ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Ovoj i(n)gri s Atlantskom se nazire konačnica, kako mi se čini. Jedino što se ne zna je kad će dno abysa. Od svibnja 2009. kada je ZSE doživio neki recovery, ova dionica konstantno pada uz manje pikove. Ej… DVIJE GODINE!!!! Bude li tako još pla godine, neupitno je što će biti poslije.

Jel’ znate što je Hookov dijagram?

Reset svjetskog tržišta, kinezi preuzeli apsolutnu dominaciju na tržištu koje je ionako retardiralo.
Kao najveći optimist sam se nadao svojevrsnom oporavku u sljedećih 3-5 godina, no više stvarno nisam optimist.
BDI skočio 3%? Nemoj me džebat: od silne boranije što neuposlena glavinja, 3 broda dobila ugovor za mrvu više para i sad bi trebalo se nešto dogoditi…
Kako mi se čini, mogla bi i rafalna prodaja brodova uslijediti, jer ako ikad krene recovery, ATPL bi mogla tada imati davno otpisane brodove.
Sve sam napisao.


… Reset svjetskog tržišta, kinezi preuzeli apsolutnu dominaciju na tržištu koje je ionako retardiralo.
Kao najveći optimist sam se nadao svojevrsnom oporavku u sljedećih 3-5 godina, no više stvarno nisam optimist.
BDI skočio 3%? Nemoj me džebat: od silne boranije što neuposlena glavinja, 3 broda dobila ugovor za mrvu više para i sad bi trebalo se nešto dogoditi…
Kako mi se čini, mogla bi i rafalna prodaja brodova uslijediti, jer ako ikad krene recovery, ATPL bi mogla tada imati davno otpisane brodove.
Sve sam napisao.

Štovani dragi suborče,
ne djelim tvoj pesimizam bez obzira na sve. Koliko pratim kretanje brodova ATPL zadnjih mjeseci, svi nam brodovi uredno plove, a dosta se vrte po Sredozemlju i Baltičkom moru zadnjih mjesec-dva:

http://www.atlant.hr/kretanje_brodova.php

Dakle posla imaju, a o uspješnosti poslovanja ćemo moći više raspravljati nakon izvješća za Q3.

Lp svima

halfte trinken, halfte Šarcu geben

Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $9983 (UP 391)
BPI Average of the T/C routes $14989 (UP 291)
BSI Average of the T/C routes $15149 (UP 93)
BHSI Average of the T/C routes $11575 (DOWN 40)

Nikako na zelenu granu sa ovom dionicom :(, burza leti a ovo stoji ko zabito.

[u]If you need a friend, get a dog. [/u]


Nikako na zelenu granu sa ovom dionicom :(, burza leti a ovo stoji ko zabito.

J… kad mi više nemamo krila hvala Bogu,sad samo plovimo i to jako dobro jer vozarine su što se tiče ATPL solidne,a o capeovima nećemo…samo ne zaboravi da su ovoj burzi krila od voska…



Nikako na zelenu granu sa ovom dionicom :(, burza leti a ovo stoji ko zabito.

J… kad mi više nemamo krila hvala Bogu,sad samo plovimo i to jako dobro jer vozarine su što se tiče ATPL solidne,a o capeovima nećemo…samo ne zaboravi da su ovoj burzi krila od voska…
[/quote]

Kolega ja se počinjem stvarno pitati kamo plovi ovaj brod. Uf … sve u zelenom burza prema gore a Atlanska dole … 🙁

[u]If you need a friend, get a dog. [/u]

Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $10275 (UP 292)
BPI Average of the T/C routes $14965 (DOWN 24)
BSI Average of the T/C routes $15169 (UP 20)
BHSI Average of the T/C routes $11557 (DOWN 18)




Nikako na zelenu granu sa ovom dionicom :(, burza leti a ovo stoji ko zabito.

J… kad mi više nemamo krila hvala Bogu,sad samo plovimo i to jako dobro jer vozarine su što se tiče ATPL solidne,a o capeovima nećemo…samo ne zaboravi da su ovoj burzi krila od voska…
[/quote]

Kolega ja se počinjem stvarno pitati kamo plovi ovaj brod. Uf … sve u zelenom burza prema gore a Atlanska dole … 🙁
[/quote]

Da kolega zato ste vi ovdje…neznam zašto gubite vrijeme na ovom brodu…ili ste samo slijepi putnik…

Ovaj sa 300 komada podigal za 5 kuna na 695, zanimljivo

697,00 18
695,83 2
695,82 13
695,81 334
693,51 8
693,01 2
690,01 10
690,00 20
689,00 12
685,74 4

[u]If you need a friend, get a dog. [/u]

1.452%

VALUE: 1,467.000 USD

BALTIC DRY INDEX (BDIY:IND)

[u]If you need a friend, get a dog. [/u]

Brodari su definitvno OUT i tu neće biti odbijanja koje bi zadovoljilo dioničare.
Dijametralno njima ulazak u EU otvara vrata graditeljima širom i iz tog razloga se i meze.

GOLUB i SMART - od 1milje kuna do bicikle jer KSST-R-A padaju ko klada! A mora zaorati tek ka 250-350kn!!!


Brodari su definitvno OUT i tu neće biti odbijanja koje bi zadovoljilo dioničare.
Dijametralno njima ulazak u EU otvara vrata graditeljima širom i iz tog razloga se i meze.

Tek kad uđemo u EU graditelji če biti out što se gradilo(oprosti kralo) gradilo se.Pa zar ne vidiš da EU stopira most Pelješac,neče više biti bojanja preko bojanja,gradnje dvaju mostova jedan do drugoga nadvožnjaka,podvožnjaka,autoceste za nigdjezemsku itd…a o stanogradnji neznam ima li smisla i pisati kada ima neprodanih stanova za idučih 10 godina…i da moram te ispravit odbijanja koje bi zadovoljilo vas trejdere…

New Report

Close