ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 18.10.2024. u 05:55
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
48,20
13.159
273
48,20
49,40
1,05%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

odlično čvrako..i ja bi točno tako napisao tj. sve to isto ko i ti da nisam lijen pisat


Zar zaista mislite da se novogradnje neće masovno otkazivati (da, čak i uz penale ili gubitak već uloženog) ako vozarine ostanu na ovim razinama još dvije ili tri godine? Ne mislite li možda da će petina ili četvrtina brodara u svijetu propasti (ili će doći do preuzimanja) ukoliko vozarine ostanu ispod točke pokrića, pa čak i samo do kraja 2012. godine (a to onda stubokom mijenja odnos ponude i potražnje puno prije 2014.)? S druge strane, zar mislite da je to sada netko zaključao knjigu narudžbi za 2014. i da ona mora ostati prazna (pa u tri mjeseca je mogu napumpati da bude najplodonosnija u povijesti!)? Ona će biti onoliko prazna ili puna, koliko brodarske kompanije procijene kakva je situacija u određenom trenutku.

Čika Čvarko, upravo tako. [smiley] Spominješ 2-3 godine unutar kojih bi se ovakvi scenariji trebali odigrati. Gdje su ti stečajevi i preuzimanja? Mislim da je netko jednom postao jedan primjer, ali da se radi o učestaloj pojavi, za sada nega govora o tome. I upravo u tome je stvar.

U ovom trenutku ne vidim neki posebni razlog za kupnju. Valova i trejdanja će sigurno biti, ali dugoročni pozitivni trend (oporavak) ja ne vidim. Kaže kolega Malibu da ponekad malo teško shvaćam, što ću! Mrgud je najavio pad cijene na 650 kn pa malo gore, pa malo dolje, ali ja ću još neko vrijeme promatrati. Pozdrav!



Zar zaista mislite da se novogradnje neće masovno otkazivati (da, čak i uz penale ili gubitak već uloženog) ako vozarine ostanu na ovim razinama još dvije ili tri godine? Ne mislite li možda da će petina ili četvrtina brodara u svijetu propasti (ili će doći do preuzimanja) ukoliko vozarine ostanu ispod točke pokrića, pa čak i samo do kraja 2012. godine (a to onda stubokom mijenja odnos ponude i potražnje puno prije 2014.)? S druge strane, zar mislite da je to sada netko zaključao knjigu narudžbi za 2014. i da ona mora ostati prazna (pa u tri mjeseca je mogu napumpati da bude najplodonosnija u povijesti!)? Ona će biti onoliko prazna ili puna, koliko brodarske kompanije procijene kakva je situacija u određenom trenutku.

Čika Čvarko, upravo tako. [smiley] Spominješ 2-3 godine unutar kojih bi se ovakvi scenariji trebali odigrati. Gdje su ti stečajevi i preuzimanja? Mislim da je netko jednom postao jedan primjer, ali da se radi o učestaloj pojavi, za sada nega govora o tome. I upravo u tome je stvar.

U ovom trenutku ne vidim neki posebni razlog za kupnju. Valova i trejdanja će sigurno biti, ali dugoročni pozitivni trend (oporavak) ja ne vidim. Kaže kolega Malibu da ponekad malo teško shvaćam, što ću! Mrgud je najavio pad cijene na 650 kn pa malo gore, pa malo dolje, ali ja ću još neko vrijeme promatrati. Pozdrav!
[/quote]

Izvlačiš iz konteksta dio onoga što sam napisao i to onda izvrćeš kako tebi odgovara (već drugi puta). Ja nisam napisao da će se ti "scenariji" odigrati, niti da bi se trebali odigrati. Niti sam napisao da su "stečajevi i preuzimanja" počeli.

"Ne brojite novac dok još sjedite za stolom."-profesionalni kockar

Problem je u Kini i fre schipingu,,,,,a nama če pomoč sveti vlaho,a i možda napravimo brod na solarni pogon radimo natome HR pamet i inžinjering,problem je u solarnim pločama i baš neznam niti jednu Hr firmu koja ih proizvodi a stakla imamo dosta. [wink]

Pustite priče,memojte da vas prevedu žedne preko vode



Zar zaista mislite da se novogradnje neće masovno otkazivati (da, čak i uz penale ili gubitak već uloženog) ako vozarine ostanu na ovim razinama još dvije ili tri godine? Ne mislite li možda da će petina ili četvrtina brodara u svijetu propasti (ili će doći do preuzimanja) ukoliko vozarine ostanu ispod točke pokrića, pa čak i samo do kraja 2012. godine (a to onda stubokom mijenja odnos ponude i potražnje puno prije 2014.)? S druge strane, zar mislite da je to sada netko zaključao knjigu narudžbi za 2014. i da ona mora ostati prazna (pa u tri mjeseca je mogu napumpati da bude najplodonosnija u povijesti!)? Ona će biti onoliko prazna ili puna, koliko brodarske kompanije procijene kakva je situacija u određenom trenutku.

Čika Čvarko, upravo tako. [smiley] Spominješ 2-3 godine unutar kojih bi se ovakvi scenariji trebali odigrati. Gdje su ti stečajevi i preuzimanja? Mislim da je netko jednom postao jedan primjer, ali da se radi o učestaloj pojavi, za sada nega govora o tome. I upravo u tome je stvar.

U ovom trenutku ne vidim neki posebni razlog za kupnju. Valova i trejdanja će sigurno biti, ali dugoročni pozitivni trend (oporavak) ja ne vidim. Kaže kolega Malibu da ponekad malo teško shvaćam, što ću! Mrgud je najavio pad cijene na 650 kn pa malo gore, pa malo dolje, ali ja ću još neko vrijeme promatrati. Pozdrav!
[/quote]
2014 će željezo biti toliko skupo da će se isplatiti prodavat brodove u staro željezo i na tome dobro zaraditi. Kolega mrgud bi trebao znati o tome, on ulaže u željezo

https://childhealthsafety.wordpress.com/2012/03/14/government-experts-cover-up-vaccine-hazards/

i kad se konsolidira trgovina i svjetsko gospodarstvo, isfiltrira se sve nedobro, tada će se ustaliti i mehanizam strvinarenja i nadoknade opljačkanog. lijepo će uzeti porez po toni nosivosti, radio ili ne radio…
nekoć se plaćao porez na broj dimnjaka u kući, u engleskoj su se plaćali porezi na broj prozora… hrvatskoj mašti nesaglediva su krila u tom smislu…

28 April 2011

Baltic Dry Index (BDI) +10 1269
Rates
BCI (Cape index) BPI (Panamax index) BSI (Supramax index)
INDEX 1564 -2 1450 +58 1390 +2
SPOT 4 TCE AVG (USD) 6698 -57 11620 +467 14530 +12
YESTERDAY (USD) 6755 11153 14518
YEAR AGO (USD) 39130 31313 28126

Bez straha, pohlepe i sentimenta.

Eto splitski škver ne gradi ništa. Može 4 odjednom +2 u pripremama.

Jel može netko objaniti kakva je ovo Coscova čeličana od 12 milijardi dolara koja če se graditi u Indiji?


Jel može netko objaniti kakva je ovo Coscova čeličana od 12 milijardi dolara koja če se graditi u Indiji?

Velika,na 1,253 hektara,12 mil. tona godišnja proizvodnja čelika,rudaču neće izvoziti nego koristiti za svoju proizvodnju,inače firma se zove Posco i treći je najveći proizvođač čelika

When wealth is lost, nothing is lost; when health is lost, something is lost; when character is lost, all is lost. ~Billy Graham

Nema kolega ni na željezu niš….cijena 1kn kg, bakar 29,mesing 9,aluminij 2,5 lim 0,5kn kg ,morate priložit oib da vas mogu oporezovat. [bye]

Pustite priče,memojte da vas prevedu žedne preko vode

Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $6801 (UP 103)
BPI Average of the T/C routes $12490 (UP 870)
BSI Average of the T/C routes $14379 (DOWN 151)
BHSI Average of the T/C routes $11858 (DOWN 39)

New Report

Close