Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 47,37 | 2.985 | 63 | 47,20 | 48,20 | 1,06% |
Evo baš nešto gledam… ako mislite da je ATPL puno pala od 2008.
OCNF je split adjusted u 2008-oj bio 1600$, a sada je 5,20$. Fijuuu u potrazi za dnom!
Radi se isto o brodaru, ali osim toga se ne mogu uspoređivati, tako da je ovo samo za rubriku ‘jeste li znali’.
Atlantska plovidba svoja je dva broda – Reginu i Atlant Svenju prodala kineskom kupcu, a stupanjem na snagu dvaju ugovora o prodaji heavyliftera, primopredaja Regine očekuje se od kraja kolovoza do studenoga, dok će Svenja biti predana između sredine listopada i ožujka iduće godine.
Primopredaje ovise o budućim putovanjima tih brodova i odredbama postojećih ugovora o korištenju brodova.
Evo kako graf govori rekao bi da se formira dno i da uskoro ide odbijanje al malo snažnije.
Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $11502 (DOWN 272)
BPI Average of the T/C routes $12603 (DOWN 223)
BSI Average of the T/C routes $13292 (UP 14)
BHSI Average of the T/C routes $10280 (DOWN 32)
Evo kako graf govori rekao bi da se formira dno i da uskoro ide odbijanje al malo snažnije.
ja sam tržio malo po 620 ali današnje trgovanje mi baš ne ulijeva povjerenje
Popih 5-6 piva (malo pišem i skupio hrabrosti…)…stigao novi bulletin, dečki imate moju podršku, samo naprijed i mirno more…
Evo kako graf govori rekao bi da se formira dno i da uskoro ide odbijanje al malo snažnije.
sad ćemo vidjeti kolega da li i kako djeluje TA na ZSE! ……ovo je školski primjer ….
Vidim da dosta dobrih tehničara predviđa rast dionice.
Ja ću ipak pričekat izvještaj. Strašno me zanima kako atlantska posluje na ovakvim niskim vozarinama.
Kakve su prognoze stručnjaka za izvještaj atlantske?
Vidim da dosta dobrih tehničara predviđa rast dionice.
Ja ću ipak pričekat izvještaj. Strašno me zanima kako atlantska posluje na ovakvim niskim vozarinama.
Kakve su prognoze stručnjaka za izvještaj atlantske?
Bez namjere da se prozivam stručnjakom, mislim da će biti ok s obzirom na okolnosti. Na konsolidiranoj razini, nema više avio biznisa koji je radio najveće gubitke, a i hoteli bi valjda trebali bolje izgledati s početkom sezone. Nešto pozitivnog efekta na dobit trebala bi donijeti i prodaja brodova (bez teškaša).
Što se tiče samih vozarina, samo bih ukazao na ranije ugovorene poslove, a prema izvješću za 2010. isti su imali neopoziva buduća minimalna plaćanja kako slijedi (u tis kuna):
Do 1 godine (znači tijekom 2011.): 348.804
Od 1 do 5 godina: 212.890
To je vrijedilo na 31. prosinca 2010. i vjerujem da je to bilo po srednjem tečaju dolara koji je tada ipak bio 5-10% viši nego sada, ali mislim da podaci ipak nešto govore.
ne znam zašto se očekuje loše poslovanje (samo) 2012 kada dolazi puno novogradnji. a što je sa 2013, 14…? istina, neki će brodovi otići u rezalište, no sve ove novogradnje će biti svima nove idućih xy godina, sve dok booking list se neće početi ponovo popunjavati.
eto, booking list se počeo popunjavati paralelno sa svjetskom recesijom i nadajmo se da taj korak u fazi se neće ponoviti. smanjena aktivnost+poplava brodova.
dakle, mislim da je sljedeći dulji period brodarstvo out.
komentari?
Ima tu jedna sitnica koja mi je upala u oko čitajući novi Bulletin, veli Kulaš da je tržište rasutih tereta u prošloj godini naraslo za, sad ne znam točno jer nemam ispred sebe, 12 ili 14% (mislim da je bilo 12%). Meni je to bio novi podatak, i neočekivano visok postotak.
Pitanje je kako definiraš "dulji period"… 1, 2, 3 godine? Sve su najave da će oporavak doći 2013-2014. pa sad…