Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 21.266 | 434 | 49,00 | 49,50 | 0,00% |
City of Dubrovnik(75,100 dwt, 14/31L, 1995-built) delivery Jiang Yin 14-16 Aug, redelivery Far East, $50,000 daily. (Louis Dreyfus Geneva) 14.8.2007.:Kolocep (41,700 dwt, 14/31.5L 14/29.5B, 1996-built) delivery N China 25-27 Sep, redelivery Taiwan, $54,000 daily. (Sinochart)14.9.2007.Petka (75,000 dwt, 14/31L 14/24.5B, 1994-built) delivery Sparrow Pt 1-3 Apr, redelivery Skaw-Passero, $41,000 daily plus $610,000 ballast bonus. (SK Shipping Korea)2.4.2007.Imperial (75,510 dwt, 14/38.1L 14.5/38.1B, 2007-built) delivery S Korea 19-21 Oct, redelivery Spore/Jpn Rge, $86,000 daily. (Charterer not reported)18.9.2007.Libertas (75,500 dwt, 14.5L(A), 2007-built) delivery Antwerp 20-25 Dec, redelivery worldwide, $84,500 daily. (Armada Switzerland)12.12.2007.
Evo još nekih:Unterwalden (45,300 dwt, 14/29.5L 14/28.5B, 1996-built) delivery west coast Australia Feb 10-15, redelivery Singapore/Japan range, $22,000 daily plus $240,000 ballast bonus. (Charterer not reported)3.2.2005.Luzern (45,269 dwt, 14/29.5L 14/27.5B, 1997-built) delivery China spot, redelivery India, $11,000 daily. (Charterer not reported)28.7.2005.
Evo još nekih:Unterwalden (45,300 dwt, 14/29.5L 14/28.5B, 1996-built) delivery west coast Australia Feb 10-15, redelivery Singapore/Japan range, $22,000 daily plus $240,000 ballast bonus. (Charterer not reported)3.2.2005.Luzern (45,269 dwt, 14/29.5L 14/27.5B, 1997-built) delivery China spot, redelivery India, $11,000 daily. (Charterer not reported)28.7.2005.
Jednostavnije je pratiti krivulje BPI-ja , BSI-ja i BHSI-ja.Manje muke za istu stvar.
Vaš link
NHF.
Broker mi je savjetovao dokup atpl, kaže da koliko on ima informaciju, da bi se moglo narednih dana nešto dobro odigrati, ne želi reći što..Pošto sam tek mjesec dana u Atpl, dali možete vi stari brodari pogoditi ili predpostaviti o čemu bi se to radilo????[undecid]Možda vezano uz skupštinu??
Ovo su podaci za gundulić i getaldić(ima ih samo po ex imenima).Hoću reći da rezerve postoje i u postojećoj floti koja nije na maksimumu,jer i u slučajustagnacije indeksa ovi brodovi neće više biti ugovoreni po ovim cijenama nego većim.
Broker mi je savjetovao dokup atpl, kaže da koliko on ima informaciju, da bi se moglo narednih dana nešto dobro odigrati, ne želi reći što..Pošto sam tek mjesec dana u Atpl, dali možete vi stari brodari pogoditi ili predpostaviti o čemu bi se to radilo????[undecid]Možda vezano uz skupštinu??
meni je moj broker savjetovao kupit ispod 1000 atpl jer se znalo za nove brodove i da će biti boom u brodarskom sektoru u narednim godinama
isto tako su mi mnogi brokeri govorili na 3700 ne to prodavat pa je palo do 2700
zaključak: ne vjeruj nikome osim sebi
isto tako su mi mnogi brokeri govorili na 3700 ne to prodavat pa je palo do 2700
Palo je na 2700, pa je sad naraslo na 3500, a ko kaze da nece i na 4000. Znaci da je ovaj zadnji u pravu [cool]
meni se prvi više čini u pravu jer je zaradio 3,7x što bi značilo da drugom mora atpl dogurat na 13 000
sretno mu bilo! [tongue]
13 December 2007
Baltic Dry Index (BDI) +13 9949
BCI 14793 +54
BPI 9451 -24
BSI 6108 +7
danijel1: ” Broker mi je savjetovao dokup atpl, kaže da koliko on ima informaciju, da bi se moglo narednih dana nešto dobro odigrati, ne želi reći što..Pošto sam tek mjesec dana u Atpl, dali možete vi stari brodari pogoditi ili predpostaviti o čemu bi se to radilo????[undecid]Možda vezano uz skupštinu?? ” meni je moj broker savjetovao kupit ispod 1000 atpl jer se znalo za nove brodove i da će biti boom u brodarskom sektoru u narednim godinama isto tako su mi mnogi brokeri govorili na 3700 ne to prodavat pa je palo do 2700 zaključak: ne vjeruj nikome osim sebi
pa dobro su ti rekli da ne prodajes na 3700
al na srecu nikada do sada nisam slusao brokera jer mi on nije prijatelj
ajde de jos financij. savjetnika sa papirom