Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,78 | 1.626 | 38 | 42,50 | 43,00 | -1,16% |
Bilo kako bilo trguje se, znamo da prodaje raja, no volio bi znati tko je na strani kupnje. Pred nama je ljetna letargija i vrlo pristojno FI 2Q, a do kraja godine počinje zahtjevan iskop za novu garažno-poslovno-stambenu zgradu, te očekujemo i start pristizanja novogradnji (studeni).
cjena se nalazi na povijesnoj liniji otpora
pitanje je trenutka odbijanca
nego, nije li ti palo napamet da upravo pišemo novu stranicu povijesti, tj. povijesno dno?
Himalaja,
Istina, šuška se prodaji tih brodova! Mislim da je razlog i više nego jasan, jer iako su ti brodovi dobro zaposleni, konstantno prave gubitke, pa stoga i nema smisla držati ih u floti! Mislim, nije nitko tome kriv iz Atlantske, već je takvo vrijeme i tržište!
06.06.2011. | 09:36
‘Atlantska plovidba’ prodat će ‘teškaše’?
Na specijaliziranim pomorskim portalima već se neko vrijeme može iščitati kako “Atlantska plovidba” planira prodati sva četiri broda za prijevoz teških tereta, koji su u dubrovačku flotu “doplovili” krajem 2005. i tijekom 2006. godine.
I dok službenih informacija nema ili tek cure na kapaljku, po pojedinim kupoprodajnim izvorima, domaća kompanija traži kupce za brodove “Atlant Frauke”, “Atlant Svenja”, “Atlant Trina” i “Atlant Regine”.
Za sada nije poznato u kojem će se ritmu brodovi prodavati, ali zanimanje za neke od njih pokazali su potencijalni novi vlasnici iz dalekoistočnih zemalja.
Sva četiri “teškaša” su u floti “Atlantske plovidbe” od 2005. i 2006. godine, kada je Uprava kompanije na čelu s kap. Antom Jerkovićem zaključila pregovore s njemačkim brodarom “SAL” o kupnji tih brodova vrijednih 66 milijuna dolara. Time je hrvatski brodar osnažio svoje kapacitete i konkurentnost na tržištu specijalnih tereta s brodovima izgrađenim od 1994. do 1996. godine u njemačkom škveru “Sietas”.
No, čini se da je došlo vrijeme za rastanak s četiri “atlanta” koja su inače dobro uposlena, pretežno na prijevozu teških tereta između europskih i azijskih luka. Kada će transakcije doista biti obavljene, trenutačno je teško reći, ali zasigurno će se sa zanimanjem pratiti daljnji tijek događanja s ovim dijelom brodovlja “Atlantske plovidbe”.
gordan zubčić
http://slobodnadalmacija.hr/Dubrovnik/tabid/75/articleType/ArticleView/articleId/139854/Default.aspx
počeo odbijanac,
bit će keša
vjerojatno će i Atlanska kupit nešto dionica za trezor..
Mislite s kešom od prodaje Dubrovnik airlinea? [shocked]
Tko zna kakav je to aranžman. Bilo bi lijepo da se to dioničarima prezentira. Ne znam zašto bi to bila tajna?! Valja na skupštini protisnuti Upravu da javno objavi uvjete iz ugovora o prodaji DA. Ovako ostaje ružna slika i stvara se nepovjerenje investitora.
Tko zna kakav je to aranžman. Bilo bi lijepo da se to dioničarima prezentira. Ne znam zašto bi to bila tajna?! Valja na skupštini protisnuti Upravu da javno objavi uvjete iz ugovora o prodaji DA. Ovako ostaje ružna slika i stvara se nepovjerenje investitora.
Iz godišnjeg izvještaja društva:
Dana 1. travnja 2011. godine Društvo je prodalo svoj udjel u društvu Dubrovnik airline d.o.o., pod uvjetom da Nadzorni odbor da svoju suglasnost. Na sjednici Nadzornog odbora od 7. travnja 2011 ista je dobijena, te je ugovor stupio na snagu.
Kako je društvo već ranije ispravilo vrijednost udjela, transakcija prodaje nije rezultirala financijskim učincima.
Gledajući malo bilancu i RDG, moja je pretpostavka da je ono rezerviranje od 31 mil kuna u 2010. godini bio ovaj ispravak vrijednosti i da je to to. Čini mi se da su pregrizli, knjižili gubitak i riješili se toga.