Uf,uf,dobro se ovo danas rasprodavalo,već se i ne sjećam kad se ovoliko dionica prodavalo po ovim cijenama…ovo su sad očito čiste stop/loss ili margin call prodaje koje opet povećavaju broj gubitnika na ovoj jadnoj burzi i time još dodatno pojačavaju oprez na kupovnoj strani tako da je teško odrediti gdje i kad će ovom padu biti kraj…
Hm,a opet možda smo baš ovih dana na dnu..uglavnom ovdje će dosta toga ovisit o nekim većim igračima,a manje o TA…
……nego ima li ikakvih ozbiljnih naznaka za oporavak vozarina i povečane potražnje za brodskim prostorom…..
Ima, scrapping za capesize brodove se pojačao, a to je dobro. Vjerujem da će vozarine za panamaxe u 1H 2014. biti odlične, a u međuvremnu dionica može i jače zaroniti jer će vrhunac ponude brodskog prostora biti 2012., pa na to računaju ovi što sad prodaju. Uglavnom, sve je u timingu, postavke su manje više poznate, dok je odluka kupnja/prodaja na pojedincu.
Oni što kupuju na ovim razinama i mogu čekati 35 mjeseci zaraditi će veliku lovu, no sve to nažalost ne znači da dionica neće još down. [angry] Obzirom na vijesti sa TK u USA, ne bi me začudilo da Crobi sutra rokne 2%.
[/quote]
Dečki moji ide to dole dobrano. Znate da sam ja izašao s GUBITKOM, ali bolje nekim određenim nego još većim. Ovo nije DRUK, nego samo upozorba za one koji znaju pročitati TA. Evo postat ću vam 4 grafa pa sami odlučite gdje kada i koliko,,, onih 680 sada Zaboravite, ide se puno niže. (MACHETE, možda i niže)
P.S: Dao sam vam više varijanti i EWT brojanje pa sami odlučite koje je ispravno, a kako vidim Croman ponovno piše na PF, pa ako je voljan neka da komentar pozitivan ili negativan, NEMA LJUTNJE.
Svima LP od [angry]
[/quote]
http://www.poslovni.hr/Forum/atpl-atlantska-plovidba-dd-720-pg4505.aspx
Soory društvo ja sam mislio na ovo, ali nismo se izgleda razumijeli,,, davno je to rečeno (28.4.2011) !!
ATPL [thumbsup] ??
Vrijeme je da ATPL – ………….promijeni BROKERA ! Dok su vani, po Vašim prenijetim izvješćima,
brodari i rasli i padali…ova dionica konstantno pada… BROKERI- se uopće nisu potrudili održati
cijenu..To je prošlo.
Sad kad padaju svi, imaju opet razloga za pustiti ju s lanca..
Istovremeno, kako to ide….traje prodaja i prekrcaj u drukčije tipove fondova koji će znati
postupati s dionicom kako spada…
/ šteta kaj nemam novce na milione..sve bi kupila bez obzira na trenutnu brodarsku situaciju
s niskim vozarinama i ogromnom konkurencijom /
Za mene ne ATPL- na našem tržištu – NEKA DRUGA PRIČA—!
Vrijeme je da ATPL – ………….promijeni BROKERA ! Dok su vani, po Vašim prenijetim izvješćima,
brodari i rasli i padali…ova dionica konstantno pada… BROKERI- se uopće nisu potrudili održati
cijenu..
majko mila koje ti gluposti pišeš! brokeri trebaju braniti i dizati cijene dionica?!?! [shocked]
Vrijeme je da ATPL – ………….promijeni BROKERA ! Dok su vani, po Vašim prenijetim izvješćima,
brodari i rasli i padali…ova dionica konstantno pada… BROKERI- se uopće nisu potrudili održati
cijenu..To je prošlo.
Sad kad padaju svi, imaju opet razloga za pustiti ju s lanca..
Istovremeno, kako to ide….traje prodaja i prekrcaj u drukčije tipove fondova koji će znati
postupati s dionicom kako spada…
/ šteta kaj nemam novce na milione..sve bi kupila bez obzira na trenutnu brodarsku situaciju
s niskim vozarinama i ogromnom konkurencijom /
Za mene ne ATPL- na našem tržištu – NEKA DRUGA PRIČA—!
Nemoj se ljutiti, jeli s tobom sve u redu?
Pa brokeri su osobe koje izvršavaju zadane naloge.
Kako ti to misliš da bi oni trebali "braniti" atpl?
@Mrgud
kolega što si zbriso iz Djure natrag
AP DRZIC
Ship Name AP DRZIC
DWT 53000
Built 2009-01
Flag MAI
Draft 12,60
53,000 BLT 09 SAMARINDA/S.CHINA 10-20/7.2011 USD 9,000 DAILY +USD 150000 BB BULK MARINE
+ 1,56 ? Možete Vi , gospodo i bolje !
Nešto su bili spominjani dnevni troškovi brodova, nije skroz vezano uz Atlantsku, ali evo, između ostaloga:
inverter uz dužno poštovanje ali ti previše pišeš gluposti,a nebitno bila atpl,ili neka druga dionica ali tvoji postovi rijetko imaju veze s vezom,pozdrav
kolega za svoje gubitke nemoj krivit druge ,,,TA je na 7xx vrištala sell … ljepi pozdrav…
8000 dolara x 365dana u godini x 20 (zaokruženi broj brodova ATPL :)) x 5,2 (velikodušni tečaj dolara) daje 303,6 miliona kuna prihoda godišnje.. 16 000 dnevno daje 607 miliona prihoda i tako dalje..
sad, ja se ne razumijem previše u brodove, ali capesize su najveći brodovi? i ne sjećam se točno, ali prihod atpl brodarstva je bio veći od tih 606 miliona u 2010?
u potpunom uvažavanju manjkavosti ove male, ali velikodušne računice, ostavljam vas da pravite vlastite analize kretanja cijene u budućnosti
8000 dolara x 365dana u godini x 20 (zaokruženi broj brodova ATPL :)) x 5,2 (velikodušni tečaj dolara) daje 303,6 miliona kuna prihoda godišnje.. 16 000 dnevno daje 607 miliona prihoda i tako dalje..
sad, ja se ne razumijem previše u brodove, ali capesize su najveći brodovi? i ne sjećam se točno, ali prihod atpl brodarstva je bio veći od tih 606 miliona u 2010?
u potpunom uvažavanju manjkavosti ove male, ali velikodušne računice, ostavljam vas da pravite vlastite analize kretanja cijene u budućnosti
da kad bi vozili na vakum, kad ne bi bilo poreza i ostalih trica i kučina…
sve u svemu, nije baš takva računica. ali da si na dobrom tragu, jesi…
http://dulist.hr/content/view/14240/65/
Razno:
http://www.atlant.hr/data/fileup/Godisnji_dokumenat_objavljenih_informacija_u_2010_godini.pdf