ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 22.12.2024. u 13:20
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
42,78
1.626
38
42,50
43,00
-1,16%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $9057 (DOWN 263)
BPI Average of the T/C routes $15645 (UP 190)
BSI Average of the T/C routes $14005 (DOWN 85)
BHSI Average of the T/C routes $11073 (DOWN 37)

Cr kavica na ovoj dionici sve mi tu nešto liči na prodaju dokup. [bye]

Pustite priče,memojte da vas prevedu žedne preko vode

http://zse.hr/userdocsimages/novosti/07fs6hsHw7XyBu43sP4D5g==.pdf

predan gundulic kupcima iz v britanije, onim istima kojima je predan gundulic 🙂 :-)…kavica gdine surkovicu nije na odmet.

valjda getaldić [wink]

-50kom ATPL iz razloga jer je mini klin pukao!

GOLUB i SMART - od 1milje kuna do bicikle jer KSST-R-A padaju ko klada! A mora zaorati tek ka 250-350kn!!!


http://zse.hr/userdocsimages/novosti/07fs6hsHw7XyBu43sP4D5g==.pdf

predan gundulic kupcima iz v britanije, onim istima kojima je predan gundulic 🙂 :-)…kavica gdine surkovicu nije na odmet.

Odličan posao, danas bi za njih dobili manje. Po meni imaju app. 65 milja dolara na računu, a to je fina suma po dionici.

Pinokio,
vozarina u t/c od 15000-16000 dolara zaista nije loša za amortizirane brodove over 15 godina starosti, međutim problem su novi panamaxi plaćeni 35-45 miljuna dolara, a takvih ATPL ima preuzeti 2012 prilično (4). Njima ni vozarina puno viša od navedene nije dovoljna, posebno ako se uzme u obzir i cijena novca. Nažalost, vozarine u 2012. neće biti bolje i dok je to tako nema jačeg pomaka nabolje na ovoj dionici, prije će biti stagnacija. Ono što može pomoći je jači "odlazak" u staro željezo starih brodova i tu se nešto počelo mrdati, međutim nedovoljno obzirom na broj očekivanih novogradnji za 2011/2012..


http://zse.hr/userdocsimages/novosti/07fs6hsHw7XyBu43sP4D5g==.pdf

predan gundulic kupcima iz v britanije, onim istima kojima je predan gundulic 🙂 :-)…kavica gdine surkovicu nije na odmet.

Ovo je sramota!
Zbog ovog bi vani u nekom solidnijem poduzeću glava pala. Ovo je potpisao član uprave koji je ujedno tajnik društva?!
Je li on pismen?
Je li bio pijan?
Isti čas bih mu dao otkaz ili drugo radno mjesto (čistač) !
Kakav neprofesionalan pacerski dopis da ti pamet stane ! Moja maloljetne kćeri bi točnije napisale!
Prestrašno!

Zamislite da ovako nešto objavi Microsoft, J.P.Morgan, Worren Buffet ili HT, Adris, Atlantic ili Đakovština ….
Sramota!

halfte trinken, halfte Šarcu geben


-50kom ATPL iz razloga jer je mini klin pukao!

Mini klin će puknuti na oko 695 kn. Ili na 710. 😀

Ovaj komentar predstavlja mišljenje autora i nije nagovor na K/P, autor nema dionice u močvari.



http://zse.hr/userdocsimages/novosti/07fs6hsHw7XyBu43sP4D5g==.pdf

predan gundulic kupcima iz v britanije, onim istima kojima je predan gundulic 🙂 :-)…kavica gdine surkovicu nije na odmet.

Odličan posao, danas bi za njih dobili manje. Po meni imaju app. 65 milja dolara na računu, a to je fina suma po dionici.

Pinokio,
vozarina u t/c od 15000-16000 dolara zaista nije loša za amortizirane brodove over 15 godina starosti, međutim problem su novi panamaxi plaćeni 35-45 miljuna dolara, a takvih ATPL ima preuzeti 2012 prilično (4). Njima ni vozarina puno viša od navedene nije dovoljna, posebno ako se uzme u obzir i cijena novca. Nažalost, vozarine u 2012. neće biti bolje i dok je to tako nema jačeg pomaka nabolje na ovoj dionici, prije će biti stagnacija. Ono što može pomoći je jači "odlazak" u staro željezo starih brodova i tu se nešto počelo mrdati, međutim nedovoljno obzirom na broj očekivanih novogradnji za 2011/2012..
[/quote]

I mislio sam na način koji su kupljeni brodovi. Uprava kreše troškove što bi se trebalo vidjeti u 2Q FI.

BDI -12, BPI +198

Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $8578 (DOWN 479)
BPI Average of the T/C routes $15843 (UP 198)
BSI Average of the T/C routes $13912 (DOWN 93)
BHSI Average of the T/C routes $11015 (DOWN 58)

Panamax Gloria 81000 dwt, građen 2011. t/c na 3 godine za vozarinu od 15250, to je vrlo znakovito, vjerujem da se brodar time štiti od većih gubitaka

New Report

Close