ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 22.11.2024. u 06:55
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
49,00
74.725
1,525
47,60
49,50
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.



Evo i poziva na skupštinu i konačne potvrde da nema dividende.

Vaš link http://www.zse.hr/userdocsimages/novosti/GqGTMFjFauLGNzkSZOebJA==.pdf%5B/url%5D


Di piše da je nema?
[/quote]

tenis je odgovorio, dobit za 2010. se zadržava. Doduše, dividenda se može isplatiti i iz zadržane dobiti, ali ničeg takvog nema na dnevnom redu, prema tome, nema dividende.

Buy When There's Blood In The Streets


Interesantno je da je Croatia osiguranje d.d. preuzelo prvo mjesto sa 18.543 dionica više nego smo ih vidjeli do sada. Ne znam da li su oni te dionice imali i do sada, da li su ih dokupili ili na neki drugi način stekli.
ATPL se pojavila na 10. mjestu najvećih dioničara, međutim, izgleda da ne dokupljuju svoje dionice jer je stanje nepromjenjeno od rujna 2010. godine:


Nisam puno zagledao, ali zar nije riječ samo o objedinjavanju 2 pozicije CROS-a u jednu? Samo preslagivanje pozicija, pa je onda došlo do novog u Top10, koji je trezor ATPL.
[/quote]

To sam i ja mislio, ali su dvije pozicije CROS-a u TOP 10 (druga i četvrta) zajedno imale manje dionica nego što ih CROS ima sada na prvoj poziciji. Sada na prvoj poziciji ima 10,63% za razliku od do sada vidljivih 9,31%, odnosno sada ima 18.543 više dionica nego prije, pa mi nije jasnoi od kuda im te dionice ?!

halfte trinken, halfte Šarcu geben

Iz izvještaja CROS na 31.12.2010., stranica 51.

Ukupno dionice ATPL (HRK) – 108.834.760 (10,08% – isti postotak i 31.12.2009.)
Po zadnjoj cijeni na ZSE od 733,79 kn dođe se na 148.319 dionica.

Vaš link

Vjerojatno je razlika zbog podjele život-neživot, plus možda nešto što je bilo na skrbničkom računu.

Buy When There's Blood In The Streets


smootko hvala na odgovoru,ja sam danas nadokupio još atpl jer mislim da je cijena bezobrazno niska..ovo obaranje cijene mi je leglo ko kec na desetku-ionako nisam znao di sa viškom novca…

I ja dividendu od KODT i ERNT utrošio na ATPL jer je cijena jako niska.

Pa , ta vražja osiguravateljska društva će se ugurati , da ne velim-kako, u sve TOP 10 na vrh vrhova !
Osim što su vjerojatno neki partneri – hoće ZAGRABITI DVOSTRUKO… Sad, ne samo da hoće klijente
operušati visokim premijama i troškovima- već će ih na pola kupiti i daviti raznim odlukama – ekskluziviteta ….. zbilja su nasilni . Bit će glavni u odlučivanju na Skupštini, i postavljati
Predsjednike uskoro u svim d.d. -ima u Hrvatskoj….pa ,šta je ovo- centralizacija na mala vrata..!?

[color=blue][/color][b][/b]...prodajte dionice...-kupite nekretnine!

evo moje vidjenje,po meni se odradjuje ED koji bi imao target dna 5 vala na razini 650,u prilogu i grafic

http://aqua-art.org/news.php

ja postavio naloge , pa da vidim dali če sutra proč.
žao mi što nema dividende , očekivao sam nešt sitno ali ništa.
ja kupovo ovu dionicu po 1100 kn i u minusu sam samo 30%.


ja postavio naloge , pa da vidim dali če sutra proč.

Kolega na Vašem mjestu bi čekao ipak malo dublje, tamo oko 560-580kn.
Proboj silaznog trokuta, drugi dan zatvaranje debelo ispod točke proboja po meni otvara daljnji pad i to malo brži. Gan lepez je jako nisko, mogla bi ATPL opet do dna jako lako, ako ne i niže.

GOLUB i SMART - od 1milje kuna do bicikle jer KSST-R-A padaju ko klada! A mora zaorati tek ka 250-350kn!!!

Dugoročni graf kao onaj na ERNT jako jako opasan!
Nemam ATPL, prodao po 700kn, al ne bi uistinu volio da se ovo dogodi.

GOLUB i SMART - od 1milje kuna do bicikle jer KSST-R-A padaju ko klada! A mora zaorati tek ka 250-350kn!!!

I tako nam ATPL zbog TA ode u stečja, likvidaciju. A ja mislio da dijele dividende ili reinvestiraju dobit. Strašno nešto.


I tako nam ATPL zbog TA ode u stečaj, likvidaciju. A ja mislio da dijele dividende ili reinvestiraju dobit. Strašno nešto.

A šta će dijeliti kolega kad samo rade gubitke već 2.g., da ne spominjem avione i hotele.
Bolje bi bilo da prodaju 4-5 brodova dok mogu dobiti nešto za njih s obzirom koliko je brodova na tržištu te jednostavno isplate ljudima dividende. Al ne, oni kupuju nove brodove i zadužuju se,a posla po mizernim cijenama sve više,al bitno da žive u nadi.
ATPL radi pogrešne poteze zadnje 2.g. i trebala je podvući prije crtu za sve što ne donosi dobit ili pozitivnu nulu. A trenutno ni brodovi ne donose dobit.

GOLUB i SMART - od 1milje kuna do bicikle jer KSST-R-A padaju ko klada! A mora zaorati tek ka 250-350kn!!!



I tako nam ATPL zbog TA ode u stečaj, likvidaciju. A ja mislio da dijele dividende ili reinvestiraju dobit. Strašno nešto.

A šta će dijeliti kolega kad samo rade gubitke već 2.g., da ne spominjem avione i hotele.
Bolje bi bilo da prodaju 4-5 brodova dok mogu dobiti nešto za njih s obzirom koliko je brodova na tržištu te jednostavno isplate ljudima dividende. Al ne, oni kupuju nove brodove i zadužuju se,a posla po mizernim cijenama sve više,al bitno da žive u nadi.
ATPL radi pogrešne poteze zadnje 2.g. i trebala je podvući prije crtu za sve što ne donosi dobit ili pozitivnu nulu. A trenutno ni brodovi ne donose dobit.
[/quote]

Znači po tebi bi brodar trebao rasprodati brodove… I onda to isplatiti ko dividendu. Šta će onda, graditi pelješki most? O potezima Atlantske se može raspravljati, ali daj brate malo… Aviona su se, fala bogu, riješili, još da nekome uvale hotele…

Inače, zadnje čega se sjećam jest da pomorstvo donosi dobit, i to zadnjih x kvartala, lako provjerljivo u javno objavljenim izvještajima. Mi možemo raspravljati o općem stanju u pomorstvu, ali je istina da nitko od nas ne zna po kakvim vozarinama Atlantske voze. Očito da stanje u brodarstvu nije skroz bajno, ali očito nije ni tako crno. Za primjer, otprije par dana:

deveen, 01.07.2011. u 00:24
Dry bulk freight rates will recover from abysmal levels and are likely to see better conditions than many in the market have forecast, shipper Golden Ocean said on Thursday. "Everyone agrees that we have got a period of about 18 months that will be a bit difficult, but there is much that points to a market that won’t be as bad as expected," Chief Executive Herman Billung told Reuters. Floods in Australia and the Japanese tsunami, combined with an influx of newbuilds in the market, have driven down the Baltic Dry freight rate index to 1,414 points this year from 2,678 points in late October of last year. "In many ways I feel the headlines have been a bit too negative compared to reality, since many focus on the (large) Capesize ships, while rates have actually held up surprisingly well for smaller ships," Billung said.
Vaš link

Buy When There's Blood In The Streets

New Report

Close