ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 22.11.2024. u 06:55
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
49,00
74.725
1,525
47,60
49,50
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.


U sijenju 2011. godine prodana su dva zrakoplova tipa MD 82 za ukupno 950 tisua USD.
U ožujku 2011. godine potpisan je Ugovor o prodaji brodova tipa bulk carrier (Getaldi i Gunduli)
za ukupno 30.200 tisua USD.

konsolidirano 1Q gubitak cca 9mil

Neka su prodali avione pa makar i za jednu kunu, dok je na brodovima očito dobro prošao i broker jer su info bile da je cijena nešto veća od 31 miljun dolara za paket, pa je očito cca. miljun pošlo na brokersku proviziju.
Uglavnom nema problema sa likvidnošću, a kao što je dobro primjetio Lopina FI 2Q će biti pozitivno bez obzira na drastičan pad vozarina.

@zmanojlo

http://www.zse.hr/UserDocsImages/financ/ATPL-fin2011-1Q-NotREV-K-HR.pdf

When wealth is lost, nothing is lost; when health is lost, something is lost; when character is lost, all is lost. ~Billy Graham

http://www.zse.hr/UserDocsImages/financ/ATPL-fin2011-1Q-NotREV-N-HR.xlsx
http://www.zse.hr/UserDocsImages/financ/ATPL-fin2011-1Q-NotREV-N-HR.pdf

@tribal1
Pa to su prijatelju tvoje riječi (400). Ja nikada nisam niti spomenuo tu brojku, niti si je na grafu mogao uoćiti. No da če dole, hoće, dokle i to znam. A kad budem ušao, opet javim !!
LP

I very much love INGRA !!

Eh, slijepo sam slušao onoga koji je napisao da čekaš na 400..

Pa ti javi da još ubodem koji komadić..


FI 2Q će biti pozitivno bez obzira na drastičan pad vozarina.

Iz ovoga slijedi da drastični pad vozarina nema baš nikakvog utjecaja na rezultate ATPL u nastavku godine. Jedino ako imaju dugoročne ugovore iz prethodnih razdoblja znatno viših vozarina. No, kada će isti isteći?

ja sam s obzirom na okolnosti sasvim zadovoljan izvješćem, pomorstvo je uz sve probleme oko vozarina pozitivno, hoteli su sezonski posao i svi gubici će biti na kraju sezone pretvoreni u plus a rješili su se jedinog pravog gubitaša DA…
čak sam uvjerenja da ni u drugom kvartalu neće biti pušing na pomorstvu ili će biti minimalan jer imaju nekoliko dobrih ugovora na 3 godine plus prilično dobre vozarine koje ostvaruje flota teških tereta (4 broda), pola flote vozi po sasvim ok cijenama a druga polovica se šlepa…sve u svemu za ovo vrijeme niskih vozarina i golemog broja brodova na tržištu sasvim ok rezultat…
zato me ne napušta optimizam, i za razliku od nekih kolega mislim da je magičnih 680 -690 kn bilo dno ove dionice…mislim da je nerealno očekivati cijenu ispod ovih razina…ipak se radi o značajnoj lako utrživoj imovini…ne zaboravimo i na projekt nove upravne zgrade na kojem će se svakako zaraditi te 7 novogradnji od kojih prva stiže krajem godine a koje su dobrim dijelom plaćene, za dvije godine biti će to firma kao bonbončić sa extra mladom flotom brodova i kad krene oporavak vozarina kako se najavljuje postat će opet tražena dionica…zato strpljivo, kupujte malo pomalo dok je cijena tu gdje je, sve će se to jednog lijepog dana višestruko isplatiti…

još vi niste svjesni ta je atpl tempirana bomba koja samo čeka okidač i onda će pokazati zašto je jedna od najboljih firmi

ima li netko mozda ugovore koji se nadju na platou,naravno koji su aktualni

http://aqua-art.org/news.php


ima li netko mozda ugovore koji se nadju na platou,naravno koji su aktualni

Ima, nick mu je Pero K !

PS
Sry na humorističnom, ali jedinom mogućem istinitom odgovoru !

halfte trinken, halfte Šarcu geben



FI 2Q će biti pozitivno bez obzira na drastičan pad vozarina.

Iz ovoga slijedi da drastični pad vozarina nema baš nikakvog utjecaja na rezultate ATPL u nastavku godine. Jedino ako imaju dugoročne ugovore iz prethodnih razdoblja znatno viših vozarina. No, kada će isti isteći?
[/quote]

Naveo sam točno FI 2Q, dakle nisam prognozirao rezultat za poslovnu godinu. No, obzirom na okolnosti i taj će biti oko pozitivne nule što je za recesijsku godinu prihvatljivo. Kao što je primjetio Leconte, neće ni kriza trajati vječno, već 2014. teći će med i mlijeko.




FI 2Q će biti pozitivno bez obzira na drastičan pad vozarina.

Iz ovoga slijedi da drastični pad vozarina nema baš nikakvog utjecaja na rezultate ATPL u nastavku godine. Jedino ako imaju dugoročne ugovore iz prethodnih razdoblja znatno viših vozarina. No, kada će isti isteći?
[/quote]

Naveo sam točno FI 2Q, dakle nisam prognozirao rezultat za poslovnu godinu. No, obzirom na okolnosti i taj će biti oko pozitivne nule što je za recesijsku godinu prihvatljivo. Kao što je primjetio Leconte, neće ni kriza trajati vječno, već 2014. teći će med i mlijeko.
[/quote]

Evo, bogati, i ovih s "druge strane"…
Zar vi svi ( i oni koji su za "gore i oni koji su za "dolje"), kao zombiji, vjerujete što napišu nekakvi strani analitičari? Dakle, oni kažu da će 2011., 2012. i 2013. biti teške, a da od 2014. nadalje slijedi povećanje vozarina. Njihov argument za takvu pretpostavku je sljedeći: za tri navedene godine knjiga narudžbe novogradnji je puna i vozarine će biti na niskim razinama zbog jače ponude od potražnje (svjetski rast trgovine neće u dovoljnoj mjeri moći kompenzirati taj nerazmjer). Pošto još nema narudžbi za tu, 2014. godinu, očekuju olakšanje u omjeru ponude i potražnje tereta, uz predviđeni nastavak rasta svjetske trgovine.
Sve su to toliko "dalekometni šutevi"; kao da prognozirate tko će biti osvajač malog kristalnog globusa u slalomu 2014. godine ili europski klupski košarkaški prvak iste godine.
Zar zaista mislite da se novogradnje neće masovno otkazivati (da, čak i uz penale ili gubitak već uloženog) ako vozarine ostanu na ovim razinama još dvije ili tri godine? Ne mislite li možda da će petina ili četvrtina brodara u svijetu propasti (ili će doći do preuzimanja) ukoliko vozarine ostanu ispod točke pokrića, pa čak i samo do kraja 2012. godine (a to onda stubokom mijenja odnos ponude i potražnje puno prije 2014.)? S druge strane, zar mislite da je to sada netko zaključao knjigu narudžbi za 2014. i da ona mora ostati prazna (pa u tri mjeseca je mogu napumpati da bude najplodonosnija u povijesti!)? Ona će biti onoliko prazna ili puna, koliko brodarske kompanije procijene kakva je situacija u određenom trenutku. Ne mislite li da, osim navednih razloga, neće veliku ulogu odigrati i globalna situacija, kako sigurnosna, tako i gospodarska, zatim cijene sirovina, cijena nafte…? Mogao bih razloge za ili protiv nabrajati do jutra…
Zaključak, ne razmišljajte tuđom glavom i ne izvodite zaključke iz pretpostavki. Možete razmišljati kao čika Voren: proučite bilancu (dobit na uloženi kapital i slične trice i kučine), ocijenite kvalitetu, racionalnost i dosljednost rukovodstva, obratite pažnju na povijest tvrtke, procijenite vrijednost tvrtke i kupite je odmah ukoliko smatrate da je njena vrijednost trenutno značajno niža od njene stvarne vrijednosti. Uopće nije važno hoće li cijena dionice u sljedećih dva-tri mjeseca ići 20% gore ili dolje jer to je vrlo teško predvidjeti. S druge strane, ne morate razmišljati poput njega – možete trejdati (pa malo i navlačiti po forumima)… [proud]

"Ne brojite novac dok još sjedite za stolom."-profesionalni kockar

New Report

Close