Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,78 | 1.626 | 38 | 42,50 | 43,00 | -1,16% |
Izašlo je FLEET STATISTICS za 1Q
PANAMAX
U prva tri mjeseca isporučeno 27 od 201 naručenog tako da je to dobro,7 brodova završilo u rezalištu,lani 9 u cijeloj godini
Revised as of March 31st, 2011
Ajde nam pojasni šta je tu dobro? Podvuci crtu i dobit ćeš 27 novih brodova i 7 u rezalištu, to je dodatnih 20 brodova u ponudi na tržištu. A količina tereta se nije toliko povećala. Pa kako će onda vozarine rasti? Pa nije bdi dionica da ide malo gore il malo dolje kako se nekom smisli, bdi pada i padat će dok god se ne uspostavi ravnoteža između ponude i potražnje.
E sad ako neko misli da će u ovoj godini bit više izrezanih brodova od isporučenih i da će se povećat teret za prijevoz nek slobodno očekuje rast bdi-a. Al pisat da će bdi prestat padat i počet rast samo zato jer je "puno već pao" je glupost na kvadrat.
Al pisat da će bdi prestat padat i počet rast samo zato jer je "puno već pao" je glupost na kvadrat.
Dobro, ovako od oka gledajući, BDI tj. BPI je toliko jako pao da mi se čini da Atlantskoj ne bi bitno pomogao ni rast prosječnih vozarina za 10, 20 ili 30% od sadašnje razine s obzirom na to da je kapetan Jerković svojedobno naveo 20.000 USD na dan kao nekakav približni break-even (panamax) odnosno kao područje ostvarivanja dobiti za ATPL.
Trenutačne prosječne vozarine su jako daleko od navedenog iznosa. Možda još imaju brodova pod starim (boljim!) ugovorima, ali ni ti ugovori neće trajati vječno. Novi će morati ići po nepovoljnijim uvjetima. Inače, ne znam je li ta računica od 20.000 USD kao područje dobiti za ATPL još i dalje drži ili se zbog prodaje nekoliko brodova iz flote u međuvremenu smanjila? Što kažu poznavatelji?
Izašlo je FLEET STATISTICS za 1Q
PANAMAX
U prva tri mjeseca isporučeno 27 od 201 naručenog tako da je to dobro,7 brodova završilo u rezalištu,lani 9 u cijeloj godini
Revised as of March 31st, 2011
Ajde nam pojasni šta je tu dobro? Podvuci crtu i dobit ćeš 27 novih brodova i 7 u rezalištu, to je dodatnih 20 brodova u ponudi na tržištu. A količina tereta se nije toliko povećala. Pa kako će onda vozarine rasti? Pa nije bdi dionica da ide malo gore il malo dolje kako se nekom smisli, bdi pada i padat će dok god se ne uspostavi ravnoteža između ponude i potražnje.
[/quote]
Dobro je to šta je sa 1.1.2011g. bilo u naruđbama za 2011g. naručeno 263 panamaxa sada je taj broj pao na 201,isporučeno ih je u tri mjeseca "samo" 27 i nosivost se povečala za 1.754.870Dwt
Trenutno u svijetu plovi oko 1700 panamaxa nosivosti oko 125.000.000Dwt
Izašlo je FLEET STATISTICS za 1Q
PANAMAX
U prva tri mjeseca isporučeno 27 od 201 naručenog tako da je to dobro,7 brodova završilo u rezalištu,lani 9 u cijeloj godini
Revised as of March 31st, 2011
Ajde nam pojasni šta je tu dobro? Podvuci crtu i dobit ćeš 27 novih brodova i 7 u rezalištu, to je dodatnih 20 brodova u ponudi na tržištu. A količina tereta se nije toliko povećala. Pa kako će onda vozarine rasti? Pa nije bdi dionica da ide malo gore il malo dolje kako se nekom smisli, bdi pada i padat će dok god se ne uspostavi ravnoteža između ponude i potražnje.
[/quote]
Dobro je to šta je sa 1.1.2011g. bilo u naruđbama za 2011g. naručeno 263 panamaxa sada je taj broj pao na 201,isporučeno ih je u tri mjeseca "samo" 27 i nosivost se povečala za 1.754.870Dwt
Trenutno u svijetu plovi oko 1700 panamaxa nosivosti oko 125.000.000Dwt
[/quote]
27 novih panamaksa brodova,7 u rezalište tj porast od 20 brodova
i to je otprilike porast od 1,2%
a svjetska trgovina raste preko 5% godišnje pa bi se moglo reći da ponuda i potražnja rastu ravnomjerno
panamaksi voze sa gubitkom
ali dva broda manje koja su prodana ne stvaraju gubitke
aviokompanija kao kronični gubitaš se prodaje i to je ATPL izvrsno
hotelski biznis ulazi u dobar ciklus i smatram daq će ove godine poslovati pozitivno,a u slučaju prodaje postići će se sigurno puno veća cijena od sadašnje
ATPL više ne puši u zraku,ne puši više ni na zemlji/hoteli/jedino puši na moru radi niskih vozarina.
Da sam unutra ne bih prodavao već dokupljivao jer je to sada jeftino.. uvijek može biti jeftinije.
Za malo jači ulaz treba pričekati izvješće prvog kvartala koje bi trebalo biti loše.
Ali očekivalo se i da će četvrti kvartal biti jako loš,a nije bio.Ipak možemo očekivati poslovanje
sa gubitkom u prvom kvartalu.
Volio bi da nas ATPL ugodno iznenadi radi dobrih ugovora u dugoročnim čarterima.
Za strpljive u ATPL će biti i meda i mlijeka!
Izašlo je FLEET STATISTICS za 1Q
PANAMAX
U prva tri mjeseca isporučeno 27 od 201 naručenog tako da je to dobro,7 brodova završilo u rezalištu,lani 9 u cijeloj godini
Revised as of March 31st, 2011
Kad pogledam danas vozarine za cape size brodove dođe mi da pođem okulisti na pregled jer mi nedostaju brojke, no još dobro vidim. Međutim, kako je Lopina ponovo sa nama držim to dobrim znakom, jer kad i najpesimističniji počnu kupovati to nešto znači.
Ipak, ova tablica gore govori više od tisuću riječi, med i mlijeko tek krajem 2014., to je nažalost realnost, u međuvremenu ljuta, rovovska borba [angry]
dobro, ljudi, što je sa atpl dividendom? kad ćemo to konačno saznati? kad će NO sjednica i Skupština? ULPL je i danas razveselio svoje dioničare ostatkom dividende, a ovdje ne znamo na čemu smo…
… da vidimo da li da prelazimo sa svojim atpl ulaganjem u ulpl…
Trenutačne prosječne vozarine su jako daleko od navedenog iznosa. Možda još imaju brodova pod starim (boljim!) ugovorima, ali ni ti ugovori neće trajati vječno. Novi će morati ići po nepovoljnijim uvjetima. Inače, ne znam je li ta računica od 20.000 USD kao područje dobiti za ATPL još i dalje drži ili se zbog prodaje nekoliko brodova iz flote u međuvremenu smanjila? Što kažu poznavatelji?
Dobar primjer je "Zagreb". Na ljeto 2008. kad je proizveden potpisan je 3-godišnji ugovor na 60.000$/dnevno. Tad se još komentiralo kako je uprava nesposobna i da jeftino daje brodove u najam, a već par mjeseci nakon njegov mlađi blizanac "Miho Pracat" dobio je daleko lošiji ugovor nakon što su se vozarine strmoglavile.
Pa sada računajte. Kad na ljeto Zagrebu istekne ugovor na 60.000$/daily, razlika do 20.000 koliko cca može dobit je 40.000$x365 daje okvirno 73 milijuna kuna manjeg prihoda godišnje. Samo jedan brod. A di su ostali ugovori…
Još kad vidim dosta (pre)očajnih nickova predvođenih mrgudom i kormilarom na ovoj temi čini se da je bar još godinu dana dionica zapečačena. A dionica već 2 godine pada konstantno…
p.s. i još vidim priča se o dividendi, dioničari bi svoju vlastitu firmu cijedili u ovakvoj situaciji. Najbolje da budu ko ULPL i dižu kredite da dijele dividendu.
Još kada vidi ovo, uh, uh !! (21.4.2011 u 11h)
Pregledano (graf= 212 puta… Na grafu upisano, moja greška. Napisano ” bit če trokut”, no mislio sam na sideways, jer dvojka je bila sharp,nadam se da smo se razumijeli,, pa sad se mislite gdje če ATPL, dividenda ?? [angry]
Ha, ha i ha… za istinu (1).. da Vam kažem da ide na 850, lažem Vas, hoću li dobiti onda 2, prolaznu ocjenu !!
LP
Stari Vikinzi su tvrdili da je BDI nekad znao i rasti:
Baltic Dry -0,3%
Capesize +0,5%
Panamax -0,3%
Handysize +0,1%
Supramax -0,6%
BALTIC DRY-INDEKSEN I POENG, OG SEGMENTER I RATER (USD):
Dato BDI Capesize Panamax Handysize Supramax
26/04 1.250 6.580 10.928 11.996 14.559
21/04 1.254 6.547 11.024 11.985 14.645
20/04 1.262 6.530 11.335 11.937 14.683
19/04 1.271 6.493 11.666 11.933 14.695
nikoga ja ne bih cijedio, nego bih htio imati prinos od svog ulaganja. ako vidim da nemam prinosa od jedne dionice, onda prelazim u drugu. bez obzira koja bila. jer, i mi trebamo od nečega živjeti, a ne samo pretežiti vlasnici kompanija i njihovi zaposlenici.
razumijem tvoju zabrinutost za budućnost vozarina, ali kompanija treba aktivno pronalaziti rješenja u svim situacijama. zato su i prodali avio business, jer ocjenjuju da se u kriznim vremenima treba držati core businessa. budi bez brige, imaju oni i gotovine (iz koje bi trebalo isplatiti dividendu) za održavanje likvidnosti.
a glede cijene dionice i njenog recentnog pada.. cijena je sada suštinski potpuno irelevantna. niti joj je sadašnja vrijednost realna obzirom na niske vozarine, niti će biti realna kad nas prime u EU, pa skoči kao blesava. jer, uvjeti na brodarskom tržištu tada neće biti ništa objektivno bolji. pa čak i da kojim slučajem budu bolji i koincidiraju sa EU ulaskom, to opet ne bi imalo međusobne veze. dakle, priča o stvarnoj vrijednosti dionice je prilično problematična. prema tome, nemojmo inzistirati na objektivnoj vrijednosti, bila ona niska ili visoka, jer zapravo nema objektivne vrijednosti.
atpl je zadržala dobit iz prijašnjih godina, u međuvremenu je prodala dio non-core businessa i dioničari imaju pravo očekivati svoj dio kolača. pa valjda je i u brodarskom businessu prošle godine nešto i zaradila. nešto su od toga reinvestirali, a jedan dio su valjda planirali dati i dioničarima. ako nisu, hvala lijepo, odoh u neku drugu dionicu…