Capesize 8.894 dollar (- 7,2 prosent)
Panamax 14.355 dollar (- 2,8 prosent)
Handysize 11.685 dollar (+ 0,1 prosent)
Supramax: 15.457 dollar (- 0,5 prosent)
Rate($/Day) Change
BCI Average of the T/C routes $8894 (DOWN 685)
BPI Average of the T/C routes $14355 (DOWN 409)
BSI Average of the T/C routes $15457 (DOWN 70)
BHSI Average of the T/C routes $11685 (UP 13)
BDI -2,2 % – 1.430
Capesize 8.894 dollar (- 7,2 )
Panamax 14.355 dollar (- 2,8 )
Handysize 11.685 dollar (+ 0,1)
Supramax: 15.457 dollar (- 0,5 )
Obzirom na kretanje BDI u zadnjih par dana još se dionica dobro drži, što ukazuje da su malo po malo drhtave ručice otpale ili su "ošišane", tako da ekipa što je ostala in zna čime raspolaže. Ovaj pad likvidnosti je indikativan, ovo se nije odavno dogodilo.
Očekuje se okret BDI prema gore, vidi se po ostalim svjetskom brodarima…., mislim da ide samo gori definitivno, triba i Japan obnoviti…
Obzirom na kretanje BDI u zadnjih par dana još se dionica dobro drži, što ukazuje da su malo po malo drhtave ručice otpale ili su "ošišane", tako da ekipa što je ostala in zna čime raspolaže. Ovaj pad likvidnosti je indikativan, ovo se nije odavno dogodilo.
Obzirom na situaciju s bdi-om, obzirom na situaciju u atlantskoj i obzirom na cijene dionica stranih brodara, trenutno je dionica skuplja bar 15 posto od one cijene kolika bi trebala bit.
Ne znam šta je tu toliko puno potrebno filozofirat i šta je to toliko teško nekom priznat. Ne radi se ovdje o nekakvoj zlobi il strašenju, već trebamo bit realni.
Ja sam ocijenio na početku 2010 da se ne isplati više držat dionicu atpl i iako sam je kupio po 930-940 prodao sam je na oko 980. I nisam se prevario. Od tada na ovamo se ništa dobrog nije dogodilo, a ako mogu slobodno procjenit, ni neće tako skoro. Situacija se u sektoru promijenila na gore, a dionica je do današnjeg dana pala za 250 kuna.
Zato, čuvajte svoje novce, bit će i boljih vremena za kupnju.
Čak je i Dijana u plusu, a BDI pada, možebitno okret trenda…..
DRYS DryShips 5.51%
PRGN Paragon Shipping Inc. 2.66%
FREE FreeSeas Inc.1.92%
DSX Diana Shipping Inc. 1.50%
NMM Navios Maritime 0.48%
EXM Excel Maritime Carrier 1.64%
I na kraju da ne zaboravimo
my moon 1%
Obzirom na kretanje BDI u zadnjih par dana još se dionica dobro drži, što ukazuje da su malo po malo drhtave ručice otpale ili su "ošišane", tako da ekipa što je ostala in zna čime raspolaže. Ovaj pad likvidnosti je indikativan, ovo se nije odavno dogodilo.
Obzirom na situaciju s bdi-om, obzirom na situaciju u atlantskoj i obzirom na cijene dionica stranih brodara, trenutno je dionica skuplja bar 15 posto od one cijene kolika bi trebala bit.
Ne znam šta je tu toliko puno potrebno filozofirat i šta je to toliko teško nekom priznat. Ne radi se ovdje o nekakvoj zlobi il strašenju, već trebamo bit realni.
Ja sam ocijenio na početku 2010 da se ne isplati više držat dionicu atpl i iako sam je kupio po 930-940 prodao sam je na oko 980. I nisam se prevario. Od tada na ovamo se ništa dobrog nije dogodilo, a ako mogu slobodno procjenit, ni neće tako skoro. Situacija se u sektoru promijenila na gore, a dionica je do današnjeg dana pala za 250 kuna.
Zato, čuvajte svoje novce, bit će i boljih vremena za kupnju.
[/quote]
O vratio se Pero na ATPL..kaj prodao danas sav VIRO pa bi sad malo u Atpl..nije loš tajming,mada ne znam dal će se još uspjet skupit kakva količina po bidu po 705-710…a o ovoj 15% nižoj cijeni od sadašnje naravno možeš samo sanjati…
A što se tiče držanja ove dionice,pa naravno da se ne isplati držati…pa već godinama trubimo da su brodari isključivo za trejdanje i to na rok od par dana pa do najviše par mjeseci…
Evo sada smo opet ukrcani po 705 i čekamo jedan val bar do 750 ili možda do 800..pa zatim opet u novi krug… [smiley]
Čak je i Dijana u plusu, a BDI pada, možebitno okret trenda…..
DRYS DryShips 5.51%
PRGN Paragon Shipping Inc. 2.66%
FREE FreeSeas Inc.1.92%
DSX Diana Shipping Inc. 1.50%
NMM Navios Maritime 0.48%
EXM Excel Maritime Carrier 1.64%
I na kraju da ne zaboravimo
my moon 1%
[lol] % ti povećan
Daj bože da si u pravu…….ovo sa atpl mi baš i nije trebalo. Najgore je kad postaneš "dugoročni ulagač"……da ne velim pušioničar. Ali iz principa neću prodati sa gubitkom….makar je imao 5 godina.
Atlantska plovidba d.d. – Postavljena kobilica za novi brod Atlantske plovidbe
U Kini počela gradnja m/b AP Argosy
Baltic Dry -2,0%
Capesize -5,8%
Panamax -2,9%
Handysize +0,3%
Supramax -0,7%
BALTIC DRY-INDEKSEN I POENG, OG SEGMENTER I RATER (USD):
Dato BDI Capesize Panamax Handysize Supramax
07/04 1.401 8.381 13.937 11.720 15.345
06/04 1.430 8.894 14.355 11.685 15.457
05/04 1.462 9.579 14.764 11.672 15.527
04/04 1.498 10.305 15.171 11.681 15.647
opa!
Vaš link