Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 47,37 | 900 | 19 | 47,30 | 48,20 | -0,42% |
Puno nas je izašlo iz brodara evo i ja rasprodao ATPL zadnjih 200tinjak komada na oko 700-720 makar i s gubitkom a u DDJH si vračam prosjek ulaza u ATPL(makar mi je bila miljenica )
ja dobio na kućnu adresu njihov časopis,
ugodno me iznenadilo to,pa i podaci koja sam tamo vidio
vidi s e da je to jedna ozbiljna i perspektivna svjetska firma
i boli me uvo jel će to trenutno još koji postotak gore i dolje
dugoročno sigurno dobra investicija
Puno nas je izašlo iz brodara evo i ja rasprodao ATPL zadnjih 200tinjak komada na oko 700-720 makar i s gubitkom a u DDJH si vračam prosjek ulaza u ATPL(makar mi je bila miljenica )
pa što onda trošiš vrijeme na ATPL, imaš tamo na DJURI ti je Mrgud pa lijepo s njim ratzradite TA
Ima danas u business.hr veliki članak sa predsjednikom Uprave ATPL pa pročitajte. Uglavnom, ništa novo, nastojati će povećati flotu uz smanjivanje prosječne starosti brodova na 6 godina, a oporavak marketa očekuje u drugoj polovici 2013., dok za 2012. predviđa daljnji pad vozarina od 10%. Najinteresantnija je rečenica cit."danas mnogi brodari koji su se previše izložili i previše investirali teško to mogu pokriti" (misli na kreditne obveze), dok je ATPL u stabilnoj situaciji.
Držim da će u 2012. 20-ak% bulk brodara bankrotirati, pa će oni što opstanu 2014. mlatiti lovu, deja vu.
uf, kako si uspio danas otvoriti business.hr?
Ovdje je ušla hrpa malihn i svi čekaju da se odbije i da prodaju a nitko ne želi kupiti a svi bi da uvale jedan drugoma a dionica pada li ga pada i po svemu sudeći ide to još debelo dolje.
"ovdje je ušla ( kupila) hrpa malih….., a nitko ne želi kupiti ""
dajte se odlučite ovako sam zbunjen ?
Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $11112 (DOWN 202)
BPI Average of the T/C routes $12302 (DOWN 114)
BSI Average of the T/C routes $13256 (DOWN 18)
BHSI Average of the T/C routes $10219 (DOWN 17)
Ima danas u business.hr veliki članak sa predsjednikom Uprave ATPL pa pročitajte. Uglavnom, ništa novo, nastojati će povećati flotu uz smanjivanje prosječne starosti brodova na 6 godina, a oporavak marketa očekuje u drugoj polovici 2013., dok za 2012. predviđa daljnji pad vozarina od 10%. Najinteresantnija je rečenica cit."danas mnogi brodari koji su se previše izložili i previše investirali teško to mogu pokriti" (misli na kreditne obveze), dok je ATPL u stabilnoj situaciji.
Držim da će u 2012. 20-ak% bulk brodara bankrotirati, pa će oni što opstanu 2014. mlatiti lovu, deja vu.
uf, kako si uspio danas otvoriti business.hr?
[/quote]
Tiskano izdanje 🙂
što je splićo, nikako uvaliti tih par dionica što si kupio?
dubrovčani su dividendu dijelili isključivo iz operativne dobiti
[/quote]
Istina james, a dodao bi i to, da će novac od prodaje starih raga trebati za nove brodove. Dakle, od dividende na taj način neće biti ništa! No, vidim da ovaj druker "mačkete" ne odustaje, čas je dividenda, čas tečaj dolara, šta je slijedeće?
[/quote]
tesko je reci sto je slijedece. Let me try:
1. natjecaj Hrvatskog fonda za privatizaciju KSST, ups pardon, dionica ATPL koje taj fond ima u portfllju?!
2. NATO ce kupiti ATPL zbog nasusne potrebe da prevozi psecu hranu za NATO pse na podrucju cijele JIE
3. australska firma ce kupiti ATPL jer ce proizvoditi sprice na terenu KSST pa ce joj trebati brodovi za prijevoz sprica do Australija ( [lol] Smart svaka cast, bas si pravi zastitar!)
4. ATPL ce prodati dio zemljista kako bi se Dubrovacka zracna luka prosirila i pripremila za najezdu turista?
5. Izvor blizak Vladi mi je rekao da ce to sve biti vrlo brzo rijeseno i cijena dionice KSST, pardon, ATPL nece biti manja od 7000 kn.
Da skratim, tako je i Sanader bio veliki moralist i brinuo se za dobrobit hrvatskog naroda… ljudi vas zeljno iscekuju na temi KSST, a koliko cujem i ne samo obicni ljudi
[wink]
@sakai
ne’jte se jediti, splićo i plejboj su mi omiljeni drukeri
a atpl mi je prva ljubav
btw. wellcome back
[thumbsup]
ja dobio na kućnu adresu njihov časopis,
ugodno me iznenadilo to,pa i podaci koja sam tamo vidio
vidi s e da je to jedna ozbiljna i perspektivna svjetska firma
i boli me uvo jel će to trenutno još koji postotak gore i dolje
dugoročno sigurno dobra investicija
upravo to i ja mislim ….pročitao sam bulletin ….7 novih brodova ….prelazak preko 1000000 tona …magična brojka veli novi kaptn d.d.-a …u ovoj zemlji lutaka i tragikomičnih političara …jedna firma sa mora se bori za opstanak za razvoj …i to je nice ….i to je budućnost ..to se sada kupuje ….
"i like this ATPL"
Nego kako će se odraziti na ATPL jačanje US dolara???
U narednom periodu očekujem rast US dolara,a time i dionica ATPL.
Od Vaše tri tvrdnje (TA,dividenda i USD) sa prvom se apsolutno slažem,jer je ATPL u kristalno čistom buyu po TA, ali sa druge dvije tvrdnje se jako teško mogu složiti. Od dividende ne će biti ništa prije 06/2012,a USD je vrlo upitan obzirom na teško premostivu prepreku od 76 (pogledati US dollar index),te probleme sa likvidnošću i zaduživanjem Amerikanaca.
Nešto se počelo šuškati…
tko mljacka barke?