Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 22.540 | 460 | 47,70 | 49,10 | 0,00% |
Kolega Kruster tko govori o poslovima u HRVATSKOJ? Ja govorim o poslovima u Rusiji i EU,a naši graditelji i projektanti su vrsni majstori koji mogu sve. Ako pogledate kako je to utjecalo na rast Rumunjskih građevinara onda možete primjetiti snažan zamah, posljedično i cijene njihovih dionica.
Kolega Kruster tko govori o poslovima u HRVATSKOJ? Ja govorim o poslovima u Rusiji i EU,a naši graditelji i projektanti su vrsni majstori koji mogu sve. Ako pogledate kako je to utjecalo na rast Rumunjskih građevinara onda možete primjetiti snažan zamah, posljedično i cijene njihovih dionica.
Kolega pa tko to njima sada brani da rade u Rusiji i u EU?
Nemojte preljevati iz šupljega u prazno.Postavit ču vrlo jednostavno pitanje zašto Rumunji grade?Imate još jednostavniji odgovor,zato što su jeftina radna snaga.Zašto se u Rumunjskoj proizvode automobili,a u Hrvatskoj ne zato što su jeftina radna snaga…I sada vi meni recite vrijedi li brod napravljen u Hrvatskoj 2 puta više od onog Kineskog ili Korejskog,zato što su ga kako vi kažete gradili naši vrsni majstori i inžinjeri? Bolji je,ali ne vrijedi duplo.Radit če i Rumunji i Kinezi i žuti i crni samo mi nečemo,mi smo svoje odradili sve do Salzburga…
Pozdrav svima, sao jedno pitanje:
tko je kada od nas na forumu zadnji puta kupio ovu dionicu?
Mislim da je netko prijavio 685 zadnje prije cca tjedan dana…
Netko još?
Kolega pa tko to njima sada brani da rade u Rusiji i u EU?
Nemojte preljevati iz šupljega u prazno.Postavit ču vrlo jednostavno pitanje zašto Rumunji grade?Imate još jednostavniji odgovor,zato što su jeftina radna snaga.Zašto se u Rumunjskoj proizvode automobili,a u Hrvatskoj ne zato što su jeftina radna snaga…I
[/quote]
Kaolega kad bi to bila istina onda Njemci, Japanci, Amerkanci i drugi nebi nikad ništa proizvodili, a znamo da je Njemačka to što je najviše zahvaljujuči autoindustriji.
Konkurentnos se ne postiže jeftinom radno snagom, nego visokom produktivnošću, a to mogu samo visoko kvalificirani i dobro motivirani radnici, a takvi nisu nikad jeftini.
Ovo ne pričam napamet jer i sam radim u BMW u Munchenu i znam kako se radi i kako nam ide a plaće su čak i za Njemačke prilike više nego dobre.
Čak naprotiv starijim radnicima koji više nisu sposobni usvajati nove tehnologije isplaćujemo i do
200 tisuća Eura otpremnine da bismo oslobodili mjesta mladim i perspektivni.
Zamisli šta bi bilo kad bi recimo u Hrvatskoj minimalna plaća bila 10 tisuća kuna:
1. Naši građevinari bi bez problema prodavali stanove čak i po ovim cijenama
2. Turizam bi oživio i nebi trajao samo 3 mjeseca jer bi naši ljudi imali novaca pa bi išli i nekoliko
puta na odmor,
3. Prehrambena industrija bi procvjetala jer bi i normalna srednja kalas nogla kupovati npr šunku i
kulen
4. Profitirali bismop čak i mi u BMW jer bismo mogli izvesti još više BMW u Hrvatsku
5. A tek kako bi se oporavilo TK jer bi običnom čovjeku ponešto ostalo i za ulagati a nebi sve trošio
samo za preživljavanje.
Lijep pozdrav !
obišla sam skoro cijelu Aziju, Kinu, Japan,Singapur,Tajland itd, ali nigdje takvih mostova i objekata kao u Hrvatskoj, naši su građevinari stvarno br.1 u svijetu, to što naprave je čudo neviđeno.Naravno, šalim se
Moje se mišljenje ne podudara s Vašim. Ako pogledate desni graf , vidite da isprekidana linija u istoj
razini- znači- ono što Vi nazivate akumulacijom dionica tj. kupnju i kontrolu na gotovo sličnoj cijeni
s oscilacijama par posto.
Meni to odgovara činjenici kupnje dionica od strane većih kupaca, no , slažem se agonija dugo traje
i već nam je svima dopiz-dilo čekati .
U njoj je donedavno bio ogroman broj malih investitora, koji su je napustili.
Zaključak: dionica čeka svoju staru slavu- u novoj formi vlasnika, koji je sigurno respektabilna
kuća, nije važno- tko i gdje- a za pretpostaviti je da i dio Uprave skuplja dionice sa strane, jer čemu
te silne Odluke o kupnju dionica i suglasnosti na Skupštinama za gotovo sva društva.
Moja preporuka – Vašim rječnikom: akumulirati!
netko je dobrano "akumulirao" u petak,sve po bidu..jedino je pitanje tko se sad odjedanput odlučio prodavati?
objektivno, iako ne kažem da neće rasti, atpl trenutno nije posebno jeftina dionica. Da bi opravdalii današnje cijene morali bi barem udvostručiti dobit od 2010.-e, a to nije na horizontu kako sada stvari stoje.
Kolega pa tko to njima sada brani da rade u Rusiji i u EU?
Nemojte preljevati iz šupljega u prazno.Postavit ču vrlo jednostavno pitanje zašto Rumunji grade?Imate još jednostavniji odgovor,zato što su jeftina radna snaga.Zašto se u Rumunjskoj proizvode automobili,a u Hrvatskoj ne zato što su jeftina radna snaga…I
[/quote]
Kaolega kad bi to bila istina onda Njemci, Japanci, Amerkanci i drugi nebi nikad ništa proizvodili, a znamo da je Njemačka to što je najviše zahvaljujuči autoindustriji.
Konkurentnos se ne postiže jeftinom radno snagom, nego visokom produktivnošću, a to mogu samo visoko kvalificirani i dobro motivirani radnici, a takvi nisu nikad jeftini.
Ovo ne pričam napamet jer i sam radim u BMW u Munchenu i znam kako se radi i kako nam ide a plaće su čak i za Njemačke prilike više nego dobre.
Čak naprotiv starijim radnicima koji više nisu sposobni usvajati nove tehnologije isplaćujemo i do
200 tisuća Eura otpremnine da bismo oslobodili mjesta mladim i perspektivni.
Zamisli šta bi bilo kad bi recimo u Hrvatskoj minimalna plaća bila 10 tisuća kuna:
1. Naši građevinari bi bez problema prodavali stanove čak i po ovim cijenama
2. Turizam bi oživio i nebi trajao samo 3 mjeseca jer bi naši ljudi imali novaca pa bi išli i nekoliko
puta na odmor,
3. Prehrambena industrija bi procvjetala jer bi i normalna srednja kalas nogla kupovati npr šunku i
kulen
4. Profitirali bismop čak i mi u BMW jer bismo mogli izvesti još više BMW u Hrvatsku
5. A tek kako bi se oporavilo TK jer bi običnom čovjeku ponešto ostalo i za ulagati a nebi sve trošio
samo za preživljavanje.
Lijep pozdrav !
[/quote]
osim malog detalja da sve te dodatne kune mogu doći samo uz nove dugove..
Pozdrav svima, sao jedno pitanje:
tko je kada od nas na forumu zadnji puta kupio ovu dionicu?
Mislim da je netko prijavio 685 zadnje prije cca tjedan dana…
Netko još?
Ma ima nas, Jethro. Još dišemo, ali usporeno. [cool]
Pozdrav svima, sao jedno pitanje:
tko je kada od nas na forumu zadnji puta kupio ovu dionicu?
Mislim da je netko prijavio 685 zadnje prije cca tjedan dana…
Netko još?
685 prije par tjedana.