ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 26.11.2024. u 00:36
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
49,00
21.266
434
49,00
49,50
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.


A i podsjeca me (informativnost, stil pisanja) na jednog uvazenog clana foruma koji je svesrdno radio na pumpanju ozracja, a onda je nestao. Svi znamo sto se dogodilo nakon toga. Eto, to je moje misljenje. Mozda grijesim.

sakai možeš li podjeliti svoje mišljenje sa nama. Zanima me da li je to onaj na kojeg sam upozorio.
Može i PM.

Wile E. Coyote: Carnivorous Vulgaris; Apetitius Giganticus; Eatius Birdius

Lider piše o Dubrovnik Airline-u

http://www.liderpress.hr/default.aspx?sid=32761


ŠPANCIR: ” sakai: ” …… Citam na mojnovac da je Libertas izgleda ugovoren na godinu dana 84.500 $, a vec otprije je poznato da je blizanac na 77 K. Odlicno. …………………… ” Bila je informacija da je Libertas odmah po preuzimanju dat u T/C na 5 god po 45.000 USD/d. Isto tako da je blizanac u T/C od 70.000 USD na 1 godinu. Ako se kod tih brojeva u reportima za spot pojave druge cifre to je vjerojatno “podnajam” (ne znam stručni izraz – subcharter možda ?).Molim stručnjake za pomoć pri terminologiji. ” sto se novaca tice, za vlasnika uopce nije bitno da li je charterer dao brod u subcharter i za koji iznos. novce od subcharterera dobiva samo charterer, bilo to manje ili vise od onog ugovorenog sa vlasnikom. to je uobicajena praksa… e sad da li tu postoji neka dodatna kluzula- ne znam, ali ne vjerujem.

Tako sam i mislio – konkretno : ATPL dobiva 45 , a charterer spot iznos.

Mislim da je netko govorio i da postoji mogućnost da ugovor predviđa razdiobu dobiti između charterera i brodovlasnika… Nisam siguran da li na ovoj temi ili JDPL…

Odličan članak ! Ovakav brzi razvoj ima malo koja tvrtka.[thumbsup]

Ja sam vrlo skeptican kad Lider pocinje nekoga hvaliti. Ipak, ako je ovo tocna informacija moram i ja biti zadovoljan:

Usprkos većim troškovima od planiranih ostvaren je i pozitivan rezultat poslovanja s dobiti od milijun eura, a ove godine očekuje se dobit od 1,5 milijuna eura.

Nije puno, al bitno je da nam zrakoplovci ne opterecuju moreplovce[thumbsup]

ume da broji sarafe, ali krivo:procenat i tacno; povjest;samnom, neznam, 100 ATPL=1000E, uvjek, vjest..plata?!, dejstvuje


Tako sam i mislio – konkretno : ATPL dobiva 45 , a charterer spot iznos.

Lako moguce. Sudeci po BDI to je to : 45 K USD za pet godina. Eh, da je bilo malo vise hrabrosti…

ume da broji sarafe, ali krivo:procenat i tacno; povjest;samnom, neznam, 100 ATPL=1000E, uvjek, vjest..plata?!, dejstvuje

ŠPANCIR:

sakai: ” …… Citam na mojnovac da je Libertas izgleda ugovoren na godinu dana 84.500 $, a vec otprije je poznato da je blizanac na 77 K. Odlicno. …………………… ” Bila je informacija da je Libertas odmah po preuzimanju dat u T/C na 5 god po 45.000 USD/d. Isto tako da je blizanac u T/C od 70.000 USD na 1 godinu. Ako se kod tih brojeva u reportima za spot pojave druge cifre to je vjerojatno “podnajam” (ne znam stručni izraz – subcharter možda ?).Molim stručnjake za pomoć pri terminologiji.

sto se novaca tice, za vlasnika uopce nije bitno da li je charterer dao brod u subcharter i za koji iznos. novce od subcharterera dobiva samo charterer, bilo to manje ili vise od onog ugovorenog sa vlasnikom. to je uobicajena praksa… e sad da li tu postoji neka dodatna kluzula- ne znam, ali ne vjerujem.

Koliko ja znam, brodar nema nista od te razlike u vozarini koju pod-unajmitelj zaraduje. Jedino ga brodar moze ograniciti na vrstu tereta koju smije prevoziti.[undecid]


Ja sam vrlo skeptican kad Lider pocinje nekoga hvaliti. Ipak, ako je ovo tocna informacija moram i ja biti zadovoljan: Usprkos većim troškovima od planiranih ostvaren je i pozitivan rezultat poslovanja s dobiti od milijun eura, a ove godine očekuje se dobit od 1,5 milijuna eura. Nije puno, al bitno je da nam zrakoplovci ne opterecuju moreplovce[thumbsup]

Još kad bi pokrili minus hotelijera……..

Krivo sam se izrazio…razlike u vozarini koju charterer zaraduje od sub-chartera…[embarass]

evo takozvanih “kočničara” [rolleyes]

3.500,00 300
3.520,99 5
3.528,00 7
3.528,99 118
3.529,00 9

[cool]

Ovaj podatak koji sam postao u vezi Pelješca preuzet je iz arhive Lloyds lista.Nisam ga naveo kao nešto negativno već da pokažem da potencijal rasta prihoda nisu samo novogradnje već ga ima i u postojećoj floti.Taj podatak je zadnji koji samnašao za taj brod.

New Report

Close