Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,78 | 1.626 | 38 | 42,50 | 43,00 | -1,16% |
In its latest weekly report, Fearnley’s said that the Panamax market continued its downward trend this week. It was some mixed views beginning week when more fresh cargoes entered the market – but this was quickly absorbed by the overwhelming supply of available ships. “The rates in both hemispheres are slowly declining and we do not see any fundamental upcoming events in the near future which will have any positive effect to the rates."
Zbog kašnjenja isporuke Zagreb je izgubio taj ugovor na 60000 dolara dnevno, baš tad je bdi upao u crnu rupu i brod je najprije vozio za mizeriju ( par tisuća dolara dnevno ), a jedini bolji ugovor mu je bio s kraja 2009 kad je ugovoren jednogodišnji t/c za 25000 dolara dnevno.
No ne znam zašto toliko rasprave o Zagrebu kad je još sredinom prošle godine prodan kinezima ( s isporukom na kraju ove godine ). A idući brod koji dolazi ionako neće zarađivat više od Zagreba.
Prva vozarina za jedno putovanje Zagreba je bila 3000 dnevno, a danas je u t/c od 23000-26000. Šteta, velika šteta što nije prodan još tijekom gradnje na navozu kinezima, a mogao je biti "ustupljen" za 100 miljuna dolara, danas bi za tu lovu mogli dobiti 3 broda. Ne zavaravaj kolege na forumu, jer da je brod prodan bilo bi objavljeno na ZSE, a sljedeći brod što preuzmu krajem godine zarađivati će nažalost manje nego sad zarađuje Zageb.
In its latest weekly report, Fearnley’s said that the Panamax market continued its downward trend this week. It was some mixed views beginning week when more fresh cargoes entered the market – but this was quickly absorbed by the overwhelming supply of available ships. “The rates in both hemispheres are slowly declining and we do not see any fundamental upcoming events in the near future which will have any positive effect to the rates."
ETO ??
Ako nije problem prijatelju iz čega se vidi da je na samom dnu, imate li kakav ukaz na rečeno !!
Hvala !!
[/quote]
Ma vidi se po tome da bi sad nakon Uskrsa vozarine već tradicionalno trebale početi rasti sve do 6 mjeseca,a dal će tako bit vidjet ćemo prve naznake već ovih dana…
Uglavnom po ovim cijenama nikako ne prodavati..ovo će morati vrlo skoro prilično gore kao i mnoge druge dionice,ako ne prije onda kad se odredi datum za EU..jer mnogi strani fondovi samo čekaju datum.. za ulazak na našu burzu sa priličnim sredstvima..a zna se što onda slijedi,ko ne zna nek malo prouči šta se događalo na burzama ovih zadnjih članica prilikom ulaska u EU..
Je šefe1
Samo kad sam ja rekao ajte Van, pa uđite tamo negdje, Mrgud lud, sjedi 1 (jedan). E sad je to već razlika a i bit će još veća…Da i kad dostigne to dno, zna se ide se gore, ali prije toga još dole prijatelju šefe !! [angry]
😉
Jethro, evo inf radi, ne moj profil je godinu dana stariji od spomenutog člana foruma…nema nikakve veze…
NHF ali daj ljudi naučite se quotat. ovak ispada da si mene quotao.
inače, malo sam googlao i ovo našao
a sad dal je prodan il ne nek svatko sam prosudi. čudno je da nije bilo objave na zse ali netko je spomenuo da je preuzimanje krajem ove godine. iskreno na mahove pratim ovaj topic pa očito nisam dobro upoznat s činjenicama.
poz.
Kad na ljeto Zagrebu istekne ugovor na 60.000$/daily, razlika do 20.000 koliko cca može dobit
Nego, o ovome što si napisao da se za panamax ugovor trenutačno može dobiti 20.000 USD na dan. Čitam sljedeći članak gdje predviđaju 6.000 USD na dan. Jesi li ti pogriješio ili sam ja nešto pogrešno shvatio u vezi tih 6.000 dolara?
Panamax rates head towards operating levels
by Rhiannon Zanetic — last modified Apr 21, 2011 12:14 PM
Panamax bulk carrier charter rates for Pacific round voyages could fall to operating cost levels of around $6,000 per day by the end of April, as diminishing cargo demand in Asia leaves a growing number of ships unemployed.
Brokers say the lack of charterers hiring ships in the spot market could also see Atlantic round voyages reduced to close to these levels.
Prices paid for backhaul trips from Asia to Europe also have the potential to fall towards zero…
[/u]@PersJesus
ma ja sam uzeo taj izračun za okviran pad dobiti, koji kako stvari stoje, neće biti tako drastičan s obzirom na to da ugovor od 60.000 pao u vodu zbog kašnjenja. 20.000 sam bubnuo kao izrazito optimističnu u trenutku kad bi isticao ugovor za Zagreb (a tad ne znaš koliki će bit bdi) kako mi još nebi rekli da drukam na pad. Naravno da će vozarine IMO bit izrazito niske i dalje i da će i 10.000 bit puno. iskreno nadam se da ću moć kupit atpl ispod 500.
m/b Zagreb je još tu, ali je prazan podatak gdje se trenutno nalazi ili kamo plovi.
drugovi moji može se ođe polemizirati ali da je pušin na ovoj dionici brate pušing samo taki !
postao sam na temi ulpl isječak iz travanjske analize rba koji se odnosi na uljanik , evo ovdje samo uži dio koji se odnosi na cijeli sektor , pa tako i na atpl .
quote:
”…Zbog očekivano velike isporuke brodova iz brodogradilišta
te manje aktivnosti u rezalištima brodova
smatramo da će vozarine u segmentu rasutog tereta
biti suočene s izazovom u sljedeće tri godine.
Za vozarine tankera očekujemo nastavak uzlaznog
trenda koji je potaknut globalnim oporavkom i visokim
cijenama nafte. Stoga za vozarine brodova
iz flote Uljanik plovidbe za prijevoz rasutog tereta
očekujemo pad sve do 2014., a nakon toga oporavak,
dok za flotu tankera očekujemo stabilan rast
vozarina…”