ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 16.11.2024. u 01:46
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
49,00
41.993
857
47,80
49,50
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.


Naravno da će vozarine IMO bit izrazito niske i dalje i da će i 10.000 bit puno. iskreno nadam se da ću moć kupit atpl ispod 500.

Opasno ćeš razljutiti ovakvim cjenovnim prognozama mnogobrojne kolege koji su i dalje uvjereni u rast cijene, ali ako su vozarine trenutačno na oko 6.000 USD per day i ako "prices paid for backhaul trips from Asia to Europe also have the potential to fall towards zero…", možda stvarno i dočekaš ispod 500 kn. Samo, čak i ako dočekaš, perspektiva za sada nije baš neka…imaš strpljenja?



Naravno da će vozarine IMO bit izrazito niske i dalje i da će i 10.000 bit puno. iskreno nadam se da ću moć kupit atpl ispod 500.

Opasno ćeš razljutiti ovakvim cjenovnim prognozama mnogobrojne kolege koji su i dalje uvjereni u rast cijene, ali ako su vozarine trenutačno na oko 6.000 USD per day i ako "prices paid for backhaul trips from Asia to Europe also have the potential to fall towards zero…", možda stvarno i dočekaš ispod 500 kn. Samo, čak i ako dočekaš, perspektiva za sada nije baš neka…imaš strpljenja?
[/quote]

Iskreno fućka mi se dal ću koga naljutit. Nisam rekao da ide ispod 500 nego da se nadam da ću tu kupovat, a sad da li će to bit 2012.,2013. il 2014. tko zna. Do tad će možda i do ispod 400. AP mi se sviđa kao firma i dionica, nerijetko mi je bila više od 50% portfelja, ali ako joj brojke i činjenice ne idu u prilog neću ju kupovat. Ova cijena je u jednu ruku primamljiva, prvenstveno zbog mlade flote, ali ako do 2014. tu nema kruha zašto da se kalim kad ima daleko boljih sektora i firmi sa propulzivnijim rastom. I sam sam pomalo začuđen drastičnim padom BDIa (ne padom, ali da drastičnim), ali vjerujem da oni koji bolje prate brodare nisu.

Žao mi je ljudi koji su unutra zaglavili, ali svojom tvdoglavošću će izgubiti još novaca.

drage kolege dali netko nesto zna u vezi dividende…..prosle godine 20 kuna…koliko bi bila ove, buduci da je poslovanje u plusu…

da, doista. nikakvih vijesti, a barem bi dividenda na ovim cijenama dala neki smisao ostanka u dionici.

drukeri bog vas blagoslovio

pa zato da kupujemo po ispod 500 kad teoretski po vašem može i ispod 200

a s druge strane

ako vozarine padaju do 2014, to je preko 800 dana, i svaki dan 1%, ili minimlno 0,5%

ne kužim kao će to računati..onda vozarine u minus ili kaj,

zato svi mi gledamo kaj se događa, i onda puste brojke o nekakvim prognozama prepustite svevišnjem jer jedino on zna kako će se to kretati,ostali mogu samo nagađati i lupat kao što večina i radi

neki drukaju prema gore neki prema gore, pa sad koji će pobijediti vrijeme će pokazati do 2014




Naravno da će vozarine IMO bit izrazito niske i dalje i da će i 10.000 bit puno. iskreno nadam se da ću moć kupit atpl ispod 500.

Opasno ćeš razljutiti ovakvim cjenovnim prognozama mnogobrojne kolege koji su i dalje uvjereni u rast cijene, ali ako su vozarine trenutačno na oko 6.000 USD per day i ako "prices paid for backhaul trips from Asia to Europe also have the potential to fall towards zero…", možda stvarno i dočekaš ispod 500 kn. Samo, čak i ako dočekaš, perspektiva za sada nije baš neka…imaš strpljenja?
[/quote]

Iskreno fućka mi se dal ću koga naljutit. Nisam rekao da ide ispod 500 nego da se nadam da ću tu kupovat, a sad da li će to bit 2012.,2013. il 2014. tko zna. Do tad će možda i do ispod 400. AP mi se sviđa kao firma i dionica, nerijetko mi je bila više od 50% portfelja, ali ako joj brojke i činjenice ne idu u prilog neću ju kupovat. Ova cijena je u jednu ruku primamljiva, prvenstveno zbog mlade flote, ali ako do 2014. tu nema kruha zašto da se kalim kad ima daleko boljih sektora i firmi sa propulzivnijim rastom. I sam sam pomalo začuđen drastičnim padom BDIa (ne padom, ali da drastičnim), ali vjerujem da oni koji bolje prate brodare nisu.

Žao mi je ljudi koji su unutra zaglavili, ali svojom tvdoglavošću će izgubiti još novaca.
[/quote]

500 kuna?
Kupovao sam ja ovo i po 300 kuna. Šanse da ću opet su velike. ovdje ne smijete gledati firmu i fundamente jer je to nebitno. Gleda se biznis. Kad su multiple male i kad vam svi kažu da je podcijenjeno onda treba bježati što dalje od ovih firmi. Tek kad počne rasti P/E, onda se tu ulazi

“A man's got to do what a man's got to do”



ako vozarine padaju do 2014, to je preko 800 dana, i svaki dan 1%, ili minimlno 0,5%

ne kužim kao će to računati..onda vozarine u minus ili kaj,

Pa ne bi padale 1% od današnje vrijednosti, nego 1% od dan ranije (u teoriji).
Npr. danas – 1000, sutra – 990, pa 980,1… 970,3… 960,6… itd.

Ovaj komentar predstavlja mišljenje autora i nije nagovor na K/P, autor nema dionice u močvari.

ma jasno sve, oko ti h 1%

ovo je bio malo sarkazam

alki smaram da brodari neće prodavat svoje usluge ispod točke pokrića,





Naravno da će vozarine IMO bit izrazito niske i dalje i da će i 10.000 bit puno. iskreno nadam se da ću moć kupit atpl ispod 500.

Opasno ćeš razljutiti ovakvim cjenovnim prognozama mnogobrojne kolege koji su i dalje uvjereni u rast cijene, ali ako su vozarine trenutačno na oko 6.000 USD per day i ako "prices paid for backhaul trips from Asia to Europe also have the potential to fall towards zero…", možda stvarno i dočekaš ispod 500 kn. Samo, čak i ako dočekaš, perspektiva za sada nije baš neka…imaš strpljenja?
[/quote]

Iskreno fućka mi se dal ću koga naljutit. Nisam rekao da ide ispod 500 nego da se nadam da ću tu kupovat, a sad da li će to bit 2012.,2013. il 2014. tko zna. Do tad će možda i do ispod 400. AP mi se sviđa kao firma i dionica, nerijetko mi je bila više od 50% portfelja, ali ako joj brojke i činjenice ne idu u prilog neću ju kupovat. Ova cijena je u jednu ruku primamljiva, prvenstveno zbog mlade flote, ali ako do 2014. tu nema kruha zašto da se kalim kad ima daleko boljih sektora i firmi sa propulzivnijim rastom. I sam sam pomalo začuđen drastičnim padom BDIa (ne padom, ali da drastičnim), ali vjerujem da oni koji bolje prate brodare nisu.

Žao mi je ljudi koji su unutra zaglavili, ali svojom tvdoglavošću će izgubiti još novaca.
[/quote]

500 kuna?
Kupovao sam ja ovo i po 300 kuna. Šanse da ću opet su velike. ovdje ne smijete gledati firmu i fundamente jer je to nebitno. Gleda se biznis. Kad su multiple male i kad vam svi kažu da je podcijenjeno onda treba bježati što dalje od ovih firmi. Tek kad počne rasti P/E, onda se tu ulazi

[/quote]
U nadi i šansi je spas… [cool]


alki smaram da brodari neće prodavat svoje usluge ispod točke pokrića

a što misliš što sada rade?

A kaj niko neće komentirati da je danas nakon duže vremena BDI konačno okrenuo malo u plus i da su ipak vozarine možda ovih dana dotakle neko dno…
Uglavnom izvješće za 1Q će već puno toga reći…

E kad bi bilo Up bar misec dana…..i dobro kvartalno izvješće…

New Report

Close