Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,78 | 1.626 | 38 | 42,50 | 43,00 | -1,16% |
cijenu dionice na stranu, no ak bi neki učeni forumaš znao odgovoriti na par pitanja koja zbunjuju amatera poput mene, bio bih jako zahvalan.
1. zašto je amortizacija tako mala?
2. po koliko je knjižen avio biznis?
3. u nekonsolidiranom za 2010 novac i novčani ekvivalenti su ca 70 milijuna kuna, a u konsolidiranom 280 miliona kuna. Zašto tolika razlika?
cijenu dionice na stranu, no ak bi neki učeni forumaš znao odgovoriti na par pitanja koja zbunjuju amatera poput mene, bio bih jako zahvalan.
1. zašto je amortizacija tako mala?
2. po koliko je knjižen avio biznis?
3. u nekonsolidiranom za 2010 novac i novčani ekvivalenti su ca 70 milijuna kuna, a u konsolidiranom 280 miliona kuna. Zašto tolika razlika?
1. Konsolidirano je oko 180 milijuna kn, nije baš malo. Realno, trebala bi biti manja, ako se uzme u obzir rezidualna vrijednost brodova. Otud i velika razlika između fer vrijednosti brodova i njihove neto knjigovodstvene vrijednosti.
2. Pojasni pitanje. Po koliko je knjiženo što? Ulaganje? Prodaja? Kako bilo, avio biznis je prodan i u 2011. ne bi trebalo biti dodatnog rashoda po toj prodaji, sve što je bilo, knjiženo je u 2010.
3. Zato što firme kćeri koje se konsolidiraju valjda imaju razliku.
zahvaljujem prodavateljima jutros,, valjda ćete uspjeti još malo nagaziti dolje da još podebljam :))
sad moram ponovno ič gledat [huh]
kolega deveen, mnogo hvala na vašim pitanjima koja su razriješila mnoge nejasnoće uzrokovane mojim lošim poznavanjem knjigovodstva..
1. to mi je promaklo, ja gledao onih 2 miliona iz nekonsolidiranog u zabludi da bi se to trebalo i tamo nalazit
2. mislio sam na knjigovodstvenu vrijednost prodanog avio biznisa. kažete da je knjiženo u 2010. ako biste bili dovoljno velikodušni da mi i to objasnite? pravljene su rezervacije?
3. to bi značilo da ti brodovi imaju svoje bankovne račune? u tom slučaju sve je mnogo jasnije
hvala na pomoći ovakvoj financijskoj trubi poput mene..
imao bih još jedno pitanje. to znači da atpl neće plaćati ove nove poreze za tonažu?
sad moram ponovno ič gledat [huh]
kolega deveen, mnogo hvala na vašim pitanjima koja su razriješila mnoge nejasnoće uzrokovane mojim lošim poznavanjem knjigovodstva..
1. to mi je promaklo, ja gledao onih 2 miliona iz nekonsolidiranog u zabludi da bi se to trebalo i tamo nalazit
2. mislio sam na knjigovodstvenu vrijednost prodanog avio biznisa. kažete da je knjiženo u 2010. ako biste bili dovoljno velikodušni da mi i to objasnite? pravljene su rezervacije?
3. to bi značilo da ti brodovi imaju svoje bankovne račune? u tom slučaju sve je mnogo jasnije
hvala na pomoći ovakvoj financijskoj trubi poput mene..
imao bih još jedno pitanje. to znači da atpl neće plaćati ove nove poreze za tonažu?
1. Sve jasno 🙂
2. Već je ovdje bilo malo riječi o tome, dakle, u kosolidiranom izvješću za 2010. godinu u bilješci 8 piše da se trošak rezerviranja od 31,7 milijuna kuna odnosi na "potencijalne obveze i gubitke u Dubrovnik airline-u". U pojedinačnom izvješću u bilješci 25 govori se o događajima nakon datuma bilance, t.j. o prodaji avio biznisa i veli se da je već ranije vrijednost udjela ispravljena te da transakcija prodaje nije imala financijske učinke. Za pretpostaviti je da je ovih 31,7 milijuna gubitak koji su pregrizli… Poznavajući kako to uprave rade, radije su to spucali u 2010. tako da imaju čistu sliku za budućnost. Inače, tko prati, sjetit će se da su stalno najavljivali dobit za 2010. od 12-ak milijuna dolara (cca 60-70 mil kn), a odjednom je dobit ispala 40. Razlika taman ovo rezerviranje.
3. Ispravit će me tko bolje zna, ali mislim da su brodovi registrirani na off shore kompanije i da se posluje preko njih, pa ima smisla da se značajni iznosi novca nalaze na tim računima. Lista društava koji čine grupu je poprilična, ima ih valjda 10 sa sjedištem na Marshall Islands.
Što se tiče poreza na tonažu, evo citata iz članka otprije skoro godinu dana, ne znam da li tu ima što novije:
Bio kupio po 711, prodao na 720. Onda krenulo nizbrdo. Dovde. Sad bi se valjalo opet ukrcat u ovaj brod.
Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $12753 (DOWN 768)
BPI Average of the T/C routes $13398 (DOWN 121)
BSI Average of the T/C routes $13281 (DOWN 29)
BHSI Average of the T/C routes $10319 (No change )
ja mislim da je book oko 900 po nekoj procjeni aproksimativnoj..aj ljudi na kupanje ne gledajte svaki dan burzu..ili gledajte ali izbacite emocije i uključite racionalni um-svatko normalan zna da je ova cijena preniska ko se imalo razumije u tržište kapitala…
crni Jure
sad moram ponovno ič gledat [huh]
kolega deveen, mnogo hvala na vašim pitanjima koja su razriješila mnoge nejasnoće uzrokovane mojim lošim poznavanjem knjigovodstva..
1. to mi je promaklo, ja gledao onih 2 miliona iz nekonsolidiranog u zabludi da bi se to trebalo i tamo nalazit
2. mislio sam na knjigovodstvenu vrijednost prodanog avio biznisa. kažete da je knjiženo u 2010. ako biste bili dovoljno velikodušni da mi i to objasnite? pravljene su rezervacije?
3. to bi značilo da ti brodovi imaju svoje bankovne račune? u tom slučaju sve je mnogo jasnije
hvala na pomoći ovakvoj financijskoj trubi poput mene..
imao bih još jedno pitanje. to znači da atpl neće plaćati ove nove poreze za tonažu?
1. Sve jasno 🙂
2. Već je ovdje bilo malo riječi o tome, dakle, u kosolidiranom izvješću za 2010. godinu u bilješci 8 piše da se trošak rezerviranja od 31,7 milijuna kuna odnosi na "potencijalne obveze i gubitke u Dubrovnik airline-u". U pojedinačnom izvješću u bilješci 25 govori se o događajima nakon datuma bilance, t.j. o prodaji avio biznisa i veli se da je već ranije vrijednost udjela ispravljena te da transakcija prodaje nije imala financijske učinke. Za pretpostaviti je da je ovih 31,7 milijuna gubitak koji su pregrizli… Poznavajući kako to uprave rade, radije su to spucali u 2010. tako da imaju čistu sliku za budućnost. Inače, tko prati, sjetit će se da su stalno najavljivali dobit za 2010. od 12-ak milijuna dolara (cca 60-70 mil kn), a odjednom je dobit ispala 40. Razlika taman ovo rezerviranje.
3. Ispravit će me tko bolje zna, ali mislim da su brodovi registrirani na off shore kompanije i da se posluje preko njih, pa ima smisla da se značajni iznosi novca nalaze na tim računima. Lista društava koji čine grupu je poprilična, ima ih valjda 10 sa sjedištem na Marshall Islands.
Što se tiče poreza na tonažu, evo citata iz članka otprije skoro godinu dana, ne znam da li tu ima što novije:
[/quote]
hvala kolega deveen na iscrpnom odgovoru, primjedba na tonažu odnosila se na činjenicu da brodovi nisu registrirani u Hrvatskoj, niti svoj prihod ostvaruju ovdje, pa ne vidim na koju foru bi se taj porez odnosio na njih.
Pozdrav patnička ekipo !!! Ovo ga stvarno dobro tone…
Evo lagano mene opet s vama.
Planirao ulazit na zse tek oko 01.08.al me ove cijene ipak malo ranije privukle…
Uzeo za početak 80 kom po 615..a dalje ćemo vidjet..ispod 600 nikako ne bi smjelo..a ak i padne nema problema…bit će povoljnije kupovine…cash 80%
Ovaj pad je po meni ipak malo pretjeran..vjerojatno ovo rasprodaje neki malo veći margin pušioničar ili par njih, jer razloga za ovakav pad i rasprodaju nema..
Možda bi čak ovo moglo biti dno ili blizu dna za ovu godinu,jer poslije ljeta po meni ovo ide barem 10-15% gore..
Uglavnom nema zaletavanja,a sad natrag na plažu…hebeš investitora koji po ljeti bulji u monitor prateći cijeli dan trgovanje…
06.04.11. | 22:22
Obzirom na kretanje BDI u zadnjih par dana još se dionica dobro drži, što ukazuje da su malo po malo drhtave ručice otpale ili su "ošišane", tako da ekipa što je ostala in zna čime raspolaže. Ovaj pad likvidnosti je indikativan, ovo se nije odavno dogodilo.
Obzirom na situaciju s bdi-om, obzirom na situaciju u atlantskoj i obzirom na cijene dionica stranih brodara, trenutno je dionica skuplja bar 15 posto od one cijene kolika bi trebala bit.
Ne znam šta je tu toliko puno potrebno filozofirat i šta je to toliko teško nekom priznat. Ne radi se ovdje o nekakvoj zlobi il strašenju, već trebamo bit realni.
Ja sam ocijenio na početku 2010 da se ne isplati više držat dionicu atpl i iako sam je kupio po 930-940 prodao sam je na oko 980. I nisam se prevario. Od tada na ovamo se ništa dobrog nije dogodilo, a ako mogu slobodno procjenit, ni neće tako skoro. Situacija se u sektoru promijenila na gore, a dionica je do današnjeg dana pala za 250 kuna.
Zato, čuvajte svoje novce, bit će i boljih vremena za kupnju.
[/quote]
O vratio se Pero na ATPL..kaj prodao danas sav VIRO pa bi sad malo u Atpl..nije loš tajming,mada ne znam dal će se još uspjet skupit kakva količina po bidu po 705-710…a o ovoj 15% nižoj cijeni od sadašnje naravno možeš samo sanjati…
A što se tiče držanja ove dionice,pa naravno da se ne isplati držati…pa već godinama trubimo da su brodari isključivo za trejdanje i to na rok od par dana pa do najviše par mjeseci…
Evo sada smo opet ukrcani po 705 i čekamo jedan val bar do 750 ili možda do 800..pa zatim opet u novi krug… [smiley]
[/quote]
Da vidimo, 6.4.2011. zaključna cijena atpl 722 kuna, minus 15 posto, ak me matematika još služi, daje 613 kuna.
Lijep pozdrav kolega boss1, eto ispalo je da ipak nisam sanjao.
Pozdrav patnička ekipo !!! Ovo ga stvarno dobro tone…
Evo lagano mene opet s vama.
Planirao ulazit na zse tek oko 01.08.al me ove cijene ipak malo ranije privukle…
Uzeo za početak 80 kom po 615..a dalje ćemo vidjet..ispod 600 nikako ne bi smjelo..a ak i padne nema problema…bit će povoljnije kupovine…cash 80%
Ovaj pad je po meni ipak malo pretjeran..vjerojatno ovo rasprodaje neki malo veći margin pušioničar ili par njih, jer razloga za ovakav pad i rasprodaju nema..
Možda bi čak ovo moglo biti dno ili blizu dna za ovu godinu,jer poslije ljeta po meni ovo ide barem 10-15% gore..
Uglavnom nema zaletavanja,a sad natrag na plažu…hebeš investitora koji po ljeti bulji u monitor prateći cijeli dan trgovanje…
evo još jednog galebara