kad se uzme lova na računu i vlastiti udio u financiranju novogradnji (100 miljuna dolara) dobije se cca. 120 dolara po dionici, pa ovo strašno podsjeća na Adris kad je bio ispod 150 kuna a istovremeno je imao toliko keša po dionici. Samo nek oni prodaju teškaše i akumuliraju brojke na računu i sve će bit ok, a uostalom već 29. srpnja sa FI 1H dolaze vedriji dani.
kad se uzme lova na računu i vlastiti udio u financiranju novogradnji (100 miljuna dolara) dobije se cca. 120 dolara po dionici, pa ovo strašno podsjeća na Adris kad je bio ispod 150 kuna a istovremeno je imao toliko keša po dionici. Samo nek oni prodaju teškaše i akumuliraju brojke na računu i sve će bit ok, a uostalom već 29. srpnja sa FI 1H dolaze vedriji dani.
Pa koliko je to u kunama …manje nego sada…Znamo mi da dolaze bolji dani, ali za mi je ulaska iznad 900 a vidi sada …mukti…
@zmanojlo, pa gardist je dobro napisao da udio u financiranju novogradnji i keš na računu daju nekih 120 dolara po dionici. Ti mislis da trenutno ploveća flota atlantske (cca 16 brodova) hoteli, zgrade i turistička agencija, know how – ništa ne vrijede? Ja osobno Atpl trenutno vrednujem cca 960 kn po dionici uzimajući u obzir poplavu novogradnji na tržištu. Da toga nema, ni 1400 kn ne bi bilo puno. Doći će bolji dani…
već sutra?
cca. 2 godine, kada se u svijetu flota smanji, odnosno dosta strih brodova "sreže" u staro željezo.
kad se uzme lova na računu i vlastiti udio u financiranju novogradnji (100 miljuna dolara) dobije se cca. 120 dolara po dionici, pa ovo strašno podsjeća na Adris kad je bio ispod 150 kuna a istovremeno je imao toliko keša po dionici. Samo nek oni prodaju teškaše i akumuliraju brojke na računu i sve će bit ok, a uostalom već 29. srpnja sa FI 1H dolaze vedriji dani.
mogli bi se lako kinezi popeti na prvog teškaša već u listopadu [proud]
639 kuna. I opet ovaj šaljivdžija na deset lipa sa 4500 komada…
Sasvim je sigurno da će cijena ispod 600kn, po mojoj procjeni prije 580kn se i ne isplati kupovati gledajući TA.
Po mojoj procjeni ne siplati se prema TA , Msi, SBI, TKČ, ostalim analizama kupovat iznad 357, 63 .
Obožavam ovakve postove
ATPL jedna je zaista zanimljiva dionica moram priznati. Nažalost zbog stanja tržišta i perspektive sektora, teško je signalizirati što bi moglo biti breakthrough za ATPL.
Konsolidacija društva – odvojiti brodarski sektor od turizma i avioprijevozništva prvi je korak kod rezanja troškova i ograničavanje nepotrebnih investicija u smislu daljnjeg investiranja u nešto što dugoročno nema veliki povrat i ne donosi klasičan profit – već služi za osvajanje tržišta.
Sto očekivati dalje?! Nemam pojma. Nadam se da će se sektor oporaviti kao i ATPL.
Autor ne posjeduje dionice ATPL, niti je ovo nagovor na kupnju/prodaju dionica.