Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 21.266 | 434 | 49,00 | 49,50 | 0,00% |
Dry Bulk Fixtures
Monday 19 December 2005
GRAIN
Upriver to Poland — Vessel to be nominated, 30,000t, $39.00 per tonne, fio 7,000sx/ 4,000sx, Dec 25-Jan 5. (Toepfer)
Tubarao to Qingdao — Kerkis , 190,000t, $22.75 per tonne, fio scale/25,000sc, Jan 15-31. (Transfield)
Guaiba to Qingdao — Quorn, 160,000t, $23.25 per tonne, fio scale/25,000sc, Jan 15-31. (Noble Chart)
TIME CHARTERS
Cape Stork (171,039 dwt, 14.5/61.3L, 1996-built) delivery Shanghai Dec 20-22, redelivery Rotterdam, $19,000 daily. (NYK Line Japan)
Aquaglory (171,014 dwt, 15/60L(A) 16/58B, 2003-built) delivery Immingham Dec 19-22 redelivery Skaw-Passero, $33,000 daily. (Cosco Tianjin)
Anangel Innovation (171,681 dwt, 14.5/62L 15.5/62B, 2004-built) delivery Beilun Dec 17-19, redelivery China, $28,250 daily. (Sinochart)
Cape Hawk (161,475 dwt, 14/50L 14.5/50B, 1995-built) delivery Qingdao Dec 20-22, redelivery Qingdao, $25,650 daily. (Cosco Tianjin)
Bergen Trader (76,000 dwt, 14/36L 14/30B, 2000-built) delivery Hoping Dec 25-27, redelivery worldwide, 4-6 months, $18,500 daily. (Charterer not reported)
Seaguardian (75,462 dwt, 14/32.5L 15/31.5B, 1999-built) delivery PMO Dec 22-26, redelivery Jorf Lasfar, $18,000 daily. (Swiss Marine)
Archon (75,121 dwt, 14/33.75L 14/28.75B, 2001-built) delivery Muroran Dec 27-28, redelivery South East Asia, $18,250 daily. (Louis Dreyfus)
Altair (74,677 dwt, 14/34L 14/34B, 2001-built) delivery Paranagua Dec 15-18, redelivery Spanish Med, $16,500 daily plus $40,000 ballast bonus. (Louis Dreyfus)
Maritime Kapar (74,222 dwt, 14.2/34.6L 15.2/34.6B, 2002-built) delivery Hong Kong Dec 19-24, redelivery Far East, 2 laden legs, $19,250 daily. (Daebo Shipping)
Scythia Graeca (74,100 dwt, 14/35L 15/35B, 2002-built) delivery Haldia Dec 17-22 redelivery Italy, $16,250 daily. (Swiss Marine)
Zella Oldendorff (73,931 dwt, 14.5/38L 14.5/28B, 2001-built) delivery Hamburg Dec 18-21, redelivery China, $22,500 daily. (Transfield)
Great Century (73,500 dwt, 13.75/30L 14.5/30B, 2000-built) delivery Hamburg Dec 26-28, redelivery worldwide, 2 years, $15,800 daily. (Charterer not reported)
CSK Eminence (73,606 dwt, 14/32.2L(A) 14.6/32.2B, 1997-built) delivery Ningbo Dec 25-27, redelivery worldwide, 3-5 months, $18,000 daily. (Bunge)
Anangel Enosis (73,556 dwt, 14.5/36L 15/36B, 1995-built) delivery Kobe Dec 25-29, redelivery PMO, $19,000 daily. (Cargill)
Cape (73,048 dwt, 14/36L 15/34B, 1997-built) delivery Qinghuangdao Dec 20-22, redelivery Taiwan, $17,000 daily. (Charterer not reported)
[color=blue]Peljesac (71,229 dwt, 13/33L, 1984-built) delivery Nantong prompt, redelivery Pvesme, $12,000 daily. (Cargill)[/color]
Oinoussian Lion (71,662 dwt, 14/28L, 1996-built) delivery Taichung Dec
ajde dosta o kalendarima, jel nasao tko informaciju zbog cega BDI ide dolje, sudeci po rastu cijena na NYSE brodara, cini se da ovaj pad je kratkog vijeka? komentari?
Kolega, o tome se vec pisalo na raznim temama pa i na ovoj. Evo da ponovim:
Sadašnji negativan trend BDI indexa je kratkoročnog daha i uzrok mu je u Kini. Sadašnja veća ponuda od potražnje brodova za rasute terete na tržištu posljedica je kineske metalurgije koja trenutačno pregovara cijene rudača za 2008. godinu. Cim zavrse pregovori, indexi ce opet gore.
isto vrijedi i za jadran koji je završio dokovanje.Upravo tu leži veliki potencijal rasta bez obzura na kolebanje BDI-a.
Naravno uz već spomenute novogradnje.Na neki način(što se tiče prihoda idobiti)iova dva primjera su kao
novi brodovi u floti.
to smo vec prije vidjeli da nase trziste nema puno veze sa amerikom
a pogotovo kod brodara
bilo bi lakse da pratimo trendove jer bi onda mogli i trgovati sukladno tome
htel sam rec ono kaj je kl. shogun rekel
logike sve manje ima pa je tesko pogoditi kak bu cijena isla kad ne reflektira nyse
Nego je li danas ona skupstina, vise sam zaboravio ?
Čini mi se da je sada ATPL u puno čvršćim rukama nego kod prošlog rastućeg vala [thumbsup]
a izgleda da je i istovar definitivno završio.
Nego je li danas ona skupstina, vise sam zaboravio ?
U petak 14.12. je skupština!
na atpl-r-a se vodi hladni rat..kupnja testira prodaju,da vde hoceli se netko pojaviiti..pa dizu naloge na 3500.medjutim nema poklapanja…nadam se da ce kupnja agresivnije kreniti,no da bi agresivnije krenila,mora joj put biti cist..nadam se da nema zamki [thumbsup]
Orca:
”
Nego je li danas ona skupstina, vise sam zaboravio ?
”
U petak 14.12. je skupština!
A koji je razlog sazivanja jel “kvaka” u točki 3, imenovanju nadzornog odbora da se ne probiju nekakvi rokovi ili ima neko iznenađenje pod točkom 4?!?
Nekako mi po dnevnom redu uopće nije jasno zašto se saziva izvanredna skupština…
na atpl-r-a se vodi hladni rat..kupnja testira prodaju,da vde hoceli se netko pojaviiti..pa dizu naloge na 3500.medjutim nema poklapanja…nadam se da ce kupnja agresivnije kreniti,no da bi agresivnije krenila,mora joj put biti cist..nadam se da nema zamki [thumbsup]
Izgleda da nema više iskrcavanja, barem ne na ovim razinama[cool]