo:procenat i tacno; povjest;samnom, neznam, 100 ATPL=1000E, uvjek, vjest..plata?!, dejstvuje

zgodno

Obratite pažnju da je prosječni p/e nešto iznad 33 kod ovdje navedenih dry bulk kompanija!


zgodno

odlično, market do 2010. sjajan, dvije godine smo mirni,a vjerojatno i duže zbog kašnjenja iz korejskih i vijetnamskih brodogradilišta koja treba ukalkulirati u cijenu. Treba pozorno pratiti njihove isporuke i kašnjenja, te pokušati okvirno odrediti mogući datum isporuke za ATPL. Sve u svemu, odlična kompanija, a za dionicu ćemo vidjeti!

[wink]

Ljudi su, općenito, nalik na pse koji počnu lajati čim izdaleka začuju

I duže.Trgovina prelazi na viši nivo(nije baš najfriškije al trend grafova i nakon 2010 je uzlazan)Vaš link

sakai, svaka čast!

razmišljam identično i to je jedan od razloga za smanjenje izloženosti pa šta bude! [thumbsup]

A total of 207 vessels have been ordered during the first quarter. Capesize bulk carriers have been the most popular size, both in terms of numbers (73) and in terms of deadweight (12.9 mdwt). However, a total of 65 Supramaxes (3.7 mdwt) have also been ordered. Based on the current order book scheduled for delivery in 2007 and 2008, and on our demand outlook, we expect the drybulk market to remain very strong, albeit volatile, in the coming two year period. Continued strong growth in Chinese imports of iron ore, structural changes in the coal trades, and in general, a rather positive outlook for World GDP growth underpin this view. Having said this, the recent ordering spree will have an effect on fleet growth starting in 2009 and lasting through 2010/11.About 70% of this year´s orders are scheduled for delivery in2010/11. The current order books for 2009 and 2010 are 23.9mdwt and 24.2 mdwt for each year respectively, and 2010 is still open for more orders. Does this mean that the “good times” for shipowners are over by the end of 2009? Not necessarily. ofFirst of all, the age structure of the current existing bulk carrier fleet contains a “safety valve”. At the time of writing, 10.5% [/u2] the existing bulk carrier fleet is older than 25 years. Historically, this share has fluctuated between % and 4%. Looking towards 2010, this ratio will increase to 17.2% (assuming no deletion during 2007-10),and we do not expect that a fleet with this age profile will last for very long. Therefore, we expect that we will definitely see substantial volumes being scrapped even if owners enjoy strong market conditions. The main focus will be on Capesize bulk carriers and we expect that older Capesize bulk carriers will experience a similar trading environment as SH VLCCs: They will be able to fix spot cargoes, but they will always be the last resort and, hence, waiting time will strongly erode earning potential. In a trading environment that gets more and more focused on safety and environmental hazards; where large charterers become ever stricter with regard to vetting of tonnage and minimum requirements, we expect that bulk carriers, and Capesizes in particular, will become commercially obsolete long before they reach the point of technical obsolescence.
Puno ih rade al puno ih odlazi [bye]


sakai, svaka čast! razmišljam identično i to je jedan od razloga za smanjenje izloženosti pa šta bude! [thumbsup]

vjerodostojnosti radi evo wunderkindova posta sa mojnovac prije 2 mjeseca:

Baltic Dry Index (BDI) -38 8302

čini se da se počinje polako stabilizirat pa će vjerojatno ponovo prema gore…

stvarno mi nije jasno zašto to neko prodaje ispod 2600

s ovako visokim vozarinama cijena atpl uskoro bi trebala bit značajno veća, točnije strah me i prognozirati kolika

New Report

Close