Slušao upravo na Radio Dubrovniku CEO ATPL, čovjek kaže da će 2012. flota premašiti magičnu brojku 1 miljun dwt uz prosječnu starost od max. 6 godina, a na tom ne misli stati, čak štoviše kaže otvoreno da će još pojačavati flotu i uvesti ATPL u red respektabilnih svjetskih brodara. U nastupu se osjeća mladenački polet, energija, konkretnost i vjera u sebe, vjerujem da će kap. Kulaš u narednim godina postati top menađer u RH, jedini je problem što je previše vremena u avionu, no to je priroda posla.
pitanje samo koliki će biti odbijanac sa tolikim novim dioničarima
Slušao upravo na Radio Dubrovniku CEO ATPL, čovjek kaže da će 2012. flota premašiti magičnu brojku 1 miljun dwt uz prosječnu starost od max. 6 godina, a na tom ne misli stati, čak štoviše kaže otvoreno da će još pojačavati flotu i uvesti ATPL u red respektabilnih svjetskih brodara. U nastupu se osjeća mladenački polet, energija, konkretnost i vjera u sebe, vjerujem da će kap. Kulaš u narednim godina postati top menađer u RH, jedini je problem što je previše vremena u avionu, no to je priroda posla.
vec jest top manager, sto ne znaci da je najsposobniji covjek vec jednostavno bavi se poslom gdje se okrece ogroman rizik i novac. sto mislite da li je manager i neki kumica koja pjeske donosi svoj sir u zagreb i bori se s birokracijom? dakle, jos nesto, uopce ne ulazim u sadrzaj vaseg komentara, dapace, podrzavam, ali odlučite se za terminologiju (CEO i menađer) jednostavno ne ide u isti tekst. Preporučam hrvatski jezik: CEO=predsjednik uprave ili glavni izvršni direktor a ostavite manager jer je to tuđica i treba se tako koristiti. eto, izmanagerirao sam vam tekst.
Slušao upravo na Radio Dubrovniku CEO ATPL, čovjek kaže da će 2012. flota premašiti magičnu brojku 1 miljun dwt uz prosječnu starost od max. 6 godina, a na tom ne misli stati, čak štoviše kaže otvoreno da će još pojačavati flotu i uvesti ATPL u red respektabilnih svjetskih brodara. U nastupu se osjeća mladenački polet, energija, konkretnost i vjera u sebe, vjerujem da će kap. Kulaš u narednim godina postati top menađer u RH, jedini je problem što je previše vremena u avionu, no to je priroda posla.
atpl je odavno respektabilan svjetski brodar za rasute terete, no opcenito, ajmo biti posteni i pitati se: nitko od RH brodarskih kompanija nema LNG tanker? Hm…to izaziva "respect" u svjetskim krugovima?
06.04.11. | 22:22
Obzirom na kretanje BDI u zadnjih par dana još se dionica dobro drži, što ukazuje da su malo po malo drhtave ručice otpale ili su "ošišane", tako da ekipa što je ostala in zna čime raspolaže. Ovaj pad likvidnosti je indikativan, ovo se nije odavno dogodilo.
Obzirom na situaciju s bdi-om, obzirom na situaciju u atlantskoj i obzirom na cijene dionica stranih brodara, trenutno je dionica skuplja bar 15 posto od one cijene kolika bi trebala bit.
Ne znam šta je tu toliko puno potrebno filozofirat i šta je to toliko teško nekom priznat. Ne radi se ovdje o nekakvoj zlobi il strašenju, već trebamo bit realni.
Ja sam ocijenio na početku 2010 da se ne isplati više držat dionicu atpl i iako sam je kupio po 930-940 prodao sam je na oko 980. I nisam se prevario. Od tada na ovamo se ništa dobrog nije dogodilo, a ako mogu slobodno procjenit, ni neće tako skoro. Situacija se u sektoru promijenila na gore, a dionica je do današnjeg dana pala za 250 kuna.
Zato, čuvajte svoje novce, bit će i boljih vremena za kupnju.
[/quote]
O vratio se Pero na ATPL..kaj prodao danas sav VIRO pa bi sad malo u Atpl..nije loš tajming,mada ne znam dal će se još uspjet skupit kakva količina po bidu po 705-710…a o ovoj 15% nižoj cijeni od sadašnje naravno možeš samo sanjati…
A što se tiče držanja ove dionice,pa naravno da se ne isplati držati…pa već godinama trubimo da su brodari isključivo za trejdanje i to na rok od par dana pa do najviše par mjeseci…
Evo sada smo opet ukrcani po 705 i čekamo jedan val bar do 750 ili možda do 800..pa zatim opet u novi krug… [smiley]
[/quote]
Da vidimo, 6.4.2011. zaključna cijena atpl 722 kuna, minus 15 posto, ak me matematika još služi, daje 613 kuna.
Lijep pozdrav kolega boss1, eto ispalo je da ipak nisam sanjao.
[/quote]
A čuj Pero mora se priznati da si ovaj put pogodio,al opet tom padu prema 600 kn preko ljeta smo se svi nadali,mada moram priznat da se on desio i brže nego sam očekivao,al dobro ja sam ga dočekao spreman i u cashu,tak da nema zime..
Mada kao što sam rekao i stalno govorim ovo nije dionica za neku veliku lovu i dugoročno ulaganje..čisti trejd i bay,bay
A ono kupljeno po 705 je naravno već odavno iskrcano,kao i 90% portfelja krajem 5mj. tj.onaj dan kad je objavljen datum za EU,gdje sam da se malo pohvalim pogodio sami vrh crobija za izlazak…
Sreća da stiže neka lovica danas …ovih 6,xx je primamljivo ko i 14,xx na ingri i 15xx igh …možda ulete i sve po malo na kraju :-)) ….
Slušao upravo na Radio Dubrovniku CEO ATPL, čovjek kaže da će 2012. flota premašiti magičnu brojku 1 miljun dwt uz prosječnu starost od max. 6 godina, a na tom ne misli stati, čak štoviše kaže otvoreno da će još pojačavati flotu i uvesti ATPL u red respektabilnih svjetskih brodara. U nastupu se osjeća mladenački polet, energija, konkretnost i vjera u sebe, vjerujem da će kap. Kulaš u narednim godina postati top menađer u RH, jedini je problem što je previše vremena u avionu, no to je priroda posla.
atpl je odavno respektabilan svjetski brodar za rasute terete, no opcenito, ajmo biti posteni i pitati se: nitko od RH brodarskih kompanija nema LNG tanker? Hm…to izaziva "respect" u svjetskim krugovima?
[/quote]
Možemo ući i u tu raspravu, ali to stvarno nema veze s Atlantskom…
Koja se ovo naivčina navukla? Valjda vrućina! Ne padajte na postove tipa, kupio 50, 70, 80 kom. ili eto mi neke love sad ću kupiti 100 kom. i otići na plažu. Ovo su tipične navlakuše.
Baltic Dry -2,0%
Capesize -5,6%
Panamax -2,1%
Handysize -0,1%
Supramax 0,0%
Bolje da je rekao: prodao sam sve i otišao na plažu: 🙂
Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $12035 (DOWN 718)
BPI Average of the T/C routes $13111 (DOWN 287)
BSI Average of the T/C routes $13281 (No change )
BHSI Average of the T/C routes $10311 (DOWN 8)
Evo su se malo olakšali:
http://www.zse.hr/userdocsimages/novosti/sOjf3Nkl4f0IXPT1JnphAw==.pdf
Prodana dva teškaša.
2 down 2 2 go!
dionica je u konstantnom padu od 5.mj. 2009. ovaj sadašnji pad je isti i u isto vrijeme kao i prošlogodišnji ( sa 920 na 740, pa odbijanac na 860), mislim da je 620 dobar ulaz, naravno sa zadrškom