ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 03.11.2024. u 12:39
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
47,15
1.839
39
47,10
48,30
-6,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Zeno Singer jedini vlasnik DA, moš mislit, ma nema šanse da je to prošlo bez "tate" iz Zračne luke Zagreb. [tongue]
No, svaka čast kap.Kulašu, vidi se da je inteligentan menađer, dobro je u ovim vremenima preferirati keš.



Pozitivne divergencije, formiranje trenutnog dna je pri kraju… ovdje je očekivati snažniji proboj gore… moj 1. target 780-800kn… ostaje vidjeti…


Sorry prijatelju, ja jesam malo počorav, ali i uz očale ja ne vidim ovdje pozitivnu odnosno nikakvu divergenciju. Ako možeš malo mi pojasni, možda sam se izgubio u vremenu i prostoru.
LP svima !! [angry]
P.S: Znam da ima Bik i Medo, nevidim ni jednoga ni drugoga za UP, izgleda da su se dobro skrili….
[/quote]
Pa niste nas valjda sad napustili kad smo se riješili utega.




Pozitivne divergencije, formiranje trenutnog dna je pri kraju… ovdje je očekivati snažniji proboj gore… moj 1. target 780-800kn… ostaje vidjeti…


Sorry prijatelju, ja jesam malo počorav, ali i uz očale ja ne vidim ovdje pozitivnu odnosno nikakvu divergenciju. Ako možeš malo mi pojasni, možda sam se izgubio u vremenu i prostoru.
LP svima !! [angry]
P.S: Znam da ima Bik i Medo, nevidim ni jednoga ni drugoga za UP, izgleda da su se dobro skrili….
[/quote]
Pa niste nas valjda sad napustili kad smo se riješili utega.
[/quote]
Ne prijatelju, nisam. Ja sam srazložno izašao samo s jednim dijelom jer je bilo MORAM, inače i dalje 100% samo ATPL, ali pokušavam biti iskren, onako kako ja to vidim, možda se netko neće složiti ili to vidi drugačije nego ja !!
LP [angry]

I very much love INGRA !!

uf,
http://www.poslovni.hr/vijesti/glavni-urednik-poslovnog-dnevnika-na-obavijesnom-razgovoru-u-policiji-176824.aspx

nije zezancija. meni doma došla murja jednom. ništa ozbiljno, ali čovjek izgubi pola dana bezveze. a osim svega, nemaš tamo gdje ni parkirati. ako ste doma, nađu vas preko ip adrese/provajdera. nick i ostale gluposti su eto tako… ako ste u firmi, očekujte probleme i od firme koja ima registriranu ip.

kad malo bolje razmislim, i taj zeno, osim što ima lijepo ime i frizuru, čini mi se jako pametan, a siguran sam da je uprava krvavim žuljevima zaradila sve dionice i da je težak fizički rad bio prebaciti iste na burzu.


uf,
http://www.poslovni.hr/vijesti/glavni-urednik-poslovnog-dnevnika-na-obavijesnom-razgovoru-u-policiji-176824.aspx

nije zezancija. meni doma došla murja jednom. ništa ozbiljno, ali čovjek izgubi pola dana bezveze. a osim svega, nemaš tamo gdje ni parkirati. ako ste doma, nađu vas preko ip adrese/provajdera. nick i ostale gluposti su eto tako… ako ste u firmi, očekujte probleme i od firme koja ima registriranu ip.

kad malo bolje razmislim, i taj zeno, osim što ima lijepo ime i frizuru, čini mi se jako pametan, a siguran sam da je uprava krvavim žuljevima zaradila sve dionice i da je težak fizički rad bio prebaciti iste na burzu.

Neznam dali ste čuli, ali idemo u EU za koji mjesec …hi,hi,hi,hi, pa nama je dobro … živio Balkan express .. Bravo za objavu uredništvu Poslovnog … "Daje se na znanje" hi,hi,hi,hi ,, Mi u EU, hi,hi,hi !!

I very much love INGRA !!

BDI – 25, dobro su pale vozarine za panamaxe u zadnih nekoliko dana, ne sluti na dobro

Baltic Dry Index (BDI) 1376 -25

UPGRADING TO MARKET OUTPERFORM ON STRONG RAKIJA DEMAND!

Ima zanimljiv prilog u današnjem Dubrovačkom (tiskano izdanje) o projektima u gradu, spominje se "panamax" u Gružu, marina…i još puno lipih stvari za Atlantsku…

UPGRADING TO MARKET OUTPERFORM ON STRONG RAKIJA DEMAND!


Ima zanimljiv prilog u današnjem Dubrovačkom (tiskano izdanje) o projektima u gradu, spominje se "panamax" u Gružu, marina…i još puno lipih stvari za Atlantsku…

Budi dobar pa skeniraj članak da ga i mi pročitamo.

halfte trinken, halfte Šarcu geben


BDI – 25, dobro su pale vozarine za panamaxe u zadnih nekoliko dana, ne sluti na dobro

Vaš link
Protekloga je tjedna tržišta uzdrmala i negativna prognoza Moody’sa koji najavljuje pad vozarine ove godine.

Crno na bijelo, sve je jasno.

Ja isto kažem da je dobro da su se konačno riješili kroničnog gubitaša ( avioprijevoznika ) al nije mi jasno šta se toliko dugo čekalo na to. No bez obzira na sve gubitak avioprijevoza ne znači da firma bolje stoji, dapače, ovako im je dodatno smanjen NAV.

S druge strane, kvaliteta ove firme se mjeri prema core biznisu a ne prema avioprijevozu. A u core biznisu nije dobro ni najmanje. Teško je uopće predvidjet kad će se izjednačit ponuda i potražnja, al dok su na snazi ovakvi odnosi nema teorije da atpl na vozarinama išta zaradi, samo je pitanje koliko će izgubit.

Zarada nastupa tek kad potražnja premaši ponudu. U ovom slučaju je to praktički nemoguće. Za to je potreban masivan odlazak brodova u rezališta i/ili drastično smanjenje budućih narudžbi, jer se svjetska ekonomija neće još dugo oporavit. Glavni uvoznici ( Kinezi ) u međuvremenu jačaju vlastite pogone da će u budućnosti imat sve manje potrebe za uvozom rudače. Tko će, kako i kada izvući bdi na profitabilne razine za brodare ( da potražnja bude veća od ponude ), ja stvarno ne znam.

never surrender


A u core biznisu nije dobro ni najmanje. (…) Tko će, kako i kada izvući bdi na profitabilne razine za brodare ( da potražnja bude veća od ponude ), ja stvarno ne znam.

Sad će se na ovo svi uvrijediti. I ustvrditi kako ni najmanje nisi u pravu, kako je situacija zapravo puno bolja nego prije godinu dana, kako će cijena dionice uskoro skočiti za stotinjak ili puno više kuna i sl. I ako ne, onda će se naveliko raspravljati o tome kako će dividenda od nekoliko desetaka kuna učiniti čuda…



BDI – 25, dobro su pale vozarine za panamaxe u zadnih nekoliko dana, ne sluti na dobro

Vaš link
[/i]Protekloga je tjedna tržišta uzdrmala i negativna prognoza Moody’sa koji najavljuje pad vozarine ove godine.

Crno na bijelo, sve je jasno.

Ja isto kažem da je dobro da su se konačno riješili kroničnog gubitaša ( avioprijevoznika ) al nije mi jasno šta se toliko dugo čekalo na to. No bez obzira na sve gubitak avioprijevoza ne znači da firma bolje stoji, dapače, ovako im je dodatno smanjen NAV.

S druge strane, kvaliteta ove firme se mjeri prema core biznisu a ne prema avioprijevozu. A u core biznisu nije dobro ni najmanje. Teško je uopće predvidjet kad će se izjednačit ponuda i potražnja, al dok su na snazi ovakvi odnosi nema teorije da atpl na vozarinama išta zaradi, samo je pitanje koliko će izgubit.

Zarada nastupa tek kad potražnja premaši ponudu. U ovom slučaju je to praktički nemoguće. Za to je potreban masivan odlazak brodova u rezališta i/ili drastično smanjenje budućih narudžbi, jer se svjetska ekonomija neće još dugo oporavit. Glavni uvoznici ( Kinezi ) u međuvremenu jačaju vlastite pogone da će u budućnosti imat sve manje potrebe za uvozom rudače. Tko će, kako i kada izvući bdi na profitabilne razine za brodare ( da potražnja bude veća od ponude ), ja stvarno ne znam.
[/quote]

doista smatram da sve stoji što si napisao, no nije mi jasno zašto tratiš vrijeme pišući (i ulažući?) o dionici koja je neprosperitetna, luzer i sve ostalo nedobro.
do grla sam u ovoj dionici, ali ono ljudsko u meni mi ne da da hladno prodam sve sa velikom pušionom, ubacim se u nešto drugo i tu plutam ili dobijem…
ako treba, zaboravit ću na ovu dionicu 20 godina i tek onda je prodati za 20 kn ako je bude uopće…
no dok sam trijezan i imam druge prihode, nebitno mi je koliko je njena cijena. nisam trejder i drugačiji mi je sklop. prošlo je doba kad sam prodavao sa pušionom da bi uletio u nešto što je turbo zveknulo.
ali ti mi nisi jasan…

New Report

Close